GEILEN MET PIJPKONINGIN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

GEILEN MET PIJPKONINGIN

Bericht door Benno »

Pijpkoningin en Dekhengst kondigen meestal ruim van tevoren aan dat ze zullen komen, maar vooraf krijg ik ook een persoonlijk berichtje of ik zin heb om vrijdag langs te komen. Daar heb ik wel zin in.
Als ik om iets na 2 uur binnenkom is het lekker druk. Gelukkig is er onlangs een extra kast met lockers bijgeplaatst dus geen gedoe meer met sporttassen. Heel fijn EC!

Op het grote bed wordt Pijpkoningin uitgebreid gemasseerd door Rick. Hij gebruikt daarbij nogal sterk geurende olie. Hmmm, dat kan problematisch worden. Ik kan niet helemaal vettig en geurend naar eucalyptus (of wat het ook is) thuiskomen. Pijpkoningin is daarom zo lief om eerst te gaan douchen. "Ja, dat moet van Benno", zegt ze. Nou, moet, moet... zo dwingend ben ik nu ook weer niet, maar het is wel erg prettig om haar lekkere lijf meteen van onder de douche uit tegen me aan te voelen. Ze komt met haar kontje tegen mij al hard wordende pik aan staan en ik kus haar nek en kneed haar borsten. Ik voel dat haar kutje lekker nat is. Pijpkoningin stelt voor om naar de heterocinema te gaan, want op het grote bed wordt F van Wijsletje door Rick gemasseerd. Dekhengst gaat ook mee. Op het bed onder het scherm geef ik haar eerst een uitgebreid befbeurt, waarbij ze kirrende geluidjes van genot maakt. Daarna ga haar neuken. Ze ligt op de rand van het bed en ik neuk haar staand, waardoor ik lekker kracht kan zetten. Pijpkoningin kijkt me indringend en geil aan. Als ik met mijn duim haar clitje stimuleer, gilt ze het uit. Dekhengst legt een hand over haar mond. "Dat hoeft niet", zeg ik, "Je mag hier van je laten horen".

Dekhengst wil graag gepijpt worden, dus stel ik voor dat Pijpkoningin op haar knieën gaat zitten. Doggystyle kan ik nog meer kracht zetten, vooral als ik me stevig aan haar heupen vasthoud. Mijn conditie begint langzaamaan weer op peil te komen, dus ik kan lekker lang door. Toch raak ik na verloop van tijd buiten adem. We gaan terug naar de algemene ruimte, waar F op het bed omringd wordt door mannen die met haar bezig zijn. Ze wordt gelikt en gevingerd en ze pijpt er lustig op los. Een jongeman, die eerder ook bij ons in de heterozaal stond mee te genieten, wil haar graag neuken met zijn behoorlijk forse pik. F vindt het heerlijk.

Dekhengst, Pijpkoningin en ik zitten met z'm drieën op de bank. Na een korte rustpauze heb ik wel zin om weer verder te gaan. Dat doen we op diezelfde bank. Dekhengst blijft zitten en wordt gepijpt door een knielende Pijpkoningin. En ik zit erachter en neuk haar zo hard en zo lang als ik kan, waarna ik brullend klaarkom. Het is nog lekker druk als ik weer vertrek. Pijpkoningin is al weer bezig met Rick. Ze heeft nog een halve dag feesten voor de boeg.
Hopelijk tot gauw weer, lekker ding.
Pijpkoningin

Re: GEILEN MET PIJPKONINGIN

Bericht door Pijpkoningin »

Ik heb echt super genoten van het moment met Benno hij heeft mij heerlijk verwend hij weet hoe je een vrouw moet verwennen ik heb toen ik ging slapen s'avonds nog lang nagenieten in mijn droom je was fantastisch Benno
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: GEILEN MET PIJPKONINGIN

Bericht door Benno »

Wat een leuke reactie. Ik ga er van blozen :oops:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Balou, dirker, kinkygast en 3 gasten