Wat zijn jullie leuk en geil het was heel lekker en ook heel mooi hoe jullie je grenzen aangeven en iedereen betrekken. Hoop jullie vaker te zien en ik ben ondertussen blij met m'n verhuizing naar Hilversum
Darcy schreef:Wat zijn jullie leuk en geil het was heel lekker en ook heel mooi hoe jullie je grenzen aangeven en iedereen betrekken. Hoop jullie vaker te zien en ik ben ondertussen blij met m'n verhuizing naar Hilversum
Bedankt voor je fijne reactie ...wie weet tot een volgende keer ...x
Ik heb het echt naar m’n zin gehad vanmorgen. Jullie hielden netjes afstand en konden ook meedoen. Helemaal perfect!
Het was geil en spannend voor mij. Ik heb ontzettend genoten en wil de mannen die hebben meegedaan dan ook bedanken. Graag tot een volgende keer!
Mocht je nog wat willen schrijven, graag. Altijd leuk om te lezen hoe jullie het ervaren hebben.
Het was een vluggertje voor mij, even snel tijdens de lunch. Terwijl mijn ogen nog aan het wennen waren aan het donker, hoorde ik al goede geluiden uit de darkroom komen. Dat beloofde veel goeds. Snel uitgekleed en alles in de locker gepropt, even opgefrist, en daarna meteen achteraan gaan staan in de darkroom temidden van een mannetje of 7-8 en die ene dappere, mooie dame. Volgens mij kwam ik net op een wat rustiger moment, dus ik werd door de man van het stel meteen aangewezen als volgend "slachtoffer". Ik had nog koude handen toen ik haar lijf betastte, maar dat vond ze niet erg. Na fantastisch gepijpt te zijn draaide ze haar heerlijke kont naar me toe en mocht ik haar neuken terwijl zij en haar partner lekker met elkaar bezig waren. Fantastich om dit stel zo bezig te zien en fijn om daar even deel van uit te mogen maken. Ik moest snel weer weg, maar ik kom ook snel weer terug als jullie er weer zijn. V.
vitvanwijk schreef:Het was een vluggertje voor mij, even snel tijdens de lunch. Terwijl mijn ogen nog aan het wennen waren aan het donker, hoorde ik al goede geluiden uit de darkroom komen. Dat beloofde veel goeds. Snel uitgekleed en alles in de locker gepropt, even opgefrist, en daarna meteen achteraan gaan staan in de darkroom temidden van een mannetje of 7-8 en die ene dappere, mooie dame. Volgens mij kwam ik net op een wat rustiger moment, dus ik werd door de man van het stel meteen aangewezen als volgend "slachtoffer". Ik had nog koude handen toen ik haar lijf betastte, maar dat vond ze niet erg. Na fantastisch gepijpt te zijn draaide ze haar heerlijke kont naar me toe en mocht ik haar neuken terwijl zij en haar partner lekker met elkaar bezig waren. Fantastich om dit stel zo bezig te zien en fijn om daar even deel van uit te mogen maken. Ik moest snel weer weg, maar ik kom ook snel weer terug als jullie er weer zijn. V.
Haha..door die koude handen weet ik wel wie je bent. Het was geil met je, echt genoten. Bedankt! Hopelijk tot een volgende keer. X
ik heb belooft om ook een berichtje achter te laten, en dat verdienen ze ook wel, want wat zijn jullie een geil stel.
ik jongeman ben nog niet heel bekent in de bios, maar had het oproepje zien staan en wou toch wel graag even gaan kijken of ze in het egt ook zo knap is als op de fotos.
ik was wat aan de late kant dus twijfelde om nog te gaan, maar niet geschoten is altijd mis. dus ik snel naar de bios en hopen dat het stel nog bezig zou zijn,
toen ik eenmaal binnenkwam zag ik heel wat mannen rondlopen en aankleden, dus was bang dat ik net te laat was, maar toch even snel een rondje lopen en gelukkig zag ik dat leuke stel samen bezig op het bed in de darkroom, ik me snel uitkleden spullen in me kluisje en hup naar de darkroom,
het was een rustige fijne sfeer binnen de mannen hielden netjes afstand en het stel was overduidelijk van elkaar aan het genieten. dus ik hield netjes me afstand en warmde rustig op door naar de geile scene voor me te kijken, nadat de man haar nog even flink gestoot had en klaargekomen was kreeg ik een seintje dat ik dichterbij mog komen,
ik zag een hele geile knappe dame op haar rug op het bed liggen en ze stak haar hand uit, ik legde me lul in haar handen en ze begon me lekker af te trekken steeds harder en harder, ondertussen was ik al knalhard geworden en kon niet wachten om die lippen over me lul te zien gaan, ik deed me condoom om en ja hoor ze nam hem lekker in der mond, en wat kan ze lekker zuigen, ik moest mezelf inhouden om niet te komen, ondertussen speelde ik met die lekkere tieten van der en voelde het nat al tussen haar billen druipen,
ze gjng op der rug met de benen wijd voor me liggen, hmmm wat is dat een lekker gezicht, zoon lekkere geile meid die voor me klaarligt met dat natte kutje, rustig liet ik me lul naar binnen glijden langs die natte lipjes, en begon rustig te stoten, en voerde rustig het tempo op, maar al snel moest ik weer iets rustiger doen, want ik voelde al dat ik het anders niet lang meer hield, terwijl ik haar rustig neukte en haar lichaam voelde fluisterde haar vriend me in me oor dat ik haar wel mog zoenen,
daar werdt ik natuurlijk nog geiler van, en voerde het tempo weer op terwijl ik haar kuste, ik voelde me hoogtepunt aankomen en deze keer kon ik het niet meer uitstellen en dat wou ik ook niet meer dus ik liet alles komen, hmm wat een lekker kutje heeft deze dame,
ik moest heel even op adem komen en na snel gedoucht te hebben, heb ik me snel weer aangekleed want ik moest nog een hele dag werken, blijkbaar was ik ook net op tijd gekomen want het stel heeft zich daarna ook aangekleed en is weggegaan. ik hoop jullie zeker nog een keer tegen tekomen, want wat heb ik genoten denk er al de hele dag aan. ik ben nog steeds geil ervan haha, dit is me eerste verhaal hier dus hoop dat het bevalt, anders is het ook de laatste hahah
blubblub schreef:ik heb belooft om ook een berichtje achter te laten, en dat verdienen ze ook wel, want wat zijn jullie een geil stel.
ik jongeman ben nog niet heel bekent in de bios, maar had het oproepje zien staan en wou toch wel graag even gaan kijken of ze in het egt ook zo knap is als op de fotos.
ik was wat aan de late kant dus twijfelde om nog te gaan, maar niet geschoten is altijd mis. dus ik snel naar de bios en hopen dat het stel nog bezig zou zijn,
toen ik eenmaal binnenkwam zag ik heel wat mannen rondlopen en aankleden, dus was bang dat ik net te laat was, maar toch even snel een rondje lopen en gelukkig zag ik dat leuke stel samen bezig op het bed in de darkroom, ik me snel uitkleden spullen in me kluisje en hup naar de darkroom,
het was een rustige fijne sfeer binnen de mannen hielden netjes afstand en het stel was overduidelijk van elkaar aan het genieten. dus ik hield netjes me afstand en warmde rustig op door naar de geile scene voor me te kijken, nadat de man haar nog even flink gestoot had en klaargekomen was kreeg ik een seintje dat ik dichterbij mog komen,
ik zag een hele geile knappe dame op haar rug op het bed liggen en ze stak haar hand uit, ik legde me lul in haar handen en ze begon me lekker af te trekken steeds harder en harder, ondertussen was ik al knalhard geworden en kon niet wachten om die lippen over me lul te zien gaan, ik deed me condoom om en ja hoor ze nam hem lekker in der mond, en wat kan ze lekker zuigen, ik moest mezelf inhouden om niet te komen, ondertussen speelde ik met die lekkere tieten van der en voelde het nat al tussen haar billen druipen,
ze gjng op der rug met de benen wijd voor me liggen, hmmm wat is dat een lekker gezicht, zoon lekkere geile meid die voor me klaarligt met dat natte kutje, rustig liet ik me lul naar binnen glijden langs die natte lipjes, en begon rustig te stoten, en voerde rustig het tempo op, maar al snel moest ik weer iets rustiger doen, want ik voelde al dat ik het anders niet lang meer hield, terwijl ik haar rustig neukte en haar lichaam voelde fluisterde haar vriend me in me oor dat ik haar wel mog zoenen,
daar werdt ik natuurlijk nog geiler van, en voerde het tempo weer op terwijl ik haar kuste, ik voelde me hoogtepunt aankomen en deze keer kon ik het niet meer uitstellen en dat wou ik ook niet meer dus ik liet alles komen, hmm wat een lekker kutje heeft deze dame,
ik moest heel even op adem komen en na snel gedoucht te hebben, heb ik me snel weer aangekleed want ik moest nog een hele dag werken, blijkbaar was ik ook net op tijd gekomen want het stel heeft zich daarna ook aangekleed en is weggegaan. ik hoop jullie zeker nog een keer tegen tekomen, want wat heb ik genoten denk er al de hele dag aan. ik ben nog steeds geil ervan haha, dit is me eerste verhaal hier dus hoop dat het bevalt, anders is het ook de laatste hahah
Wauw wat een verslag! Echt geweldig om jouw ervaring te lezen hier. Dat heb je goed in woorden gebracht. Ontzettend bedankt! Lekker om te lezen dat je het zo geil vond. Ik weet wie je was en vond je heel geil, dat werd gezien..waarop gezegd werd dat je me mocht zoenen. Ik heb heel erg van je genoten.... hopelijk nog eens en dit soort verslagen zijn dan zeker welkom.