Vrijdagavond 14-01

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
waternimf
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Vrijdagavond 14-01

Bericht door waternimf »

Vrijdag avond hebben we weer eens een bezoek gebracht aan de cinema.
Eerst wel even getwijfeld daar er een stel zou komen *die niet geweest is* en er dan wel zo 30 man op af kon komen, maar toch maar gegaan dan heb je in elk geval kan op een leuke avond.
Rond 19 uur kwamen we binnen we werden zoals altijd netjes ontvangen door de man achter de kassa.
Eenmaal binnen de spullen in de lockers en hier wat het bij het bed al reuze gezellig.
G en haar man zaten al op het bed en er stonden een aantal mannen bij voor een gezellig praatje.
Ook wij hebben hier even mee staan kletsen tot er een man over me benen begon te wrijven en al snel de weg naar mijn sliploze kruis vond *dacht is wel handig kunnen ze er makkerlijker bij.
Hij fluisterde of die mocht beffen daar zeg ik geen nee op dus zijn we naar de darkroom vertrokken en ben ik in gynaecologenstoel gaan liggen.
Moet wel zeggen er werd netjes tegen mijn man gezegd dat hij zijn vrouwtje even meenam.
Ik kreeg een heerlijke likbeurt en al snel stonden er een aantal mannen om heen.
G lag in de sling naast me en kreeg ook een vinger en befbeurt *bleek later door me eigen man*
Ik ben meerdere malen lekker klaar gekomen en het was behoorlijk nat geworden.
En er was 1 man die doorzette en me een heerlijke neukbeurt gaf.
Ook kreeg ik veel zaad over me heen wat een geweldig gevoel zeg.
Na een uurtje ben ik even naar buiten gegaan voor een sigaret en om even op adem te komen en af te koelen.
Daarna even een handdoek opgehaald en onder toezicht van 2 lekkere mannen gedouched wel geil hoor.
Daarna aangekleed en even weer terug op bed gaan zitten maar die man die me geneukt had bleek nog wel meer zin te hebben en we hadden nog 20 min.
Dus de darkroom weer ingegaan en lekker voorover gaan staan en nog eens lekker achterlangs genomen.
Iedereen bedankt voor de fantstische geile avond we komen snel weer terug want het is voor herhaling vatbaar.
Hoop dan nog meer lullen in me te voelen want dat is ook wel heerlijk...
Geile groetjes Waternimf en man
Gezellig bistel wat voor veel open staat
waternimf
Contacteer:

Re: Vrijdagavond 14-01

Bericht door waternimf »

Ps wat ik nog toe wilde voegen is dat ik het heel fijn vond al die lekkere mannen maar jammer dat er 1 was die dus wel wat wil maar niet leuk mee doet ik moet zeggen ik vond het wel een tegenvaller als er 1 met je bezig bent die gewoon ze jas aan houd kan niet zeggen dat ik dat mega geil vind ofzo
Andere mannen op die 1 na waren jullie heerlijk geil
waternimf
Contacteer:

Bericht door waternimf »

Ps wat ik nog toe wilde voegen is dat ik het heel fijn vond al die lekkere mannen maar jammer dat er 1 was die dus wel wat wil maar niet leuk mee doet ik moet zeggen ik vond het wel een tegenvaller als er 1 met je bezig bent die gewoon ze jas aan houd kan niet zeggen dat ik dat mega geil vind ofzo
Andere mannen op die 1 na waren jullie heerlijk geil
Spermaslet020
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Bericht door Spermaslet020 »

Echo..... :lol:
Goed uitziende man (48/186/81/18), dol op echte spermasletten
Sue en Lee
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Contacteer:

Bericht door Sue en Lee »

Heerlijk om te lezen dat er meer stellen zijn die ook lekker genieten...

ga zo door haha

xxx
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
bert_junior
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door bert_junior »

Het was zeker een geweldige avond! Gelukkig was ik niet degene die m'n jas aanhield ;)

De stoel waar je zo lekker op lag had iets lager gemogen, ik ben zelf redelijk lang, maar moest toch op m'n tenen staan om het pijpen iets gemakkelijker te laten gaan :P

Hopelijk snel nog een keer ;)
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
pdh
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door pdh »

Hallo Waternimf,
Leuk om je verslag te lezen. Ikzelf was er gelukkig ook bij. Vandaar even een verslag hoe ik dit beleeft heb.
Door toeval kreeg ik wat tijd en ben dan ook vrijdag weer eens in Amersfoort binnen gestapt. Na een hapje en drankje met wat bekenden uit de EC lekker gezellig zitten kletsen. Voor de vaste bezoekers het waren o.a. R en G uit Amsterdam. Toen jullie binnen kwamen hebben jullie meteen lekker mee gekletst. De sfeer was prettig en aan leuke gespreksstof geen gebrek.
Wat later stapte een andere bekende binnen, B, die de boel wat verkende en me daarna liet zien hoe een verleiding bij een dame als jij werkt. Tot mijn verassing kreeg hij je vrij snel mee naar de Dark Room. Natuurlijk volgend wij vrij snel. Intussen zat jij lekker in de Stoel en werd G in de sling geholpen. Daar werd zij (o.a. door je man) lekker verwend. Door mijn positie tussen de beide apparaten had ik links en rechts een lekkere dame. Van de ene borsten naar de andere, van de ene poes naar de andere. Heerlijk die luxe :P
Langdurig werd er over en weer verwend met de nodige afwisseling onderling. De sfeer voelde opgewonden en prettig. Vele malen kwamen de beide dames klaar. Volgens mij een goed teken. Ook werden de heren een voor een naar een hoogetpunt gebracht. Dit was fantastisch om mee te maken.
Langzaam maar zeker werd het rustiger. Gelukkig had M nog genoeg energie om je een heerlijke neukbeurt te geven (hij word niet voor niets de Wizzard genoemd 8-) ik zat intussen weer heerlijk aan je borsten en werd door G lekker gepijpt. Dat was een mooie afsluiting.
We gingen allemaal pauzeren en een handdoek was snel voor je geregeld. Gelukkig mocht ik samen met de Wizzard nog naar je kijken toen je aan het douchen was. Mooi gezicht trouwens om je heerlijke lijf zo te zien. Hierdoor kreeg je uiteraard weer twee opgewonden mannen van. Tot onze grote vreugde mochten we na deze korte pauze nog een keer met je de dark room in. Je weet hoe dit ging.
Wat een heerlijke avond was dit weer. Je heerlijke lijf en geweldige borsten waren een feest om te mogen verwennen.
Waternimf en G bedankt voor dit geweldige begin van het weekend. Hopelijk zien we jullie binnekort weer eens terug in de EC. gr P ;)
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
horney-wizzard
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door horney-wizzard »

What´s can a man say... it´s was wonderful.

Je hebt het goed weten te verwoorden Pdh, ik ga dit niet evenaren ;)
en kan alleen beamen dat het een avond was als een 10 met een gouden griffel.

Een avond met een goede sfeer en de juiste ingredienten.
Door het kletsen en de vele leuke gebeurtenissen... ging de tijd erg snel
tot ieders verbazing.

Mijn dank gaat uit naar: Waternimf en man ( D en H),.
R en G uit Amsterdam.
En ook B. die een spontaan binnenliep, en een mooie move maakte naar waternimf.
En tenslotte P. (Pdh),. het douche aangelegenheid van Waternimf waar wij getuigen van waren, bracht ons allen weer naar een volgende episode.
Namelijk een spetterende afsluiting in de Darkroom. :D

Groetjes,

Melvin.
The man with magic power is always coming with a´ smile.
Anyway, Anyhow, Anywhere.... en do his job serious!!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten