Wat is nu eigenlijk het beste moment voor wat niet-homosexuele 'actie' (sorry maar ieder zn ding).
In de middag of in de avond?
Ik lees hier veel berichten over actie in de middag, maar ben zelf alleen in de gelegenheid om een keer 's avonds te 'komen'
Cinema ziet er iig super uit!
@ Sir : " nadat veranderd is wat veranderd moet worden"
Ik wens u succes
X roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Als we dan toch dit forum gebruiken voor “education permanente”... zij er op gewezen dat de correcte Latijnse tekst luidt: “mutatis mutandis”, het meest adequaat vertaald zoals door Roos aangegeven.
@ Sir: Gunst! Ben wel benieuwd hoe u mij gaat pijpen......
xxx rose
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Moet de prijs afgehaald worden of wordt er ook aan huis bezorgd?
Bedankt voor de felicitatie lady H. Kan niet wachten tot Vin thuis komt, zodat ik hem kan vertellen dat ik ein-de-lijk een keer wat gewonnen heb (op hem na natuurlijk, want hij is een lot uit de loterij!)
x roos
I personally prefer working 's avonds! The evening is usually quieter, and I feel like I can focus more without distractions. Plus, I get most of my creative work done at night. But I know some people prefer the afternoons for productivity.
Hahah fantastisch, back to the past…berichtje uit 2011. Thomeseliana zit ver terug te scrollen
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad