De 2e keer EC zaterdag 8-12

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
rmr
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

De 2e keer EC zaterdag 8-12

Bericht door rmr »

Afgelopen zaterdag middag mijn 2e ervaring in de EC te Amersfoort.
Nu met veel minder spanning naar binnen als de 1e keer maar het blijft toch wel spannend.
Ik wist al dat Stel H & C er zou zijn, en nog een stel.
Binnen komend hoorde ik het lachen van de dames al, en ja het was redelijk druk vond ik.
Herkende van gezicht al een aantal mannen ook.
De dames lagen al te genieten van elkaar en ondertussen een snelle groet van C.
Snel alles uit en lekker zitten op de bank kijkend naar de live show vlak voor me neus.
Heerlijk om te zien hoe de dames C & M elkaar eerst verwende terwijl E al druk bezig was met een man. Daarna ging het spel verder en ik begon langzaam mee te doen.
Natuurlijk allemaal erg onwennig, en zo al die mannen om de mooie vrouwen heen is een heerlijk gezicht. Alleen daar geniet ik al van, lekker de heerlijk borsten van C gestreeld en ze pakte me half slappe pik en begon die heerlijk te trekken. Na een poosje vroeg ze of hij er om heen zou kunnen maar dat zou nog niet gaan. Ik genot hier al van.. wilde ook nog niet komen al.. ijs was al wel voor mij gebroken en langzaam ook de andere vrouwen gestreeld gekleed gevingerd.
De dames gingen lekker bezig en met name E was denk ik bezig met een missie, elke man zou klaarkomen in haar mond.. super geil om haar zo te zien genieten ook.
Na een aantal tussen pauzes en binnen komst van Benno die blijkbaar al gemist werd, tussendoor met H en C ook gesproken in de gang, lag ik ineens zelf midden in op het matras en waren C en E mij aan het verwennen, E nam me kleine jonge eens lekker in haar mond en begon me heerlijk te pijpen. Men dat kan ze goed, het was dat het toch de onwennigheid was van mij, en met zo vele om me heen anders was ik snel gekomen. Na een korte pauze wilde ik M wat aandacht geven stapte op haar af, snel pakte ze ook mijn pik vast en begon me heerlijk te trekken, nu wilde ik ook komen, zat er aan te denken om haar onder te spuiten maar wilde het nog netjes houden en deed het laatste stukje zelf en ving alles netjes op. De doekjes werden netjes aan gerijkt.
Een leuk moment van die middag, E was nog bezig met een man en ze moest en zou hem laten komen en ja, toen hij kwam hoorde we een lach/grom van E terwijl ze alles doorslikte!

Was weer een hele geslaagde middag in de EC, zal er zeker vaker komen en denk ik steeds verdere stapjes nemen..moet bekennen de sfeer is super, ook in de andere zalen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten