Een geil gebruikt sletje

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Een geil gebruikt sletje

Bericht door sletje bi stel dev »

Wat een ochtend en middag vandaag ..we kwamen aan om 11 uur hadden er veel zin in vandaag geil sletjes dag ..had wat geplaatst op forum ,dat sletje er klaar voor was ,dat heb ik geweten ook heerlijk veel geile mannen , ik begon in bios met m,n partner Gore geile sex hadden we samen ..er kwamen al mannen binnen gingen zitten en keker naar de film met 1 oog die ene oog ging toch z,n weg zoeken naar ons hoe we geil aan het neuken waren eerst inm,n kutje toen in m,n kontje mmm zo lekker geil om en om.partner wilde dat ik een geil hoertje was en zei ..ga maarlekker geil pijpen ,dat deed ik ook mm heerlijke palen overal in bekkie en m,n handen daarna de dikke lul van m,n partner in m,n kutje zo geil mmm er kwamen meer mannen en ik voelde overal pikken en handen en in m,n kutje ook toen even pauze..koffie en peuk daarna hadden we weer zin en ik ging op matras liggen waar ik geneukt gepijpt en gelikt werd ik voelde vingers in m,n kutje en spoot en spoot en spoot ..een waterval met golven mmm.ik lag daar en pijpte er op los ...overal zaad. Mmm heerlijke geile zaad in m,n bekkie en op kutjr daarna ging ik partner geil pijpen mmm de lekkerste pik die ik ken mm hij vult mijn mondje en m,n kutje en kontje hij zei ga voorover staan ik ga je neuken pijpsletje en ik pijpte een man klaar ik ging daarna op een man zitten en neukte hem terwijl partner z,n lul inm,n kontje stopte. Ja ik werd goed gebruikt vandaag daarna zei partner kom naar glorhole daar pijpte ik hem en andere pikken en werd geneukt door partner terwijl ik pijpte mmm zo geil allemaal. Toen zei partner kom in de sling overal mannen om me heen ik likte de eikels pijpte en werd geil geneukt door partner en de mannen toen zei m,n partner op je knieen en ga pijpen er stonden veel mannen om me heen en ik greep ze en pijpte die pikken weer er stond een man achter mij die liet me spuiten 3 of 4 x het liep zelfs in m,n laarzen pfff ..zal ik goed schoonmaken hihi..daarna pauze even gekletst en ging naar partner en pijpte hem lekker toen pakte ik de man naast me die ik pijpte en partner neukte me in kutje en kontje pfff zo lekker en geil hij zei zal ik spuiten geile slet van me ..ik zei jaa geef me je zaad en spuit in kutje mmmm daarna likte ik z,n pik schoon mmm geil dat zaad ..en ja ..toen was de tijd weer om ,was weer geil en heerlijk we hebben weer genoten partner kleden zich aan en toen kwam er een man die me kontje nog wilde neuken dat kon nog even ..maarja de tijd was om en ik ging me aankleden ..het was weer zalig ..heb genoten van al het zaad en pikken en die van partner ..thanks xxx en tot volgende week vrijdag ..dan komen we weer ...sletje van bisteldev en partner xx
wijsletje
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Een geil gebruikt sletje

Bericht door wijsletje »

OOOOOOOOOOOO, Wat had ik graag naast je gelegen en naast je gezeten op mn knieen
om al die mannen samen te pijpen en dan het zaad te delen met je en je kutje leeg willen
likken toen die werd volgespoten door je partner, mmmm de rillingen lopen nu over mn lijf,
helaas ben ik er pas 5 Oktober weer, dus moet even geduld hebben om weer mee te kunnen doen.

Geile groetjes van het sletje van wijsletje.
sletje bi stel dev
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Een geil gebruikt sletje

Bericht door sletje bi stel dev »

Oooh ...nou ik kom hoor mmm lekker samen geilen met de mannen en veel zaad teontvangen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 17 gasten