Mama Mia here we go again
Na wat andere uitspattingen samen vandaag weer naar Amersfoort. Wanneer we elkaar zien kan ik nooit stoppen met lachen. Zijn blik maakt mij ondeugend. Maar vandaag ga ik me van mijn dominante kant laten zien. Hij weet nog nergens van.
Doen!
Eerst nog even wat kopen voor mijn plannetje. Zo'n zweep met leren reepjes. Oef hoe zou dat voelen. Hmm wat zie ik als ik binnen kom dat mijn stuk al zin heeft. Zijn handen en kussen leiden mij even af. Ik trek mijn rode jurkje aan met rode hakken. Iets meer diva als meesteres gevoel met rood. Na enig geklungel bij het kluisje neem ik Rick mee. Ik gesp hem aan het kruis en blinddoek hem.
Durven!
Ga ik het durven. Ik fluister dingen in zijn oor. Ik voel vaak aan zijn pik. Zo lekker. Durf ik...Ik streel met de zweep over zijn pik en vraag of hij weet wat ik in mijn handen heb. Ik begin zachtjes op zijn rug. Man wat word ik afgeleid door die heerlijke billen. Ik vraag of hij harder aandurft en dan mag. Ik.....
Waarheid!
Durf niet. Ik pak de massage olie en streel zijn rug. Ik zak door mijn knieën en pijp hem. Nog steeds staat hij met zijn buik naar het kruis. Ik er tussen. Rick heeft de blinddoek nog op en die doe ik af terwijl ik hem kus. Ik maak hem los. De waarheid is dat ik al het gewone met jou zo lekker vind omdat hij alles bijzonder maakt.
Hij draait me om en neukt me vlug staand. Mijn billen heeft hij stevig vast en ik het kruis. Pfft ik was even vergeten hoe lekker dat was.
We hebben de hele tijd een mental coach bij ons gehad. Zijn vocabulaire bestond uit: ja neuk haar,dieper ja,wil ze,ze komt,ja laat haar spuiten, mooie meid,mooie billen.
Ook was er nog de rumoerige rukker. Heeft nog beetje olie van me gehad. Overal waar we waren hoorde ik keer op keer. Tss tss tsss tss tsss tss tss knap volgehouden hoor.
Diverse vragen of men ons mocht aanraken geweigerd. Ik vind Rick te lekker om me af te laten leiden.
We gaan naar het bed van de heterozaal en daar heb ik hele goede herinneringen. Ook dit keer neukt hij me flink. Ik voel mij paar x op het punt zitten van maar keer op keer deed de razende reporter weer een uitspraak waar ik om moest lachen. Maar de energie van Rick is nog lang niet op en ik voel dat ik klaar kom. Ik vraag hem stil in mij te blijven en mijn explosie te voelen. Man wat kijkt hij mij daarbij geil aan. We draaien om en ik hou van mijn titty flash inmiddels. Die wippende tieten als ik bovenop zit. Ik weet hoe ik hem zo kan plagen en dat doe ik graag.
We gaan naar de bank. Ik kan me niet bedwingen en ga voor hem zitten. Ik pijp lang kort diep. Ik lik. Ik zuig. Ik daag hem uit met mijn ogen. Naast me hoor ik weer tss tss tss tss. Dat is het liefste wat ik doe pijpen ik ken jouw pik. Iedere vierkante mm.
Wou je nog neuken vraagt ie? Goh ja tuurlijk. Door jou altijd. Man wat gaat hij weer los. Onder aanmoediging van de mental coach.
De finale was mijn wens zijn zaad in mijn gezicht. Ik pijp hem en voel dat hij komt. Mijn gezicht werd lastig mikken. Het zat heerlijk overal. Hmmm ik stop meeste in mijn mond. Zo geil lekker ding!
Rick je weet wat jouw volgende uitdaging is. Ik hoop dat je die met me aangaat. Wat zul je me daarbij moeten helpen maar als iemand het kan. Terwijl ik dit typ klopt alles in mij nog na. Zo heerlijk.
Doen durven of de waarheid...
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Doen durven of de waarheid...
Hmmm nice adventures Ellen and Rick. Hope to meet sometimes.
In search of a cure for my horniness.
20long 5thick
20long 5thick
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten