Vanavond bukkake op 21 jarig meisje
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Vanavond bukkake op 21 jarig meisje
Hoi!
Komen jullie nog?
Gr
Booster
Komen jullie nog?
Gr
Booster
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 65
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
nep zulke berichten
- Eroticcinema A'foort
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Beste AlijdLief,
Jammer dat er negatief word gesproken door iemand die er blijkbaar niet bij was.
Dit stel heeft een heerlijke avond gehad in de EC, niks nep maar volop genoten met de aanwezige bezoekers.
Laten we het hier positief houden met z'n allen, daar komen we een stuk verder mee.
Erotica Team
Patricia
Jammer dat er negatief word gesproken door iemand die er blijkbaar niet bij was.
Dit stel heeft een heerlijke avond gehad in de EC, niks nep maar volop genoten met de aanwezige bezoekers.
Laten we het hier positief houden met z'n allen, daar komen we een stuk verder mee.

Erotica Team
Patricia
- rick-rick
- Leeftijd: 51
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
goedzo patricia was er helaas niet bij maar ik had inderdaad ook gehoord van ander stel dat ze wel waren geweest hoop gauw weer langs te komen hoor
groetjes van rick-rick
groetjes van rick-rick
-
- Geslacht: Transgender
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Transseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
En of het bericht waar was! Ik had het gisteren niet gelezen (
spammers), maar was blij aanwezig te zijn.
Heerlijk mogen genieten van het stel; beiden mooie lichamen en lekker enthousiast met elkaar bezig. De jongedame genoot zichtbaar niet alleen van de lul van de jongeman in haar maar ook van de aandacht van alle heren om haar heen. Ook niet onbelangrijk: het enorme uithoudingsvermogen van de man (wauw, respect!).
De bukkakesessie was ronduit heerlijk: de ene na de andere man die fanatiek door de jongedame werden afgetrokken en zonder uitzondering flinke ladingen zaad over haar borsten spoten. Elke lading leek haar wel geiler te maken en dat maakt me blij een van de laatsten te zijn geweest die naast haar plaats nam. Ik kom normaliter niet snel klaar, maar de aanblik van zo'n mooie vrouw met allemaal zaad over haar lichaam en haar hand om m'n lul zorgde er voor dat ik het welgeteld 10 seconden vol heb kunnen houden voor ik m'n lading kreunend over haar borsten spoot.
Ik weet dat ik het naderhand meerdere keren al gezegd heb, maar bij deze nog eens: bedankt voor de heerlijke sessie. Mijn weekend kan niet meer stuk!

Heerlijk mogen genieten van het stel; beiden mooie lichamen en lekker enthousiast met elkaar bezig. De jongedame genoot zichtbaar niet alleen van de lul van de jongeman in haar maar ook van de aandacht van alle heren om haar heen. Ook niet onbelangrijk: het enorme uithoudingsvermogen van de man (wauw, respect!).
De bukkakesessie was ronduit heerlijk: de ene na de andere man die fanatiek door de jongedame werden afgetrokken en zonder uitzondering flinke ladingen zaad over haar borsten spoten. Elke lading leek haar wel geiler te maken en dat maakt me blij een van de laatsten te zijn geweest die naast haar plaats nam. Ik kom normaliter niet snel klaar, maar de aanblik van zo'n mooie vrouw met allemaal zaad over haar lichaam en haar hand om m'n lul zorgde er voor dat ik het welgeteld 10 seconden vol heb kunnen houden voor ik m'n lading kreunend over haar borsten spoot.
Ik weet dat ik het naderhand meerdere keren al gezegd heb, maar bij deze nog eens: bedankt voor de heerlijke sessie. Mijn weekend kan niet meer stuk!
Geile beginnende transgender die graag anderen verwent.
-
- Geslacht: Non-binair
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Zij waren er wel degelijk, want wij hebben ze zien binnen komen, dus geen fake stel,
mensen moeten eens nergens op reageren als ze er niet zijn, dan heb je dit soort
gezeur ook niet, ben ook blij dat Patricia ook heeft gereageerd en de mails heeft verwijderd
die dit figuur op de site heeft gezet.
Fijn weekend allemaal nog en hoop vrijdag weer een leuke middag te hebben,
Groetjes van het sletje van wijsletje
mensen moeten eens nergens op reageren als ze er niet zijn, dan heb je dit soort
gezeur ook niet, ben ook blij dat Patricia ook heeft gereageerd en de mails heeft verwijderd
die dit figuur op de site heeft gezet.
Fijn weekend allemaal nog en hoop vrijdag weer een leuke middag te hebben,
Groetjes van het sletje van wijsletje
- Ergnieuwsgierig
- Leeftijd: 40
- Contacteer:
Bedankt jongstel, het was heerlijk! Het was voor mij een niet gepland bezoek en viel met de neus in de boter. Deze zal me bijblijven en houd me aanbevolen voor de volgende sessie.
-
- Leeftijd: 43
- Contacteer:
Beste EC vrienden,
Zoals jullie weten ben ik een vaste bezoeker van locatie Amersfoort.
Wat betreft de negatieve reactie wil ik toch even mijn complimenten maken aan Patricia:
Wat gebruik jij de juiste woord keuzes....
Groeten,
Dave
Zoals jullie weten ben ik een vaste bezoeker van locatie Amersfoort.
Wat betreft de negatieve reactie wil ik toch even mijn complimenten maken aan Patricia:
Wat gebruik jij de juiste woord keuzes....
Groeten,
Dave
-
- Geslacht: Non-binair
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Helemaal mee eens Dave
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Hoi Jongstel,
Laat je nooit tegenhouden door berichten die geschreven worden, groot deel is jaloers en uit dat negatief.
Waanzinnig dat jullie het lef hebben getoond om op zo een mooie leeftijd als gewoon te kiezen om te genieten en schaamte opzei hebben weten te zetten.
Ik waardeer jullie gedachte gang en hoop jullie eens te ontmoeten met mijn partner in crime Juicy!
Blijf genieten en leef jullie leven.
Veel plezier, geluk en geilheid toegewenst en kom vaker naar de EC!!
de buurman
Laat je nooit tegenhouden door berichten die geschreven worden, groot deel is jaloers en uit dat negatief.
Waanzinnig dat jullie het lef hebben getoond om op zo een mooie leeftijd als gewoon te kiezen om te genieten en schaamte opzei hebben weten te zetten.
Ik waardeer jullie gedachte gang en hoop jullie eens te ontmoeten met mijn partner in crime Juicy!
Blijf genieten en leef jullie leven.
Veel plezier, geluk en geilheid toegewenst en kom vaker naar de EC!!
de buurman
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten