Gloryhole fantasie Dinsdag 25 sept?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
FifiStel
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Gloryhole fantasie Dinsdag 25 sept?

Bericht door FifiStel »

Hallo!

Wij zijn een stel met inmiddels veel ervaring op gebied van clubs, gang bangs en alles wat maar geil is.. :D
Nu hebben we nog een fantasie die we bijv a.s. dinsdag namiddag uit willen laten komen:
Mijn vriendin, heel aantrekkelijk, slank, blond, midden dertig, altijd geil, wil ik aanbieden in een kamertje met glory holes waarin ik haar neuk terwijl ze de opdracht heeft iedereen leeg te zuigen en trekken over haar heen.
Ik, de man, ben wel eens in de EC geweest, zowel h'sum als a'foort en ik weet dat er glory holes zijn maar niet echt afsluitbaar? Hooguit met gordijntje geloof ik? Ook prima, als jullie ons maar onze gang kunnen laten gaan dan komt iedereen aan de beurt via de glory holes!

De vragen zijn de volgende:
Is er genoeg animo voor? Het liefste gaan we naar h'sum, maar mocht iedereen liever a'foort dan komen we daarheen.
Haar record in een gb is 11 man, dat willen we graag ruim verbreken! Ze is dol op veel zaad..
Erg belangrijk voor haar geilheid is dat jullie pikken heel schoon en geschoren zijn. Dan krijgt ze nooit genoeg..

We beseffen ons dat dit ons eerste bericht is op dit forum en dat er mensen sceptisch kunnen en zullen zijn maar geloof ons, dit is 100% echt..
Dus..Laat ons weten of dit jullie aanspreekt en zo ja, zullen we er zijn a.s. dinsdag 25 sept!
wieweetwaterkomt
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Re: Gloryhole fantasie Dinsdag 25 sept?

Bericht door wieweetwaterkomt »

Hoi,

Ik ben nog nooit in de EC geweest maar zou graag op de kousen fetish dag komen. Kan er rond 18.30 zijn, is dat te laat? Heb wel als voorkeur Amersfoort

X
scrum
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door scrum »

Goedemorgen :)

Hoe laat willen jullie dinsdag komen? Lijkt me een geile fantasie en ik stel graag mijn pik beschikbaar hoor! Lijkt me heerlijk om door haar stevig gepijpt te eorden. Even afhankelijk van het tijdstip of ik het ga redden. H’sum of A’foort maakt mij niet zo veel uit.
FifiStel
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door FifiStel »

We hebben de knoop doorgehakt, we gaan morgen naar h'sum, rond 16:00-16:30, lees hele bericht maar in desbetreffende forum!
Hopelijk zien we jullie daar!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: EddieEagle, Lara 81 en 27 gasten