Dat is mijn prachtige Suzanne.
Zie onze post in deze categorie gisterenavond...
viewtopic.php?f=29&t=43950
Vrijdag 7 december
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Re: Vrijdag 7 december
Zelfverzekerd, verzorgd, verliefd, gepassioneerd stel.
Gericht op elkaar, zoals de Liefste Liefde voelt.
Bij contact met een leuke vent, nodigen we uit.
Hij is lang, actief en heeft de lead.
Zij is curvy, vrouwelijk en... zwanger.
Gericht op elkaar, zoals de Liefste Liefde voelt.
Bij contact met een leuke vent, nodigen we uit.
Hij is lang, actief en heeft de lead.
Zij is curvy, vrouwelijk en... zwanger.
-
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
venga schreef:Mijn 1e bezoek twee weken geleden was zeer goed bevallen. Reden om nu weer te komen en vooral ook omdat 'Stelletjealtijdgeil' er ook weer was.
Op het moment dat 'Stelletjealtijdgeil' binnen kwam waren er nog 3 andere stellen aanwezig. 1 oudere dame had ik net een ontspanningsmassage gegeven en een andere dame had rugklachten. Bij haar was ik net bezig om de knopen in haar onderrug weg te masseren.
Stelletjealtijdgeil, waarvoor ik was gekomen kwamen voorbij lopen. Ik genoot van hun uitstraling maar zag een sliert mannen achter haar aanlopen. Het was dringen geblazen en ik besloot hen lekker te laten gaan. 1 van mijn regels blijft toch om iedereen vooral de ruimte te geven.
Ik besloot om lekker verder te gaan met de massage. Ik overtrad wel mijn beroepscode door haar ook een body to body te geven, haar borsten te masseren, haar kutje te vingeren en om haar uiteindelijk stevig te neuken.
Daarna stond ik op de gang te wachten om mijzelf af te douchen en mijn pik weer fris te maken voor de volgende ronde. Ik kwam haar van 'Stelletjealtijdgeil' op de gang tegen. We keken elkaar even in de ogen. Herkenden elkaar waarop wij elkaar spontaan begroette. Ik voelde meteen weer de klik, alsof wij elkaar al jaren kende terwijl het gewoon de 2e keer was dat wij elkaar zagen.
'Stelletjealtijdgeil' ging ook op het bed verder, samen met het andere stel die ook nog lekker geil bezig was.
Ik genoot alleen al van het uitzicht op haar blanke lichaam, haar zachte borsten, haar vriendelijke uitstraling. Ik genoot van het contact dat zij met haar partner heeft. Ik zag haar genieten van haar mannetje terwijl zij zich ook overgaf aan de betastingen van de mannen om haar heen.
Langzaam voelde ik dat de aandacht mijn kant op ging en na de pijpbeurt van haar mannetje was het mijn beurt haar te neuken. Ik neukte haar wederom stevig, maar voelde vooral de geiligheid stromen toen ik lekker bovenop haar lag en onze tongen zich met elkaar verstrengelde. Mijn pik werd gevoeliger en boorde zich diep bij haar naar binnen. Ik voelde hoe haar kutje heerlijk op mijn bewegingen reageerde. Het was een genot om haar zo te voelen.
Daarna mochten andere mannen. De sfeer in ons groepje was inmiddels ontspannen en iedereen had aandacht voor elkaar. Ik heb hun wederom, net als twee weken geleden bedankt voor de fijne ontmoeting.
Bij het weggaan kwam er nog een stel binnen. De uitstraling van haar gezicht was geweldig en ik was onder de indruk van haar zwangere buik van ongeveer 4/5 maanden.
Wederom was het een spannende middag, maar ik moest naar huis. In de gang stonden 'Stelletjealtijdgeil' en ik inmiddels in de kleren. We namen afscheid met de tekst, dat wij elkaar blijven volgen op het forum. Ik hoop jullie heel snel weer te zien, te ruiken, te voelen, te betasten, ..... Thanks voor alles en vooral de glimlach die ik voelde toen ik weer naar mijn auto liep.
Super bedankt voor je mooie verslag Venga ...fijn dat je wederom genoten hebt ...is geheel wederzijds ...tot de volgende keer ...x
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Rond half drie liep ik de cinema binnen. Begroet door de vriendelijke heer achter de balie kreeg ik een tas met slot aangereikt omdat alle kluisjes in gebruik waren. In tegenstelling tot mijn eerste bezoek was het vandaag druk. En het was druk, waaronder 4 stellen!
Voor een tweede bezoek aan een cinema liep ik ditmaal een beetje onwennig rond, daarnaast ook retespannend van wat er komen gaat.
Ik was nieuwsgierig naar stelletjealtijdgeil en daar kwam het mooie stel dan binnen.
Nadat ze hun spullen en enkele kledingstukken hadden opgeborgen liepen ze naar de film-/speelzaal waar ze de darkroom ingingen en met elkaar gingen spelen. Tegen de muur werd zij staand gevingerd waar zij zichtbaar van genoot en afgewisseld werd hij gepijpt, een heerlijk schouwspel! Ondanks de drukte hadden ze hun aandacht alleen naar elkaar toe gericht en vol bewondering keek ik hoe ze zich konden laten gaan.
Ondertussen wezen kijken naar de andere stellen die zich lekker bezig waren op het grote bed in de film-/speelzaal. Ook hier ging het lekker aan toe! Geen aandacht meer voor de film op het witte doek, maar nu alles live voor je neus!
Stelletjealtijdgeil liepen naar een andere zaal maar keerden kort daarna weer terug in de darkroom. Ik stelde mij toen netjes voor en kwam bij hun naast staan bij de stoel. Zij was inmiddels lekker geil geworden dat ze in beide handen een pik vasthield terwijl ze aan het pijpen was. Haar vriend vroeg op een gegeven moment aan mij (
!!) of ik een condoom bij me had. Met condoom om begon ze mij heerlijk te pijpen en mocht ik ook van hem haar neuken. Voorover gebukt tegen de stoel aan verdween mijn pik achterlangs in haar prachtige lijf en ook nog liggend in de stoel heb ik haar ook nog even stevig geneukt. Daarna werd mijn beurt overgenomen.
Een tikkeltje nerveus was ik toch wel met al die mensen er omheen! Door de leuke sfeer, de aanwezige klik en aandacht van het lieve stel, voelde ik mij op mijn gemak.
Na een kort onderbreking verhuisde het stel naar het grote bed in de film-/speelzaal waar het geile spel doorging. Beurtelings werd zij ook hier weer stevig geneukt, werden de pikken door haar onder “handen” genomen en kreeg zij witte traktaties op haar lichaam.
De tijd vloog voorbij, tijd om afscheid te nemen en moest ik helaas vertrekken.
Stelletjealtijdgeil, wat een sexatie! Ik heb genoten, nogmaals dank jullie wel!
X, DenzelW
Voor een tweede bezoek aan een cinema liep ik ditmaal een beetje onwennig rond, daarnaast ook retespannend van wat er komen gaat.
Ik was nieuwsgierig naar stelletjealtijdgeil en daar kwam het mooie stel dan binnen.
Nadat ze hun spullen en enkele kledingstukken hadden opgeborgen liepen ze naar de film-/speelzaal waar ze de darkroom ingingen en met elkaar gingen spelen. Tegen de muur werd zij staand gevingerd waar zij zichtbaar van genoot en afgewisseld werd hij gepijpt, een heerlijk schouwspel! Ondanks de drukte hadden ze hun aandacht alleen naar elkaar toe gericht en vol bewondering keek ik hoe ze zich konden laten gaan.
Ondertussen wezen kijken naar de andere stellen die zich lekker bezig waren op het grote bed in de film-/speelzaal. Ook hier ging het lekker aan toe! Geen aandacht meer voor de film op het witte doek, maar nu alles live voor je neus!
Stelletjealtijdgeil liepen naar een andere zaal maar keerden kort daarna weer terug in de darkroom. Ik stelde mij toen netjes voor en kwam bij hun naast staan bij de stoel. Zij was inmiddels lekker geil geworden dat ze in beide handen een pik vasthield terwijl ze aan het pijpen was. Haar vriend vroeg op een gegeven moment aan mij (

Een tikkeltje nerveus was ik toch wel met al die mensen er omheen! Door de leuke sfeer, de aanwezige klik en aandacht van het lieve stel, voelde ik mij op mijn gemak.
Na een kort onderbreking verhuisde het stel naar het grote bed in de film-/speelzaal waar het geile spel doorging. Beurtelings werd zij ook hier weer stevig geneukt, werden de pikken door haar onder “handen” genomen en kreeg zij witte traktaties op haar lichaam.
X, DenzelW
-
- Contacteer:
Bedankt voor je verslag! Heel leuk om te lezen. Je tweede keer bios nog maar, dat was echt niet te merken. Ik heb ontzettend van je genoten. Hopelijk tot een volgende keer.DenzelW schreef:Rond half drie liep ik de cinema binnen. Begroet door de vriendelijke heer achter de balie kreeg ik een tas met slot aangereikt omdat alle kluisjes in gebruik waren. In tegenstelling tot mijn eerste bezoek was het vandaag druk. En het was druk, waaronder 4 stellen!
Stelletjealtijdgeil liepen naar een andere zaal maar keerden kort daarna weer terug in de darkroom. Ik stelde mij toen netjes voor en kwam bij hun naast staan bij de stoel. Zij was inmiddels lekker geil geworden dat ze in beide handen een pik vasthield terwijl ze aan het pijpen was. Haar vriend vroeg op een gegeven moment aan mij (!!) of ik een condoom bij me had. Met condoom om begon ze mij heerlijk te pijpen en mocht ik ook van hem haar neuken. Voorover gebukt tegen de stoel aan verdween mijn pik achterlangs in haar prachtige lijf en ook nog liggend in de stoel heb ik haar ook nog even stevig geneukt. Daarna werd mijn beurt overgenomen.
X, DenzelW
X
-
- Contacteer:
Ik wil nog even alle aanwezige mannen die hebben mee genoten bedanken.
Ik vond het sfeertje heel goed en iedereen was netjes en geduldig. Heerlijke geile ervaring weer.
Hopelijk tot gauw!
X Sanne
Ik vond het sfeertje heel goed en iedereen was netjes en geduldig. Heerlijke geile ervaring weer.
Hopelijk tot gauw!
X Sanne
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten