BESCHIKBAAR, OPEN EN KWETSBAAR

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

BESCHIKBAAR, OPEN EN KWETSBAAR

Bericht door Benno »

Ik had met Rogier afgesproken dat we elkaar in EC zouden ontmoeten vandaag. Hij is er eerder dan ik en stuurt me een berichtje: "Kom gauw. Er is een stel en zij is mooi!".
Als ik om 2 uur binnenkom zie ik bij de lockers een leuk stel staan dat ik nog niet ken. Ze zijn bezig met een doosje met attributen. "Mooie spullen hebben jullie daar", zeg ik. De dame antwoordt: "De doos van Pandora". Het stel is er voor het eerste en zij heeft al een rondje gemaakt langs de aanwezige mannen en er een aantal klaar getrokken, hoor ik. Hij is M, een grote lange man, die haar strenge meester is en die de touwtjes stevig in handen heeft. Zij is D, een zeer aantrekkelijke, mooi gevormde vrouw. Als ik me uitkleed bij de lockers, trekt zij net haar laatste kledingstuk uit. Ze is nu naakt, op een collar, chromen handboeien, tepelpiercings en een buttplug na. Ze heeft niet al te lang blond haar dat af en toe voor haar ogen hangt, maar waar ze geil onder vandaan kijkt.

M gaat op een van de banken zitten. D moet er naast blijven staan, waardoor we haar goed kunnen bekijken. Aan de andere kant van de bank zit een man, die ze bij de eerdere ronde nog niet heeft klaar getrokken. Daarom krijgt ze nu opdracht om op de smalle bank tussen M en de andere man in te gaan zitten. Ze zit strak tussen hen in, wat ze best ongemakkelijk vindt, maar M zegt dat ze haar benen moet openen, zodat wij allemaal naar haar kutje kunnen kijken. Ik zat al op het matras te kijken, maar ga nu op het randje zitten om beter te kunnen zien. Terwijl D de man naast haar begint af te trekken, ga ik nog wat dichterbij... zeg maar tussen haar benen in zitten. "Mag ik aan haar komen", vraag ik aan haar meester. Dat mag, maar geen penetratie en wat ook jammer is: niet likken. Echt jammer want haar kutje ziet er uit om op te eten. Haar lippen zijn als de bloembladeren van een orchidee en haar clit steekt er als een rijpe bloemknop tussenuit. Ik streel haar dijen en dan met een bevochtigde vinger haar clit en schaamlippen.
"Ik heb haar opdracht gegeven om niet klaar te komen", zegt M, "Als ze toch klaarkomt, krijgt ze straf". Wat begon als een aangename bezigheid, verandert hiermee in een interessante uitdaging.

"Als het je lukt om haar klaar te maken zal ze je belonen door je klaar te trekken", zegt M. Hmmm, een uitdaging met beloning in het verschiet. Ik zit op mijn knieën tussen haar benen en gebruik beide handen. Met 1 hand beroer ik haar lippen en gaatje, met de andere hand haar clit. Ik kan merken dat deze behandeling snel effect heeft. Omdat D niet zeker weet wat de bedoeling is, vraagt ze zachtjes aan M: "Mag ik klaarkomen?" Omdat het mag explodeert ze in een orgasme. Heel geil! Ik ga nu voor haar staan en ze trekt mijn pik. Omdat ik eerst nog wil zien waar het spel verder zal leiden, geef ik aan dat ik benieuwd ben naar wat voor een straf M in petto heeft voor zijn D.

Hij beveelt haar op handen en knieën plaats te nemen op het bed. Hij haalt zijn broekriem uit zijn broek en zegt dat ze mij moet blijven aankijken als hij haar er van langs geeft. "Hoeveel klappen zal ik haar geven?", vraagt hij aan mij. "Geef er maar 10, waarbij zij moet aftellen van 10 naar 1", stel ik voor. Ik kijk haar in de ogen als ze de eerste klap krijgt KLETS!!! "10". Haar gezicht vertrekt in een grimas van pijn. "Blijf hem aankijken!", zegt M. Ze opent haar ogen weer en doet haar best om mij te blijven aankijken, terwijl de riem voor een tweede keer contact maakt met haar zachte ronde billen. KLETS!!! "9". Zo gaat het door.Met elke klap heeft D het moeilijker en heeft ze meer moeite om naar mij te blijven kijken. Ik hou haar gezicht tussen mijn handen en dwing haar in mijn ogen te blijven kijken zolang de klappen vallen. Kermend zakt ze op haar zij.

Nu moet ze op haar rug liggen en wordt ze door haar meester gevingerd. Hij vertelt dat D op commando kan klaarkomen en hij demonstreert hoe dat gaat. Ze krijgt een tijdbestek (1 of 2 minuten) en dan moet ze klaarkomen. Dit spel wordt vervolgd in de gynaecologenstoel, waar ze opdracht krijgt om zo luidruchtig klaar te komen dat het in de winkel te horen is. Tegelijk trekt ze een man die naast de stoel staat. Ik kijk gefascineerd toe en probeer nog even te peilen of er nog wat anders mogelijk is dan handwerk. Maar de regels van M zijn duidelijk: niet beffen, niet pijpen, geen penetratie, niet zoenen, niet neuken. D komt zoals opgedragen luidruchtig klaar. Daarna weer terug naar de algemene ruimte, waar ze de eerdergenoemde man klaar trekt. Daarna gaat ze op schoot zitten bij M om even bij te komen. Vervolgens brengt hij een paar hele ingenieuze tepelklemmen aan. Ze worden over de tepels heen geschoven en zitten achter de staafjes die D er in heeft. Dan worden ze met schroefjes vastgedraaid. Hierdoor worden borsten en tepels extra gevoelig en daar maken we dankbaar gebruik van.

Als ze weer naast hem op de bank zit, ga ik weer met haar kutje spelen. Ze moet van M haar buttplug eruit halen en laten zien. Het is een flinke. Ik mag 'm vervolgens weer terug stoppen. Langzaam druk ik de stalen plug in haar kontje en ga dan verder spelen met haar kutje.. "Voel je hoe nat ik ben?", zegt ze, D fluistert iets in het oor van M, die vervolgens toestemming geeft om toch 1 of meer vingers in D's kutje te stoppen. Als ik dat doe voel ik pas echt hoe heerlijk nat ze is. Met twee vingers neuk ik haar kutje, terwijl ik met de duim van mijn andere hand haar clit stimuleer. Door de dikke buttplug is haar kutje extra strak. "Kan ze ook squirten?", vraag ik. Ze beaamd dat dat wel eens gelukt is. Een volgende uitdaging dus. Ik probeer het eerst zoals ik al bezig ben, met wijs- en middelvinger knielend tussen haar benen, zoekend naar de juiste plek. "Oh, dieper", kreunt ze. Ik ga staan en buig me over haar heen. Ik gebruik nu middel- en ringvinger en maak heftige bewegingen in haar soppende kutje. En ja hoor, daar komen de spetters. Geil geworden van deze bezigheid kom ik u naast haar zitten en laat me door haar aftrekken. Ik kom klaar in haar hand, terwijl ik met haar kutje blijf spelen.

M laat haar zo wijdbeens mogelijk zitten en gebiedt haar te vertellen welke 3 dingen ze van hem moet zijn. "Beschikbaar", zegt ze, "Eh... en Open...en eh..." Ze twijfelt even. "En wat is het derde?", vraagt hij. "Zeg het, of je krijgt straf".
"Kwetsbaar", zegt ze. En kwetsbaarder kan ze niet zijn, zoals ze daar met haar benen wijd ligt, haar kutje opengesperd. Nu krijgt ze opdracht zichzelf binnen 2 minuten klaar te vingeren en dat doet ze zowaar. Wat een heerlijke, goed getrainde slet is D toch.

M heeft een laatste opdracht voor D in petto. Ze mag nog 1 man aanwijzen om te verwennen. Ze weet niet wie ze moet kiezen. "Dan krijg je weer straf", zegt hij, "Weer 10 slagen op je knieën op het matras". Vertwijfeld kijkt ze om zich heen. "Ik weet niet wie ik moet kiezen", zegt ze, "Ik ga wel op het matras knielen". Dit keer moet ze Rogier aankijken, terwijl ze klappen krijgt en mee moet tellen. Omdat ze 1 keer niet kijkt krijgt ze een extra klap. Ik sta naast M en zie D's billen rood kleuren. Daarna is het tijd voor D om te douchen en aan te kleden. Ze wil liefst wat privacy bij het douchen, maar daar wil M niets van weten. Alles mogen we zien. Beschikbaar, open en kwetsbaar.
M en D ik heb van en met jullie genoten en hoop jullie nog vaker tegen te komen. Misschien dat er een volgende keer meer mag... :D
Laatst gewijzigd door Benno op 13 okt 2018 09:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: BESCHIKBAAR, OPEN EN KWETSBAAR

Bericht door Plumberjack »

Donderjuu Benno

Eigenlijk hoef ik helemaal niet meer naar EC toe te gaan .

Zo fantastisch als jij het verwoord en schrijft , zie ik de hele ontmoeting voor me .
Zie de ruimtes voor me , ik ken ieder plekje in de EC
Zie D staan bij de lockers met haar collar om
Zie haar naast de bank staan bij M , op het bed zitten de klappen ondergaand met de leren riem
Jou aankijkend , wachtend op de volgende klap.
D zichzelf vingerend naar een hoogtepunt brengend , en jij zoals ik je zelf geleerd hebt , haar laten squirten
Die beelden Benno komen automatisch in mn gedachten als ik jou verslagen lees .
Ik denk ook wel dat er dames zijn die , als ze je verslagen lezen , besluiten , in EC daar moet ik ook heen , dit wil ik ook
Trouwens , ik denk het niet , maar weet het zeker , omdat er genoeg dames zijn , die me vertellen , ik lees de verhalen van Benno , en slaap daar heel onrustig van .
Als man met best wel een klein beetje ervaring met de dames , vind ik het echt heerlijk om je verslagen te lezen , ik weet dat het allemaal echt zo gebeurt , zo als jij het schrijft , en dat het niet nodig is om het mooier te maken dan het is
Want daar ken ik je te goed voor .
Super dat je weer terug bent man na dat je getroffen was door die rot ziekte.
En zo n zware operatie .
Je bent een heel mooi mens Benno .
En hoop dat je nog heel veel mooie verslagen zal schrijven voor ons .

Groetjes Jack
Benno
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Benno »

Dank je wel Jack
Marikke
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Marikke »

Ik lees veel van jou verhalen Benno. Ze zijn uiterste vermakelijk en geil. Super dat je weer zo "in training" bent ;)
Ik heb je nog nooit ontmoet maar misschien komt daar binnenkort verandering in.
Groetjes Marikke
Rogier
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Rogier »

Zoals Plumberjack het ook beschrijft is het ook al was je er niet bij
Frinz
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Frinz »

Benno is echt 2.0 !
Rogier
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Rogier »

Marikke we verwelkomen je graag en stuur benno of mij maar een Prive bericht en dan komt alles goed
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 5 gasten