zaterdag ca 13,30 stel sunnyenshine
- SunnyenShine
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 62
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
zaterdag ca 13,30 stel sunnyenshine
Wij zijn vanmiddag rond 13.30 in de bios waarbij Sunny de rol van kieskeurig melkmeisje op zich neemt. Sunny neemt haar massage olie mee en zal een man (of meer?) kiezen voor haar spel. 

Bi stel, op zoek naar een bisex bull.
- Goodlooking
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: zaterdag ca 13,30 stel sunnyenshine
Ik ben er al.., lijkt me heerlijk om met haar te mogen spelen.
- Plumberjack
- Leeftijd: 55
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Veel plezier vanmiddag
Gr. Jack
Gr. Jack
- Goodlooking
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 41
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Zoals eerder aangegeven ben ik vanmiddag naar de cinema gegaan. Ik was er al vroeg en heb een tijdje moeten wachten op wat onverwacht een leuke middag zou zijn.
Uiteindelijk ben ik heerlijk door de vrouw van Sunny en Shine verwend met een oliemassage waarbij ze mijn pik lekker masseerde en pijpte. alsof dat nog niet genoeg was werd er naast mij nog een heerlijke blonde vrouw verwend door de man van Sunny en Shine. Deze vrouw speelde samen ook nog even met mijn ballen en pik waarna ik het uiteindelijk niet meer volhield en mijn zaad met flinke stralen uit mijn pik spoot.
Daarna nog even heerlijk met de heerlijke blonde dame gespeeld en haar nog even doggy style mogen neuken.. damn wat was dat heerlijk en wat een geweldige volle borsten heeft ze.
Na een korte pauze de vrouw van Sunny en Shine nog even mogen vingeren en neuken als bedankje voor de geweldige massage.
Dus bedankt iedereen die er vanmiddag was en ik zou graag nog eens afspreken met die heerlijke blonde dame dus stuur even een PB-tje als je hier interesse in hebt. En Sunny en Shine ga ik zo toevoegen.
Tot snel.
Groetjes, Goodlooking
Uiteindelijk ben ik heerlijk door de vrouw van Sunny en Shine verwend met een oliemassage waarbij ze mijn pik lekker masseerde en pijpte. alsof dat nog niet genoeg was werd er naast mij nog een heerlijke blonde vrouw verwend door de man van Sunny en Shine. Deze vrouw speelde samen ook nog even met mijn ballen en pik waarna ik het uiteindelijk niet meer volhield en mijn zaad met flinke stralen uit mijn pik spoot.
Daarna nog even heerlijk met de heerlijke blonde dame gespeeld en haar nog even doggy style mogen neuken.. damn wat was dat heerlijk en wat een geweldige volle borsten heeft ze.
Na een korte pauze de vrouw van Sunny en Shine nog even mogen vingeren en neuken als bedankje voor de geweldige massage.
Dus bedankt iedereen die er vanmiddag was en ik zou graag nog eens afspreken met die heerlijke blonde dame dus stuur even een PB-tje als je hier interesse in hebt. En Sunny en Shine ga ik zo toevoegen.
Tot snel.
Groetjes, Goodlooking
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Het was inderdaad een ouderwetse geilzellige middag met meerdere stellen en veel actie...we hebben genoten... 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten