B MET C EN D EN E

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

B MET C EN D EN E

Bericht door Benno »

Om kwart over 2 kom ik binnen. Ik heb met E afgesproken en die is al binnen. Ook Stelbuitenseks en G zijn er al. Als ik uitgekleed ben word ik met open benen uitgenodigd door C, wat ik niet kan weerstaan. Ondanks dat we elkaar zo nu en dan tegenkomen is het lang geleden dat ik voor het laatst echt seks met haar heb gehad. Het voelt meteen vertrouwd als ik haar kutje lik. "Wel op tijd ophouden", zegt ze kreunend. Ophouden? Dat was ik eigenlijk niet van plan, want C laten klaarkomen is altijd een sensatie. Ze heeft dan de neiging om rake trappen uit te delen en ze is bang tegen de littekens van mijn recente operatie te schoppen. Zelf ben ik daar niet zo bang voor. Ik doe een condoom om en ga haar neuken. Ook dat voelt heerlijk vertrouwd. C krijgt het voor elkaar om als ze klaarkomt niet te schoppen, maar in plaats daarvan alle spanning naar haar armen te verplaatsen, waarmee ze zich vasthoudt aan de rand van het matras.

E is bezig met eerst G en daarna met een man die geloof ik voor het eerst is. Terwijl ze door hem wordt gebeft ligt ze met haar hoofd over de rand, waardoor ik mijn pik makkelijk in haar mond kan steken. C wordt inmiddels ook al weer verwend door G. Een fijne orgie op het bed dus. Op dat moment komt er een stel binnen. Terwijl ze kijken naar de actie op het matras kleden ze zich uit/om. De blonde mooie dame draagt een spierwit, bijna doorschijnend jurkje, waarin haar ronde vormen buitengewoon goed tot hun recht komen. Ze verdwijnen richting heterozaal. E vraagt: "Ken je hen?". "Nee", zeg ik. "Nou ga dan even je taak uitoefenen", zegt ze, doelend op mijn drang om alle nieuwe mensen wegwijs te maken in EC. Van H krijg ik nog te horen dat er zich een menigte van mannen om het nieuwe stel heen heeft verzameld en dat ik daar misschien ook wat van moet zeggen.

In de heterozaal blijkt echter dat het volstrekt de bedoeling is dat er mannen toekijken. De dame zit op de voorste stoel en heeft haar witte jurkje opgetrokken en is met haar kutje aan het spelen. Haar borsten heeft ze ook ontbloot. Het ziet er allemaal buitengewoon smakelijk uit. een stuk of 8 mannen kijken ademloos toe hoe ze zichzelf vingert. Haar partner staat ernaast en moedigt haar aan met woorden als: 'Kijk eens hoeveel mannen er staan te kijken naar je. Kijk eens hoeveel stijve pikken". Haar kutje heeft behoorlijk wat piercing en dat geeft de doorslag. Mijn eerste vermoeden was dat dit wel eens Deborah kon zijn, die vanochtend een oproep heeft geplaatst voor maandag. Dus ik vraag: "ben jij toevallig Deborah?" En jawel hoor, dat is ze. En haar man heet Daan. Ik stel me ook voor en blijf geïnteresseerd kijken. Daan laat haar nu opstaan en met 1 been op de stoel staan. Hij vingert haar rigoureus en laat haar de vloer onder spuiten. Daarna vraagt hij een jonge man plaats te nemen in een gloryhole hokje. Deborah gaat op haar knieën aan de andere kant (in de hetrozaal) zitten en pijpt de man sensueel tot hij klaar komt. Dan gaat Daan richting het hokje om ook door haar gepijpt te worden. Ook dat doet ze vol verve. Daan zegt vanuit het hokje: "Geef je jurkje maar even bij Benno in bewaring". Ik help haar uit haar witte niemendalletje, waarop ze gebukt gaat staan met haar kontje richting de gloryhole. Op deze manier kan Daan haar door het gat heen neuken. Het geeft mij de gelegenheid om haar lichaam een beetje te verkennen. Haar bijzonder mooie borsten en het geringde kutje waar Daan's pik in schuift. Ik stimuleer haar gepiercte clit. Ze laat Daan klaar komen met haar mond en daarna is het al weer tijd voor hen om te gaan. Ze kwamen alleen om even te scouten voor hun bezoek van maandag, laten ze weten. Jammer want ik had wel gehoopt op meer.

Terug in de algemene ruimte blijkt E haar ambasadeursfunctie met de nieuwe meneer te hebben afgerond. Hij kleed zich aan en vertrekt terwijl ik weer met E verder ga. We gaan naar de sling, waar ik haar eerst bef, daarna neuk en vervolgens twee keer laat squirten. Vervolgens gaat ze mij pijpen terwijl ik tegen het Andreaskruis sta (nee, niet vastgebonden!). Op het grote matras neuk ik haar vervolgens op z'n hondjes totdat ik heel erg moet klaarkomen. Vlak voor ik daarna wegga zie ik E en C en G en H bezig op het matras. G eet een appeltje en het doet mij denken aan zo'n Romeins tafereel, waar men halfnaakt, ligt te eten. Je ziet dan vaak iemand die van een druiventros hapt. Nou ja, zoiets...
Laatst gewijzigd door Benno op 21 okt 2018 12:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Marikke
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: C, D en E

Bericht door Marikke »

Benno wat weer een heerlijk verhaal.
Hopelijk ontmoeten wij elkaar zeer binnenkort.
Kus
Benno
Contacteer:

Re: C, D en E

Bericht door Benno »

Om eerlijk te zijn kan ik niet wachten om jou eindelijk te ontmoeten, Marikke
Marikke schreef:Benno wat weer een heerlijk verhaal.
Hopelijk ontmoeten wij elkaar zeer binnenkort.
Kus
Rogier
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: B MET C EN D EN E

Bericht door Rogier »

Benno weer top geschreven 1.0 2.0 is geen verschil :D
Benno
Contacteer:

Bericht door Benno »

Zal vandaag wel erg druk worden voor Deborah...
Seventyfour
Leeftijd: 44
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Seventyfour »

Heerlijk verhaal hoop het ook eens mee te maken
Plaats reactie