Ook zie ik meteen Roos en Mich, die ik al weer een tijdje niet heb gezien. Binnen staat een mooie jongedame naakt bij het wandrek. Het is Marijke, een nieuwe sub van meester Martin. Plumberjack vertelt dat er 4 afzeggingen zijn van stellen, dus de verhouding mannen vrouwen is wat scheef. Ik hoor Martin dit nieuws bij Marijke in het oor fluisteren. "Dat betekent dat jij al deze mannen krijgt", zegt Martin. Marijke kijkt wat onthutst, maar laat zich niet ontmoedigen. Ze is er klaar voor. Martin zet haar op handen en knieën op het bed en positioneert haar zo dat ze optimaal voor het grijpen zit (benen iets uit elkaar, holle rug, kontje omhoog). "Tast toe", zegt hij en dat is niet aan dovemansoren gericht. Vele handen gaan over haar lichaam. Ik heb post gevat op de plek waar ze met haar kontje omhoog en haar kutje uitdagend openstaand mijn kant op staat. Ik vraag Martin of ik haar mag neuken en dat mag. Ik ben de eerste, maar zeker niet de laatste die haar neukt. Ik heb zin om heel lang door te gaan, maar Martin zegt dat er afgewisseld moet worden, dus laat ik Martijn mijn plaats innemen en daarna Robert en daarna Martijn weer en daarna ga ik weer. En vele anderen.
In de tussentijd is Roos ook op het matras erbij gekomen. Ze wordt al snel geneukt door Eddy en door Blackco en vele anderen. Ook ik krijg de kans om haar lekker te neuken (een paar keer zelfs). Juicy en Leukstebuurman komen binnen en doe al gauw mee met de pret. Plumberjack ligt op zijn rug en wordt gepijpt door Marijke. Juicy zit met heel haar Juicyness op zijn gezicht en Buurman staat ernaast op het matras en wordt door Juicy gepijpt. Het is een geil schouwspel. Daarna wordt ze door Plumberjack geneukt en door vele anderen. Er komt nog een nieuw stel binnen, dat in het begin wat afwachtend is, maar later steeds meer loskomt. Volgens het verhaal van Dave zelfs helemaal, maar toen was ik al weg.
Ik neuk wel Juicy nog even en dan Marijke nog maar eens, waarbij ik erg hard moet klaarkomen. Meester Martin gebiedt haar mij aan te kijken terwijl ik haar neuk en ook dat ze me moet vasthouden. Daar wordt het midden in deze wilde gangbang opeens even heel intiem. Voordat ik om 1 uur vertrek nog een laatste sessie met Roos en dan moet ik echt aan het werk. Wat een heerlijke middag.
Beetje kort, maar erg weinig tijd. Vanmiddag had ik de keuze tussen heel veel werk steken in een mooi uitgebreid verslag of nog even naar EC te gaan om Tiffany te neuken. Toch maar voor het laatste gekozen