Moment suprême

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Moment suprême

Bericht door Ellen »

Met een hoofd vol ondeugende plannetjes op naar Amersfoort. We waren weer eens veel te vroeg maar precies op tijd voor mijn plannetje. In de parkeergarage al een plekje gezocht om op te warmen. Zijn pik uit zijn broek en pijpen maar. Ik keek om mij heen naar daken en parkeerplaatsen. Onder ons hoorde ik mensen. Rick vingerde mij en ondanks mijn knijpkunsten werd het beton toch nat van het squirten. Flink opgewarmd neukte hij mijn kletsnatte kutje wat was dat geil. Snel nog even mijn eigen geil proeven en op naar de ec.

Snel jurkje aangetrokken en Rick neukte me heerlijk staand. Daarna samen op bed heerlijk met Rick gespeeld en geplaagd. Ik had zelf zo'n enorme zin gekregen in mijn favouriete standje om klaar te komen. Rick voelt dat altijd super aan. Moment suprême kwamen Buurman en Juicy binnen.

Met z'n vieren op bed. Pfft ik zie Juicy pijpen en buurman vngert me op gevoel omhoog! Ondertussen pijp ik Rick. Juicy gaat op gezicht van buurman zitten en likt mij. Wow wat geil. Ik wil mezelf proeven en kus Juicy. Wat een lekkere vrouw. Ik blijf toch voorzichtig als ik haar aanraak. Is voor mij nog steeds spannend. Ik pijp Rick op oprlogssterkte en Rick neukt me moment suprême 2 squirte ik hem uit mij.

Naar de sling waar ik Rick weer stijf pijp en onder het genot van de kreten van buurman en juicy die in de gloryhole staan. Ik ga liggen en buurman en juicy verhuizen naar het wandrek. Ik duw Rick er steeds uit en ik vraag hem mij te vingeren. Door mijn 2x net niet kom ik heel heftig klaar. Na enkele minuten weet ik weer waar ik ben en staat hij me beetje uit te lachen. Zo heerlijk deze overgave alhoewel ik mezelf nooit terug wil zien op video zo.

We sluiten samen af in een andere gloryhole waar ik mijn toetje krijg. Heerlijk zijn groeiende pik in mijn mond. Hoe hij mijn hoofd aandrukt en ik hem voel genieten.

Ik heb nog een fantasie die van Aerosmith love in an elevator. Dus Rick je volgende uitdaging!

Lijkt me best geil als iedereen hieronder wat spannende plekken omschrijft.
casanova22
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Moment suprême

Bericht door casanova22 »

Was weer geweldig lieve en mooie Ellen, wat ben je toch heerlijk! Uuuhh.. pashokje?
Jonge jongen met sportief lichaam en lekker groot geschapen staat open voor leuke avonturen.
Ellen
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Ellen »

Jouw dirty mind...my joy forever hmmmm
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door xsjuicyxs »

Ahhhh lekker Ellen!! Niets aan toe te voegen.. oja wel: GEIL was het! genoten!

Xx Juicy
awi100
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door awi100 »

Mooi verslag Ellen! Het zag er heerlijk uit hoe jullie bezig waren.

Ook Juicy en Buurman waren een lust om te bezig te zien en te voelen. Lekker spetterpartij aan het wandrek.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 4 gasten