Vrijdag 21-12-2018 al vroeg naar de EC ,want met alle aankondigingen zal het wel druk worden
Natuurlijk word ik hartelijk ontvangen door de altijd mooie en vrolijke gastvrouw Patricia
En als ik zo rond 11.30 uur binnen kom zijn er al een man of zes , Ik ga me alvast uitkleden want als de andere komen hoef ik alleen mijn kerst pak aan te doen
Zo rond 12 uur komt Wijsletje binnen en gaan even rustig de gay zaal in waar F zich uitkleed en meester J haar eerst even een heerlijke afranseling geeft F geniet er zeker van daarna doet F haar kerst pakje aan en het staat haar zeker heel mooi als kerstvrouwtje ondertussen even gezellig gekletst met hun en daarna gaat F samen met Patricia naar de darkroom waar er even een paar foto,s worden gemaakt en daarna zet Meester J zijn sletje in de hoek in de darkroom alwaar zij de aanwezige mannen die een kerstmuts op hebben lekker heerlijk met haar handen en mond verwend
onder tussen komt Pijpkoningin en Dekhengst in de winkel en ik doe mijn kerstman pak aan en ga naar de winkel waar Pijpkoningin zich gaat omkleden tot kerstvrouwtje
De knappe dame Tiffany zag ik ondertussen ook al in de winkel in een heel mooi kerstpakje als kerstvrouwtje haar natuurlijk even begroeten ondertussen is Pijpkoningin ook omgekleed tot kerstvrouwtje Dekhengst heeft zijn muts ook op gezet en gaan we gezellig naar de cinema waar we dus eerst met ze vijven eerst even door Patricia op de foto zijn gezet ik kerstman Rick-Rick met de drie kerstvrouwen Tiffany en Wijsletje en Pijpkoningin en het elfje Dekhengst
Waarna het feest op het grote bed kan beginnen het bed word door Wijsletje direct ingepakt Tiffany verdwijnt naar een andere zaal en Pijpkoningin gaat tegen het rek staan alwaar ik haar heerlijk tussen haar benen ga zitten en haar heerlijke poesje een lik beurt geef waarbij ze natuurlijk niet mag klaarkomen wat haar natuurlijk niet makkelijk afgaat even later gaan we naar de darkroom en gaat ze tegen het rek staan en ga ik weer tussen haar benen zitten en lik ik haar weer maar nu komt ze dus wel spuiten klaar en ja hoor mijn hele pak onder waarna ik maar het pak uitdoe en de dames waren ondertussen ook al uit de kleren
het was ondertussen ook lekker druk geworden met mannen en de dames werden heerlijk verwend wij Dekhengst en Pijpkoningin en ik gingen naar de andere cinema ruimte waar we Dekhengst haar lekker neukte en ik mijn pik in haar mond stopte want ze begon weer lawaai te maken ondertussen nog 2 mannen aftrekken na dat Dekhengst klaar was en hij zich even terug trok om bij de andere dames te gaan kijken of spelen werd Pijpkonigin heerlijk door andere mannen verwend zowel gemasseerd als ook geneukt na een tijdje kwam Dekhengst weer terug en ging ik eens kijken bij Wijsletje waar ik haar zittend op haar knieen een man zag pijpen en ik haar heerlijke poesje maar eens ging vingeren en daarna met mijn gezicht onder haar ging liggen en haar heerlijk likte wat ze niet onprettig vond want ze drukte haar kutje lekker op mijn mond en tong helaas besliste haar Meester dat ze even pauze moest houden ging ze van mij af ondertussen kwamen Pijpkoningin en Dekhengst ook naar de grote zaal en gingen we even koffie drinken en daarna vroeg Pijpkonigin om gemasseerd te worden waar ik gelijk mee begon en na een beetje plagen onder het masseren kreeg ik van Meester J de plak om Pijpkonigin even mee op haar billen te slaan nu is dat niet echt haar ding maar als je niet te hard slaat laat ze het wel toe heb haar dus met gepaste slag een paar tikjes op haar billen gegeven en ondertussen werd ze gewoon nog gemasseerd de Meester legde zijn slavin naast haar en begon haar met de plak te geven wat duidelijk veel harder ging als bij Pijpkoningin maar de slavin genoot er van
Pijpkonigin werd ondertussen door meerdere mannen gemasseerd en niet alleen haar rug en benen maar ook haar tussen haar billen en in haar poesje
de Meester nam zijn slavin even mee naar een andere zaal
Ondertussen kwam er nog een bekend stel binnen het was ( met respect ) een ouder stel R en G en die gingen ook heerlijk spelen helaas heb ik ze weinig gezien maar ik weet zeker dat ze genoten hebben ondertussen heb ik de altijd geile Tiffany ook nog even gebeft al weet ik niet meer waar en wanneer hihih maar ze was ook constant druk om het de mannen naar de zin te maken
aan het eind van de middag heb ik slavin Wijsletje en Pijpkoningin tegelijk heerlijk gevingerd waar ze heerlijk van genoten helaas ging bij Pijpkoningin even het licht uit maar ze kwam weer snel bij gelukkig maar
aan het eind van de middag ging Tifffany en later Wijsletje weg helaas
en bleven wij samen met stel R en G nog over
Pijpkonigin werd weer eens heerlijk gemasseerd en ze speelde heerlijk met de mannen toen zij Dekhengst dat hij haar in haar kontje wou nemen
we legde haar op haar zij en ik stopte mijn paal in haar mond en hield 2 vingers in haar kutje en Dekhengst drukte zijn paal heerlijk in haar kontje Pijpkonigin spartelde wel tegen maar helaas ze verloor en werd heerlijk in haar kont geneukt en kwam Dekhengst heerlijk in haar geile kontje klaar
aan het eind van de avond vlak voor sluiting heb ik Pijpkonigin nog heerlijk gevingerd en haar heerlijk laten spuiten
Daarna heerlijk gedouched en zijn we ook naar huis gegaan
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de gezellige dag gisteren en ook voor alle vorige keren
Patricia bedankt voor de gezelligheid en alle andere dingen die je doet
Tiffany bedankt
Wijsletje Meester J en slavin F bedankt
Pijpkonigin en Dekhengst J en P bedankt
stel R en G bedankt
En natuurlijk Bedank ik alle aanwezige mannen voor jullie komst en ook voor de NETHEID en RESPECT naar vooral de dames
En verder het hele Erotica team voor de mooie en nette locaties van jullie
Ik wens iedereen een Prettige en mooi Kerstfeest toe en een heel goed en veilig oud en nieuw
en hoop jullie in 2019 weer geregeld te zien
groetjes Rick-Rick alias Lassie / De Kerstman
verslag kerstparty 21-12-2018
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: verslag kerstparty 21-12-2018
ik genietervan was een van die mannen die samen met Rick de kerstman pijpkonigin heerlijk hebben ge masseert terwijl zij in de hetero cinema op het bed lag terwijl.hij haar lekker vingerd en mij heerlijk diep pijpt en ik in haar keeltje klaar kwam.en zij alles slikte en later na het grote bed gingen om daar verder te gaan waar we haar en ik haar nog eens lieten spuiten en zij weer eens lekker kreunde en gilge van genot en ik haar later ook nog een heerlijk neukte
ik wil iedereen bedanken voor een gezellige en vooral heerlijke middag / avond
en een fijne kerstdagen en een goed uit einde en vooral gezond 2019 wensen
ik wil iedereen bedanken voor een gezellige en vooral heerlijke middag / avond
en een fijne kerstdagen en een goed uit einde en vooral gezond 2019 wensen
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Altijd weer een genot om die verslagen te lezen!!!
Top ga zo door!!!
Top ga zo door!!!
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hallo Rick.
Bedankt voor het mooie verslag van de kerstparty van afgelopen vrijdag.
Wij wensen jou en vele anderen een goede kerstdagen en zijn er die we niet
meer zien ook een goed uiteinde en een goed begin vaan 2019 en dat we
dan met zn alle weer gezellige en leuke uurtjes met elkaar mogen doorbrengen.
Groetjes van wijsletje.
Bedankt voor het mooie verslag van de kerstparty van afgelopen vrijdag.
Wij wensen jou en vele anderen een goede kerstdagen en zijn er die we niet
meer zien ook een goed uiteinde en een goed begin vaan 2019 en dat we
dan met zn alle weer gezellige en leuke uurtjes met elkaar mogen doorbrengen.
Groetjes van wijsletje.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten