KEVIN EN SANNE OP TOURNEE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

KEVIN EN SANNE OP TOURNEE

Bericht door Benno »

Stelletjealtijdgeil is deze week al in Arnhem geweest, gisteren in Hilversum en vandaag is Amersfoort aan de beurt. Een ware tournee langs de vestigingen van EC.
Vandaag zou bovendien Blackco zijn Sletlana meebrengen, dus alle reden om naar EC af te reizen. Enfin, 5 minuten later ben ik er en om half 1 loop ik een stomend hete cinema binnen, net op het moment dat Michel naar buiten komt.
In de algemene ruimte is het warm en druk. Terwijl mijn ogen nog moeten wennen aan het donker wordt ik al begroet door een aantal bekenden, waarvan een deel al bezig is voldaan op te stappen. Op het grote bed zie ik een stel en een aantal mannen eromheen.
De heer komt me bekend voor. Als mijn ogen beginnen te wennen aan het donker, ontwaar ik een leuke jonge vrouw met lang donkerblond haar, een brilletje en een heerlijk figuur. Snel mijn kleren uit en in de locker van Trebor die net vertrekt.

Ik klim op het bed en kijk toe hoe de heer zijn dame oraal verwent. Tegelijkertijd trekt zij enkele heren die over haar handen en armen klaarkomen. Ze heeft een pak baby wipes bij zich om het zaad af te vegen. Ik streel haar borsten en verken haar lichaam. Tegen de heer zeg ik: "Dat ziet er heerlijk uit, dat zou ik ook wel willen doen". Hij geeft echter aan dat alleen hij zijn vriendin beft. Jammer maar helaas. Neuken mag ik haar wel en dat laat ik me geen twee keer zeggen. Ik steek mijn pik in haar heerlijke kutje en neuk haar meteen op volle kracht. Ze zijn er immers al sinds 11 uur en ik heb geen verdere opwarming meer nodig. Tijdens het neuken stimuleer ik haar flink gezwollen clit (die ik dolgraag had in mijn mond had willen voelen). Door het harde neuken in de warme ruimte raak ik na een tijdje oververhit. Ik besluit het even rustig aan te doen. "hoe heten jullie?", vraag ik, "Ik ben Benno". Ze heten Kevin en Sanne. "Zij is Sanne", zegt Kevin. "Aangenaam kennis te maken, Sanne", zeg ik terwijl ik mijn pik nog eens diep in haar kutje steek. Ze heeft een geweldige lach.

Uiteraard zijn er ook andere gegadigden die Sanne willen neuken, maar tussendoor kom ik gelukkig nog een paar keer aan de beurt. Ik neuk haar heerlijk op z'n hondjes, waarbij ik haar lange haar vastpak en haar hoofd naar achteren trek terwijl ik met harde stoten tegen haar mooie ronde billen aan stoot. Als ik tussendoor even rustiger beweeg, draait Sanne wulps met haar kontje en prikt ze zich vast op mijn pik. Plumberjack die net binnen is gekomen vraagt: "Lekker kutje, Benno?" Ik zeg: "Ja, ze heeft heerlijke gezwollen lippen, waarmee ze mijn ballen kust". Onlangs ben ik er achter gekomen dat het mij erg opwind om tijdens het doggystyle neuken een duim in een dame haar kontje te steken. Dit doe ik nu ook bij Sanne, die er kennelijk best van gediend is. Op deze manier neuk ik stevig door en kom ik hevig klaar.

Dan komt Blackco met Sletlana binnen. Ze gaan zich eerst douchen. Als Sletlana de douche uitkomt is ze zich opeens erg bewust van haar naaktheid en het grote aantal ogen dat op haar gericht is. Ze gaat zich omkleden en even later zit ze in een wit lingeriesetje op de bank. Blackco doet haar een blinddoek om en laat haar zijn grote pik diep pijpen. Daarna komen er ook andere mannen bij die ze allemaal pijpt. Daarna legt Blackco haar op haar rug op het bed met haar hoofd over de rand, zodat ze makkelijker de wat grotere pikken tot achter in haar keel kan verwerken. Ik neem intussen plaats tussen haar benen en lik haar strakke kutje. "Nog niet laten spuiten", waarschuwt Blackco. Dus ga ik haar neuken, ook niet verkeerd. De mannen wisselen elkaar af. En even later neuk ik haar ook nog op z'n hondjes.

Kevin en Sanne zijn inmiddels gaan douchen en geven een mooie show weg achter het grote raam. Verschillende mannen voegen zich bij hen in de douche en de orgie gaat daar gewoon door. Vervolgens kleden zij zich aan, maar blijven staan kijken naar het schouwspel op het bed, waarop Sletlana hard wordt geneukt door Blackco. Ook is E inmiddels binnengekomen. Ze heeft Jack op volle sterkte gepijpt en als beloning neukt hij haar met veel kracht. Sanne heeft er nog veel zin in, maar heeft al haar kleren, inclusief jas en sjaal aan. Kevin vindt dat geen probleem. Hij doet haar skinny jeans omlaag. Ze buigt zich voorover om Student te pijpen en ik neuk haar van achteren. Daarna moeten ze echt gaan en ook voor mij is het de hoogste tijd.

Het was erg de moeite waard en ik ben blij dat ik weer een leuk nieuw stel heb leren kennen. Kevin en Sanne, bedankt en tot een volgende keer. Blackco en Sletlana zijn ook altijd zeer welkom. E zie ik vast heel gauw weer ;)
Laatst gewijzigd door Benno op 17 jul 2019 22:02, 3 keer totaal gewijzigd.
Stelletjealtijdgeil
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: KEVIN EN SANNE OP TOURNEE

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Super verslag Benno ....we hebben onwijs genoten van onze eerste keer Amersfoort !!
We komen zeker terug...!! X
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: KEVIN EN SANNE OP TOURNEE

Bericht door Benno »

Dan ben ik er graag weer bij.
Ik heb enorm genoten van Sanne!