Juicy heeft vandaag met Buurman afgesproken dat zij de leiding heeft en dat hij onderdanig is. Hij doet zijn best door af en toe "Ja, meesteres" te zeggen, maar hij valt ook regelmatig uit de onderdanige rol als hij overenthousiast (en bloedgeil) Juicy wil bespringen. Zij houdt hem dan tegen met een opgeheven vinger en een "Uh uh!". Het is eigenlijk best grappig en ook retegeil om ze samen bezig te zien. Gezell zegt dat Fetisjgirl heeft aangegeven dat ze eerst even een half uurtje wil acclimatiseren. "Acclimatiseren? Niks acclimatiseren", zeg ik, "de vorige keer duurde dat nog geen twee minuten". Ik ga haar ophalen en neem haar in mijn armen en kus haar vol op de mond. Ze kust me met overgave terug. Ik voel onder haar jurkje dat ze al lekker nat is, dus volgens mij is ze voldoende geacclimatisseerd. Ik neem haar mee naar de algemene ruimte, waar Juicy en Buurman op de bank bezig zijn. Ik werp A op haar rug op bed en kruip over haar heen. Ik begin met verve haar kutje te likken en daarna neuk ik haar hard. Ik rits haar jurkje open om bij haar tieten te komen. Buurman en Juicy komen erbij op het bed en strelen ook haar tieten. A geniet ervan, we genieten allemaal. Ik ga vandaag zo op in het genot dat ik de volgorde van de gebeurtenissen niet meer helder voor me heb.
Juicy neemt Buurman mee naar de darkroom waar ze hem vastzet aan het kruis en blinddoekt. Vervolgens begint ze hem te teasen. Ik haal A op om mee te doen. Ze vindt het volgens mij wel spannend, maar durft nog niet volop met dit spel mee te spelen. Daarom leg ik haar maar in de sling en neuk haar een tijdje stevig. Er komen wat mannen bij staan wiens pik ze vast grijpt. Juicy is intussen Buurman aan het neuken. Daarmee bedoel ik niet dat ze hem heeft losgemaakt van het kruis. Nee, ze gaat met haar rug naar hem toe staan, bukt voorover (waarbij ze op mij steunt) en prikt zich vast op Buurman's harde pik. Dan vindt A het tijd voor een pauze (haha, ik moet zelf ook even uitpuffen). Op de bank zit ze koffie te drinken naast Gezell. Op een gegeven moment vind ik dat ze genoeg heeft gerust. Ik kom voor haar staan en grijp haar hoofd beet en duw mijn pik in haar mond. Gehoorzaam begint ze me te pijpen. Ik hou haar bij haar haren vast en trek haar over mijn pik heen. Ze zuigt en likt mijn pik en mijn ballen.
Buurman heeft inmiddels zijn onderdanige rol helemaal opgegeven. In plaats daarvan heeft hij 1 van de stangen boven het grote bed laten zakken en heeft hij Juicy's polsen aan weerszijden daarvan vastgezet. Ook heeft ze de blinddoek om. Terwijl Buurman haar neukt hangt haar hoofd over de rand van het matras. Ik steek mijn pik in haar mond en ze zuigt me gekmakend lekker. Daarna, als Buurman even uit haar gaat, neem ik het neuken over en laat hij zich pijpen. Ook wil ik het heerlijke sappige kutje van Juicy natuurlijk likken. A staat toe te kijen. Buurman en ik kijken elkaar aan. We laten A dichterbij komen. Eerder heeft ze op de vraag of ze ervaring heeft met vrouwen gezegd dat ze wel eens met een vrouw heeft gekust. Tijd voor een stapje verder. A vingert Juicy's kutje en heel voorzichtig likt ze eraan. Ik krijg de indruk dat ze er nog niet helemaal klaar voor is, maar tegelijkertijd is ze wel heel nieuwsgierig. Als ik haar meteen daarna stevig ga neuken laat ze weten dat ze dit toch het lekkerste vindt.
Kort daarna gaat A weg. Buurman en Juicy hebben nog meer vreselijk geile seks (de omschrijving daarvan laat ik aan Juicy over