Dat kunnen we helaas niet beloven. Wij houden juist wel v drukte, dan hebben we constant iets te doen Maar uit jou oogpunt begrijp ik het wel hoor.. alle aandacht! Alleen heb jij ook wel eens een pauze nodig en dan zouden wij moeten niksen. Dat is suf
Vandaag was ik in de cinema en heb dit keer super genoten van Foxxy. Wat kan zij lekker doorgaan. Foxxy liet mijn pik lekker in en uit haar mond glijden. Al snel stond ik op het punt van klaarkomen, maar wist het toch nog 10 minuten uit te stellen voordat ik mijn eerste lading in haar mondje kon spuiten. Gorgelend vroeg zij om wat tissues
In de pauze zat ik met 3 mannen op de bank. Ze bleken alle drie voor het eerst deel te nemen aan de gangbang. Spontane en potente mannen die toch wel even moesten wennen vertelde ze. Of dat echt zo was weet ik niet, want na de pauze zag ik hun gereedschap flink groeien. Genoeg vlees om Joke en Foxxy lekker te verwennen.
Na de pauze wilde ik alleen nog maar Foxxy omdat zij zo lekker was. Opnieuw ging mijn roede in haar warme mondje. Dit keer heb ik mij niet laten pijpen tot het einde. Foxxy vroeg of zij op haar rug mocht liggen. Graag zelfs want ik ben niet zo van standje ' Op z'n hondjes' . Ik wilde haar neuken en genieten van het zicht op haar buik, haar borsten, haar hals en haar prachtige gezicht. Ik genoot van haar blonde haren, haar stoere kapsel, haar guitige maar ook doordringende blik.
Langer dan een kwartier heb ik Foxxy stevig geneukt. Stevig stootte ik in haar kutje en voelde haar kutje stevig om mijn pik samenspannen. Ik voerde het tempo op en Foxxy ging er echt voor liggen dat ik stevig door kon gaan. Het zweet stroomde aan alle kanten uit mijn lijf en kwam voor een tweede maal heerlijk in haar kutje klaar.
Na afloop vroeg ik haar: "Moet je mn rug voelen". Ik zag Foxxy haar lach die hing tussen brutaal, vriendelijk en humoristisch, en ik smolt weg in haar schitterende licht grijze ogen. Foxxy voelde mijn kletsnatte rug en zei tegen mij: "Dan ben je in ieder geval tot in je tenen klaargekomen". Dat was een waarheid als een koe.
Tot slot: Meiden bedankt. Super dat jullie er voor ons zijn. Eroticcinema, bedankt dat jullie dit toch weer organiseren. Voel mij echt welkom bij jullie.