4 maart belevenis!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
pdh
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

4 maart belevenis!

Bericht door pdh »

Afgelopen vrijdag (4 maart) weer eens naar de EC gegaan. Vaak is dit een spannend avontuur met vele hoogtepunten :P Zou het ook deze keer weer een succes zijn? Na wat met de (klant)vriendelijke Jan te hebben gekletst en met kennis A wat avontuurlijke verhalen te hebben uitgewisseld naar binnen gegaan.
De middag begon rustig met wat bekenden zoals mijn maatje P en het stel R en G die er gelukkkig ook weer waren. Ook kwam er een voor mij nog niet bekend nieuw stel J en T binnen die nieuwsgierig waren naar de actie op een vrijdag. Ook met hun kon je een leuk gesprek voeren maar ze waren nog wat afwachtend en wilden de boel eerst bekijken. Niets mis mee natuurlijk.
Tegen de avond kwam echter de heerlijke Waternimf binnen. Wat een geluk voor ons! Nadat we eerst wat hadden gekletst en bijgepraat kwam ze zelfs naast mij zitten. Daar kreeg ik het wel erg warm van. Natuurlijk meteen mijn maatje P voorgesteld en de anderen ook onderling kennis laten maken. Na wat aftasten rustig begonnen met met het spel.
Tot mijn geluk mocht ik de eerste zijn die aan Waternimf mocht zitten :roll: . Het is toch altijd uiterst spannend om de eerste te mogen zijn die de dame zachtjes streelt, uitkleed en begint op te winden. Gelukkig merkte ik dat zij mijn moeite wel kon warderen en vrij snel lag ze er heerlijk sexy op het matras. Nu kon de actie van start gaan :twisted: . Strelen, plagerige kusjes over de dijen, de borsten uitvoerig verwennen en dan als je echt merkt dat ze dit fijn vindt haar heerlijke poes verwennen. Dit werd een heerlijk genot voor ons beiden :D . Ook de anderen kwamen er bij en het werd echt feest op het matras. Natuurlijk liet ook dame G zich niet onbetuigt en ging over op volle actie. Meerdere keren werd er heerlijk klaar gekomen door alle aanwezige speelpartners. Ook speelden de twee dames op het matras en P en P daarom heen om hun diensten overal aan te bieden.
Het andere stel kwam bij ons zitten en bekeek de hele actie. Volgens mij konden ze deze verwennerij wel warderen. Hopelijk mogen we de volgende keer de heerlijke borsten van T eens zien en mee spelen? Want wat we daar van opvingen moeten dit heerlijke Borsten zijn. Wie weet willen ze een volgende keer een stapje verder gaan. Ook een ander stel die meer in de filmzaal waren kwamen af en toe kijken. Het moet een mooi gezicht zijn geweest deze live actie met wederzijds genot. Jammer genoeg gingen ze niet meedoen maar wie weet een andere keer. Natuurlijk werden er ook regelmatig pauzes ingelast voor een water of koffie maar niet snel daarna begon de actie weer opnieuw.
Het was echt weer een heerlijke avond met veel SEX voor iedereen. Aan het einde werd Waternimf nog een keer heerlijk geneukt (en kennis M had weer een mooie afsluiting). Tot slot nog gekeken hoe Waternimf aan het douchen was. Heerlijk gezicht die mooie ronde billen, die geweldige borsten en natuurlijk haar lekker poes.
Alle aanwezigen, dank voor de heerlijk avond en het wederzijds respect en ruimte die we elkaar gunden. Zo is een bezoek aan de EC weer een heerlijk avontuur. Ik wens iedereen veel plezier en genot, Groet P (ook namens mijn maatje P)
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Brutus 1 en 46 gasten