Geile blonde krullebol met zaad in overvloed

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Geile blonde krullebol met zaad in overvloed

Bericht door sletje bi stel dev »

De dag ...vandaag donderdag 8 nov zal ik niet gauw vergeten we waren de eerste met rogier die was er gelijk met ons gauw naar binnen we waren zo geil had m,n dildo bij me geil pakje aan kaal geil kutje partner met grote dikke pik op het bed ...eerst een bakkie koffie en zaten naast elkaar m,n benen wijd z,n hand op m,n kutje mmm ik werd nat goed nat hij wreef over m,n kutje en ik bewoog m,n heupen omhoog nam z,n pik in me hand en trok eraan partner zei ga liggen ik ga je kutje likken en hij likte me heerlijk klaar met z,n geile tong ,daarna naar boven en tongde me geil mmm kneep in me geile tepels en ik kwam al bijna klaar daarna zei hij ik ga je neuken ..mmm ik werd wild van geiligheid jaaa neuk je geile rijpe slet ..neuk me mmm hij neukte me hard ..er kwamen mannen ..veel mannen ik pijpte erzoveel daarna m,n dildo in me kutje en zijn lul in me kontje Jezus wat geil ..m,n partner kreunde erbij dat vind ik heerlijk om tehoren en tezien ..daarna wat drinken en een peuk ..we gingen naar de sling daar werd ik in gelegd door partner hij neukte me hard zo geil ..de mannen stonden om me heen ..veel mannen ik kreeg lullen in me hand in me geile bekkie in me kutje pfff wist niet meer hoeveel ..m,n man liet me spuiten mmm alles nat een waterval vol geile sappen ik werd geneukt door geile mannen daarna zei partner op je knieen en pijpen me sletje ,,daar zat ik en de mannen bleven komen ik pijpte en pijpte het zaad bleef komen ..ik voelde een vinger in me kontje ..vingers in me kutje pfff zo geil daarna pakte partner me vanachteren om hoog en neukte me in kutje en kontje spuug erop en neuken ..ja harde geile sex die geile pik erin .mmm.terwijl ik pijpte ramde hij z,n lul erin daarna werd ik geneukt door de geile mannen en pijpte ze klaar pfff het was tijd voor drinken en een peuk daarna in d bios daar pijpte k m,n partner ..toen gng ik op hem zitten op de stol en neukte k hem ..mm ik ging steeds harder op z,n pik ,,ja ja mmm neuk m ..neuk j geile sletje toen weer genomen van achteren en maar spuiten uit me kutje man man wat ben je geil lekkere partner daarna. Naar grote bed ik zat vol zaad en m,n lingerie was na van het spuiten ik spoot overal heen zo geil zo,n soppende kut die dan door partner geneukt word op het matras werd ik geneukt en ik pijpte er op los mannen ...veel mannen z kwamen klaar in me bkkie ..in me gezicht pfff daarna zei partner kom ik wil geil klaarkomen want we moeten straks weer weg we gingen naar bios daar vingerde ik me eigen n hij trok aan z,n geile pik mmm zo geil gezicht ...ook weer veel mannen die kwamen kijken m,n partner zei ..ik wil j kutje neuken m,n benen wijd hij deed ze geile pik erin die dikke geile pik mm jaaa neuk je hoertje zei ik hij neukte me hard en diep en ik voelde z,n lul klaar komen ..hij klopte in me kutje mmm...daarna zei hij lik hem schoon ik Glee met m,n tong over z,n staaf mmm ik likt z,n ballen schoon en z,n eikel. Tot de laatste druppel uit z,n pik kwam ..zo geil ..daarna wassen en aankleden we moesten weer weg zei de mannen gedag bedankte z voor het zaad ..hup naar de auto ..keek in spiegel en zag dat er zaad op m neus zat hihihi ik zei tegen partner er zit nog een souvenier op m,n neus een aandenken van dez geile donderdag ..het was weer geil heerlijk ...tot de volgende x namens sletje en partner bsteldev
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Balou, Thekinkyguy en 20 gasten