Had graag eerder gekomen, maar liep uiteindelijk 17.45 de cinema binnen. Ik wist dat er meerdere aankondigingen waren en hoopte dat er nog actie was. En pfff wat was het druk zeg, het bleek daarvoor nog veel drukker geweest te zijn en dat ik al heel wat actie gemist had.
Maar er was nog wel actie bezig in de Darkroom, pijpkoningendekhengst en nog een vriend (sorry kan even niet op je naam komen) waren bezig in de sling en later staand tegen het hek. Pijpkoning werd even onder handen genomen met de attributen van de man van wijsletje en kreeg van hem ook nog een paar goede tikken op haar billen. Hierbij kwamen een paar goede gillen naar boven en kleurden haar billen goed rood. Het tafereel verplaatste zich vervolgens naar het grote bed in de algemene ruimte. Wijsletje zoog ondertussen nog even iemand lekker klaar en pijpkoning nam plaats om lekker gemasseerd te worden en ondertussen nog wat extra tikken op haar billen te krijgen. Het deed wel pijn maar ze genoot er toch ook wel van want ze smeekt niet om genade.
Ondertussen begon het langzaam rustig te worden. Wijsletje en Mich en Roos vertrokken en ook meerdere mannen verlieten het pand. Eigenlijk vond ik het niet zo heel erg, want daardoor kon ik me toch iets makkelijker laten gaan. Nadat pijpkoningin, dekhengst en vriend een showtje hadden weggeven mochten de omstanders zich er steeds meer mee bemoeien. Pijpkoning genoot zichtbaar van alle handen die over haar met massageolie en sperma besmeurde lichaam heen gingen. Ook ik heb haar lekker mogen masseren. Eerst haar heerlijke boven lichaam met lekkere tieten, waarbij mij handen regelmatig ook even haar clitje vonden. Na even verplaatst te zijn kon ze me ondertussen ook lekker trekken en dat kan ze hoor, moest meerdere keren tot rust manen anders kwam de lading er al uit en die wilde ik nog even bewaren. Eerst heb ik nog lekker met haar kutje gespeeld, vind het zelf super de gevoelige plekjes te vinden en de vrouw te laten komen. De vocht spoot tegen haar vriend aan die tussen haar benen zat, super geil gezicht!! Hierna ben ik afgedaald naar haar benen, die ik lekker masseerde tot helemaal boven aan, waarbij mijn vingers over en in haar heerlijke kut gleden, wat een geil wijfie mmm.
Tot slot heb ik mijn lading ongeveer tegelijk met dekhengst over de geile tieten van pijpkoningin heen gespoten, bloedje geil.
Wil iedereen bedanken voor de lekkere en relaxedte avond en sowieso een heel gelukkig, gezond en super geil 2019.
Personeel van Erotic cinema bedankt voor jullie altijd goede zorgen, hoop er in het nieuwe jaar weer regelmatig te zijn.
En tot slot Pijpkoninging, dekhengst en vriend hopelijk tot een volgende keer!! Dikke kus!!
Mike
Top avondje
-
- Geslacht: Transgender
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Transgender
- Fetish: Pegging
- Contacteer:
Re: Top avondje
I read the content and felt that it was very helpful. Because it is a good new knowledge that can be applied in everyday life.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten