GelukkigNieuwZaad LotteMooi

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
lekker
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: GelukkigNieuwZaad LotteMooi

Bericht door lekker »

LotteMooi,

Hartelijk dank voor het laten klaar komen.

Ik was de eerste man in de laatste minuten.

Groetjes Lekker
dodo
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door dodo »

ja het was druk en gezellig. ik ben benieuwd hoe onze lotte het zelf heeft ervaren?en je vriend??
LotteMooi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Dag geile mannen,

Ik ga mijn best doen om een verslag te schrijven van de geile vrijdagmiddag.
Ik ben een beetje druk met andere bezigheden :roll:
Ik heb in ieder geval erg genoten. Ik zal jullie in mijn uitgebreide verslag vertellen hoeveel mannen er over mij zijn klaargekomen ;)

Xxx LotteMooi
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
ELFOGGO
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door ELFOGGO »

LotteMooi schreef:Dag geile mannen,

Ik ga mijn best doen om een verslag te schrijven van de geile vrijdagmiddag.
Ik ben een beetje druk met andere bezigheden :roll:
Ik heb in ieder geval erg genoten. Ik zal jullie in mijn uitgebreide verslag vertellen hoeveel mannen er over mij zijn klaargekomen ;)

Xxx LotteMooi
hoop dat ik mee mag doen volgende keer gr een nieuw lid
Dave is oke
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey LotteMooi,

Het was weer indrukwekkend geil met.

Heb hetzelfde probleem als jij, ook druk met werken.

Kijk zeker uit naar je verslag, ik ga zeker ook nog schrijven.

Groetjes,

Dave
JohnV
Contacteer:

Bericht door JohnV »

Hoi Lotte,

Wanneer kunnen we jouw verslag verwachten..?? Ben heel benieuwd naar jouw ervaringen en hoeveel zaad donates je gehad hebt... ;) :oops: :(
Het was zo een fijne en geile middag en hopenlijk komen jullie snel weer langs...

X John
LotteMooi
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Hey geile mannen,

Nog even geduld en dan schrijf ik een heerlijk verslag van mijn geile bezoek. Het lukt mij nu nog even niet om iets te schrijven, maar beloof jullie dat snel te doen :roll:

Xxx LotteMooi
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend :roll: Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s :!:
JohnV
Contacteer:

Bericht door JohnV »

Je houdt het spannend he Lotte :D ;) , precies zoals je bent, een spannende, leuke maar bovenal waanzinnig geile meid......
LotteMooi
Contacteer:

Bericht door LotteMooi »

Tjeetje....bijna 5500 keer bekeken???? Moet niet veel gekker worden....hahaha

Maar daar ben ik dan hoor...1,5 week verder en t lijkt alweer een eeuwigheid geleden dus een nieuwe datum wordt zeker weer snel gepland.

Vorig jaar onze eerste nieuwjaar groet-borrel-date-afspraak-ontmoeting-wens-ontmaagding...nou ja jullie begrijpen mij.... gehad en dit jaar dus voor de tweede keer. Vorige jaar geen oliebol genomen en dit jaar ook zeker niet! Veel te bang dat ik door de inspanning mijn olie-bolletje op-boer...en dat is niet sexy! ik wil graag schoon, lekker ruikend en verleidelijk zijn voor al die kanjers die zijn komen opdagen! Dus gewapend met een flesje water, handdoekje en het mysterieuze tasje met glijmiddel...hop naar binnen toe!

Mijn god wat was het deze keer belachelijk druk! Ik begrijp goed dat er iemand is weggegaan maar ja daarentegen wel veel gemist hoor....wie weet volgende keer 'likitgood86'. ;) jouw alias doet vermoeden dat je ergens erg van houdt of heel goed in bent...eerst maar eens zien he en dan geloven hahaha grapje...

Maar inderdaad wat een drukte. Ik dacht bij binnenkomst ik weet niet of het een succes gaat worden. Alle ruimten al bezet door andere vrouwen dus geen plek voor dit kleine meisje.... en naast een andere vrouw plaatsnemen in deze setting word ik niet geil van...surry. Maar goed fack it ik ga gewoon de homo cinema in... lekker koel...althans dat duurde niet heel lang....

Elke keer probeer ik te tellen hoeveel mannen er klaarkomen over mijn lichaam maar ook elke keer strand ik ergens in het proces en maak ik de telling niet af. Ik ben dan toch afgeleid door het gehele plaatje...twee dingen tegelijk is en blijft lastig blijkt maar weer.
Stefan 18X6 heeft gelukkig onthouden dat hij de 26ste was, dus tel er nog een bups bij op en je zit toch al snel op 35 man....echt geen idee hoeveel uiteindelijk dus helaas moet ik jullie dat weer schuldig blijven. Voor een volgende keer moet ik dit probleem toch beter tackelen.... wij zijn al aan het bedenken hoe dit beter geturfd kan worden. Iemand ideeën?
Voor het volgende jaar zijn wij sowieso weer wat leuke dingen aan het bedenken, maar dat horen jullie vanzelf. Onder andere een keer alleen langskomen gaat ook zeker weer gebeuren....wie wat waar en wanneer...is nog de grote vraag ;)

Ik heb ondanks de drukte een geslaagde middag gehad waarbij de sfeer goed was. Een paar nieuwe bezoekers die gelijk met de neus in de boter vielen en een aantal bekende pikken. Heerlijk om weer veel pikken gehad te hebben en bedolven te zijn onder warm gelukkig nieuw zaad.... voelt toch anders dan 2018 zaad :D
Wat ik er in wil houden is de handdoek sessie. Zooo geil om op de grond te zitten terwijl ik omringd word door mannen die hun zaad dumpen. Geen invloed hebben op waar het zaad terecht gaat komen, het liefst een paar mannen tegelijk spuiten en dan die golf van warm zaad op je lichaam voelen.... heel sletterig gevoel!

Nadat het iets minder druk werd, hebben wij ons nog wel even kunnen verplaatsen naar de gloryhole ruimte. Hier nog mannen geholpen bij hun tweede zaadlozing...ik ben de moeilijkste niet vind ik zelf...en nog even goed geneukt. Wanneer het zo druk is, is er stiekem minder ruimte om bijvoorbeeld in de Sling plaats te nemen om net als de vorige keer geneukt te worden. Dit moet dan maar weer een volgend doel zijn....je kan natuurlijk ook niet alles tegelijk willen he.....

Uiteindelijk met een glimlach het pand verlaten en in de auto alweer aan het bedenken wat wij de volgende keer gaan doen.
Mannen bedankt allemaal weer voor een geile relaxte sfeer en de gun factor voor alle zaad donaties.
Daarbij...heel leuk om jullie verslagen te lezen en dank voor alle complimentjes. Stimuleert mij natuurlijk enorm om weer met rode gestifte lipjes terug te komen bij jullie!

Als ik weer langs kom...kondig ik dit natuurlijk aan...en komen jullie dan ook weer? Zou leuk zijn!!!
Heel misschien a.s. donderdag avond...maar dat is afhankelijk van de drukte op t werk ed.

Liefs Lotte en vriend.
JohnV
Contacteer:

Bericht door JohnV »

Mooi verslag Lotte, beleef de middag weer helemaal opnieuw. Ik was onlangs bij Nymphonight in Wieringerwerf. Werd prachtige, geile dame constant geneukt en na iedere beurt kreeg ze van haar begeleider streepje op haar arm met een reflecterend krijtje. Misschien idee om aantal zaadlozingen bij te houden... ;) ;)
Wanneer je weer komt niet alleen met gestifte lippen maar ook weer met spannende, zwarte kousen he...... :oops: :P
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten