LotteMooi naaktdag 6 september

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
SB93
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: LotteMooi naaktdag 6 september

Bericht door SB93 »

Geen straf om deze heerlijke verhalen te lezen!
Wijsneus78
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Wijsneus78 »

Dag Lotte, speciaal een account aangemaakt om even te reageren.
Ik had de oproep gelezen alleen de tijd kwam wat slecht uit.
Met hoge snelheid toch naar Amersfoort gereden en om 15:30 kwam ik binnenlopen.
Even een kort toilet bezoek en daar kwam ik de mooie Lotte al tegen.
Spiernaakt en al onder het zaad. :D

Wow wat een beaty.
Snel uit de kleren en naar de darkroom.
Daar was je net begonnen met het aftrekken van een man.
Ik kwam wat dichterbij en al snel begon je me te verwennen.
Met zo een enorme rij achter me was het toch wat spannend om de boel hard te houden :oops:
Je gaf al aan gewoon ogen dicht en denken aan iets leuks.
Best moeilijk met zo een beauty voor je vragend om zaad. En wat mijn fantasie al jaren is.
Uiteindelijk heerlijk klaar gekomen over je gezicht en borsten.
Hiermee is echt een jaren lange fantasie uitgekomen.

Groetjes de lange man met tattoo (en grijns van oor tot oor)
Ik hoop dat ik dit nog een keer kan meemaken.
altijdlief
Geaardheid: bi
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

naaktdag 13 september

Bericht door altijdlief »

A & A is een bi – stel dat donderdag rond 13.30 uur aanwezig is om lekker uit hun dak te gaan. De Meester houdt wel in de gaten dat er geneukt wordt met condoom, in haar geile, sappige kut of in haar kontje. Klaarkomen/Spuiten mag op haar lichaam. Maar niet puur in haar mond, kont, kut (altijd condoom). Meester vraag aan zijn slet om vele pikken te behandelen. Moet wel bi zijn want de meester wil zijn pik ook wel ergens insteken. Op wie kunnen we rekenen, wij zijn er rond 13.30 uur.
Kinky gentleman
Leeftijd: 41
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Kinky gentleman »

Beter laat dan nooit :D

Ik heb al enige tijd KiK contact met de vriend van Lotte en vroeg hem die dag wanneer ze weer iets spannends gingen doen. Nou kijk maar op het forum zei hij. Toen ik de aankondiging zag en ik in mijn agenda keek zag ik dat het me niet ging lukken. Na 2 keer van Lotte genoten te hebben wist ik wat me te wachten stond en ik wilde dit toch echt niet missen. Dan maar wat mensen boos maken en de afspraak wederom verzet. Ik had aangegeven dat ik iets later was en ik kreeg van haar vriend om 1445 een bericht dat ik op moest schieten. Ik was gelukkig al onderweg, snel parkeren en in de regen haastte ik me naar de cinema.
Betaald, handdoekje en een euro voor het kluisje. Nou dat had ik niet eerder meegemaakt want altijd zitten alle kluisjes vol. Toen ik binnen kwam keek ik snel binnen in de hetero cinema en daar was een groep mannen al lekker bezig. Echter bij het grote bed zag ik dat het Lotte niet was want die had een kleine break en was even gezellig aan het kletsen.
Vriendelijk zeiden we elkaar gedag want ja ondertussen begin je elkaar toch een beetje te kennen. Nadat ik me eindelijk uitgekleed had haastte ik me naar de darkroom. Daar was een man of 5 en Lotte was een man heerlijke aan het pijpen. Toen ze ondergespoten was kwam ze naar me toe en zei ze dat ze geoefend had. Ik hou ervan als een vrouw mij stevig bij mijn ballen pakt en had vorige keer plagerig tegen haar vriend gezegd dat ze daarvoor nog wel een beetje moest oefenen. Ze pakte mijn ballen goed en stevig beet en begon mijn pik te pijpen. Ik moest nog een beetje ontdooien en vroeg of er iemand was met een goede stijve pik en ja hoor daar kwam de volgende. Ondertussen liep het vol in de darkroom (denk dat de andere vrouw die ik niet heb gezien naar huis ging).
Haar vriend had me gevraagd een beetje op te letten en ik liep achter haar langs en keek in het hoekje toe hoe ze heerlijk ondergespoten werd. Ik bedacht me dat zij altijd door haar vriend flink gevingerd werd en daalde zachtjes naar beneden. Haar klitje voelde zacht en zag er mooi uit met een piercing. Ik stopte en een paar andere mannen begonnen haar kont te strelen en haar kutje te vingeren.
Toen draaide ze zich om en begon ze mij heerlijk te pijpen. Ik stond in de hoek en ik kon mezelf aan het rek en de muur vasthouden. Ik was puur aan het genieten terwijl de andere mannen toekeken. Lotte wilde mijn sperma zei ze maar na een lange en zware week ging dat niet zo makkelijk. Maar Lotte geeft niet op totdat ze het witte goud over zichzelf heen krijgt. Nadat ik haar ondergespoten heb kijk ik haar voldaan aan en ze likt nog even snel over mijn eikel.
Dan draait ze weer om en komt de volgende pik. Ik wist niet zeker of ze weer gevingerd wilde worden want ze was alleen en ze was een beetje ongemakkelijk toen verschillende mannen aan haar zaten (normaal doet alleen haar vriend dat en die houdt strak de regie). Voorzichtig vroeg ik het haar en ze zei gelijk ja. Even later pakte ze wat olie zodat ik haar makkelijker kon vingeren. Al snel zaten er twee vingers in en ze was lekker aan het genieten. Doe nog maar een tweede vinger zei ze waarop ik zei dat die er allang inzat :lol: . Dan maar een derde vinger erin en ik merkte dat dezelfde geile geluiden als bij haar vriend begon te maken. Maar ze was niet tevreden en ik moest opzoek naar haar g-spot wat kennelijk nog niet mijn expertise is en ik moet dit keer gaan oefenen dus ;) . Net voor de tweede break was het tijd voor veel sperma en ze ging op de grond liggen. Toen er een man of 5 (of meer?) haar ondergespoten hadden bedacht ik me dat haar vriend mij om een foto had gevraagd. Ik vroeg Lotte of ik er een voor haar vriend zou maken en ze pakte gelijk haar tasje om haar telefoon te geven. Echter voordat ze hem uit haar tas had kwamen er 2 mannen stormend aan en zeiden dat ze gingen spuiten. Natuurlijk lekker veel sperma en haar gezicht zat onder. Even snel een beetje schoonmaken voor de foto en twee heerlijke kiekjes gemaakt. Wat een geil gezicht moet dat geweest zijn haha.
Even een break en nadat ze naar het toilet was geweest zat ze nog onder de sperma. Ze kwam even naast me staan en ik zei veel succes als je zo naar huis moet gaan. Waarop zij zei "je gaat toch nog niet naar huis"? Verbaast begreep ik dat ze nog niet klaar was.
Ik ging zelf even op de bank zitten en kletste wat met een bi man die vroeg of ik ook bi was. Hij had er onwijs van genoten hoe ik door Lotte gepijpt werd. Nu heb ik weleens wat uitgeprobeerd en niet vies van een mvm triootje maar ik heb toch echt moeten concluderen dat ik hetero ben vertelde ik hem. Nog een andere man vroeg of ik wat wilde drinken en het was dus erg gemoedelijk totdat ik weer in de darkroom was en begreep dat ze wel iets meer wilde. Toen een van hen aan mijn tepel begon te knijpen heb ik hem vriendelijk bedankt waarop hij vroeg of hij zich op mij mocht aftrekken. Dat vond ik prima want ik genoot ondertussen van Lotte.
Lotte verwende nog een paar mannen en liet zich wederom onderspuiten. Een jongen met een grote pik wilde de laatste zijn maar hij kon geen tweede keer komen. Toen Lotte onder de douche stond en wij door de glazen wand stilletjes konden meegenieten zag hij toch de mogelijk om zichzelf nog even af te trekken en klaar te komen. Nadat Lotte zichzelf had afgedroogd kletste nog even met wat mannen waarvan een lang in de file vanuit Eindhoven had gestaan en net te laat aangekomen was. Nou daar was ik wel onder de indruk van maar ja als je Lotte eenmaal geproefd hebt (althans zij jou) dan wil je best van ver komen.

Geen tijd meer om het na te lezen en hoop dat het een leuk verhaal is (true story :D ).
Berrie87
Leeftijd: 29
Contacteer:

Bericht door Berrie87 »

Onder het mom van beter later dan nooit, hier ook nog een klein verslag van mij :D

Ik zat woensdag 5 sept hier het forum een beetje door te lezen, en plots zag ik daar een oproep van Lotte! Ze zou 6 sept naar de naaktdag komen, kijk dat zijn goeie berichten. Heb Lotte 2x eerder mogen ontmoeten in de cinema en deze 2 ervaringen waren zeer geil. Wat een geile, lekkere en sexy meid vind ik haar;) Donderdag 6 september begon ook mijn vakantie en hoe kan ik mijn vakantie nou beter beginnen dat met een bezoekje aan Lotte in de cinema!
Bij aankomst in de cinema waren en bijna alleen maar oudere mannen waarvan sommige hun handjes niet thuis konden houden of hee opdringerig lieten merken dat ze interesse in me hadden, na duidelijk aan te geven dar ik geen interesse had was het wachten op Lotte. Ik nam plaats vooraan in de hetero zaal want ik had zo het vermoeden dat Lotte zo zou komen en ook plaats zou nemen voor in de hetero zaal, dit bleek gelukkig zo het geval;)
Lotte kwam binnen lopen met haar naakte, sexy lichaam en nam plaats. Na wat opmerkingen heen en weer met de rest van de mannen stond ze op en vroeg ze aan mij of ze mocht beginnen. Hier zeg ik natuurlijk geen nee tegen en Lotte kwam geknield tussen mijn benen zitten en begon heerlijk met me te spelen. Wat een geil gezicht was dit:) ik had de intentie om niet als eerste klaar te komen omdat het me geil leek Lotte te neuken, alleen dit werd toch lastiger dan ik dacht want inhouden bij een Lotte die zo heerlijk kan pijpen is niet makkelijk haha. Lotte vroeg me om te staan zodat ik lekker over haal geile lichaam kon spuiten. Omdat ik het nog probeerde in te houden duurde het wat langer en vroeg Lotte aan mijn buurman of hij er ook bij kwam staan. Bij hem duurde het niet lang en zo had Lotte haar 1e lading van de middag te pakken:) ik kon mezelf nu niet meer inhouden en spoot ook mijn lading over het geile lichaam van Lotte. Ze bedankte me en ging verder met de volgende, ik nam nog even plaats om bij te komen. Vanwege de drukte en een afspraak die ik later in de middag had lukte het wederom niet om Lotte te neuken, dus wie weet een volgende keer haha. Lotte bedankt voor weer een geile, hete middag en hopelijk tot snel!

Xx jongen met die tattoo;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 16 gasten