.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: dinsdagmidag, Amersfoort of Hilversum, hoe laat?
Dinsdagmiddag, kom dan (in jullie geval) naar de gratis gangbang met Laura, Carmen en tvslet Jacqueline.
Kunnen jullie daarvan genieten of een eigen plekje opzoeken met een slect gezelschap mannen (??).....
Kunnen jullie daarvan genieten of een eigen plekje opzoeken met een slect gezelschap mannen (??).....
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: dinsdagmidag, Amersfoort of Hilversum, hoe laat?
Nou haal die "select" maar weg, het wordt vast weer lekker druk, en lekker lekker, geil,,,
Kan helaas niet bij zijn maar wens de aanwezigen alvast veel plz.
Kan helaas niet bij zijn maar wens de aanwezigen alvast veel plz.
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 46
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: .
Hi,
Ik wil eerst donker en blond bedanken dat ze vanmiddag (eigenlijk al dus gisteren) in EC - Amersfoort waren.
Ik heb heerlijk van Blondje genoten...
Rond 16:00 kwam ik EC binnen, er waren al enkele heren in de Darkroom; waarvan 2 "actief" bezig met Blond. Een lange heer bezig met beffen en andere (lichte hemd + bril) met haar borsten.
Ik zag Donker in eerste instantie niet staan, dus vroeg aan de 2e of ik mee mocht doen.
Om te beginnen heb ik heerlijk beide borsten van Bliond gelikt, gesabbeld en lekker gemasseerd...
Toen kwam er nog een actieve man binnen die Blond als eerste ging neuken! Donker d8 dat deze geen Condoom om had
Ondertussen had ik ook al een condoom om en wachtte op mn beurt zoals het hoort. Eert Blond lekker te hebben gebeft heb ik haar ook lekker hard geneukt, mmmmmmmmm
Ze is lekker strak kan ik vertellen.
Nadat ik klaar was, wilde de eerste weer Blond gaan neuken maar zijn concentratie werd verstoord toen zijn onderbroek door een andere aanwezige MAN (denk een HOMO want hij was niet met Blond bezig) naar beneden werd getrokken.
Ik heb daarna nog even een kopje thee gepakt en even later weer naar binnen waar Blond nog steeds op de Gyno tafel lag.
Er kwam een lange blonde aan de beurt, maar was snel weer vandoor.
Helaas kon ik niet langer blijven door andere afspraken maar was wel weer lekker!
DANK DONKER_EN_BLOND
Tot de volgende keer...
Mario
Ik wil eerst donker en blond bedanken dat ze vanmiddag (eigenlijk al dus gisteren) in EC - Amersfoort waren.
Ik heb heerlijk van Blondje genoten...
Rond 16:00 kwam ik EC binnen, er waren al enkele heren in de Darkroom; waarvan 2 "actief" bezig met Blond. Een lange heer bezig met beffen en andere (lichte hemd + bril) met haar borsten.
Ik zag Donker in eerste instantie niet staan, dus vroeg aan de 2e of ik mee mocht doen.
Om te beginnen heb ik heerlijk beide borsten van Bliond gelikt, gesabbeld en lekker gemasseerd...
Toen kwam er nog een actieve man binnen die Blond als eerste ging neuken! Donker d8 dat deze geen Condoom om had

Ze is lekker strak kan ik vertellen.
Nadat ik klaar was, wilde de eerste weer Blond gaan neuken maar zijn concentratie werd verstoord toen zijn onderbroek door een andere aanwezige MAN (denk een HOMO want hij was niet met Blond bezig) naar beneden werd getrokken.
Ik heb daarna nog even een kopje thee gepakt en even later weer naar binnen waar Blond nog steeds op de Gyno tafel lag.
Er kwam een lange blonde aan de beurt, maar was snel weer vandoor.
Helaas kon ik niet langer blijven door andere afspraken maar was wel weer lekker!
DANK DONKER_EN_BLOND
Tot de volgende keer...
Mario
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten