Maandag, eind van de ochtend. Leukste Buurman en Juicy hebben laten weten er om 11.30 uur te zijn. Ik ben er tegen 12 uur en zie ze al bezig op het bed in een erg geile pose. Buurman ligt op zijn rug op het matras en Juicy berijdt zijn gezicht. Heerlijk! Snel kleed ik me uit.
Als ik me naakt bij hen voeg zit Juicy op handen en knieën Buurman te pijpen. Haar kontje steekt verleidelijk achteruit en ik begraaf mijn gezicht in haar juicyness. In haar kontje heeft ze een buttplug zitten, die er de hele tijd in zal blijven. Net als ik aanstalten wil maken om van deze positie gebruik te maken door haar op z'n hondjes te nemen, besluit Buurman dat hij Juicy wil gaan neuken. Dat betekent even wachten, maar gelukkig niet al te lang. Buurman biedt Juicy ruimhartig aan me aan en ik accepteer het aanbod met groot enthousiasme en gulzigheid.
Het is lekker rustig in EC en er zijn slechts enkele mannen, waarvan sommigen een beetje meedoen op z'n tijd. Maar het grootste deel van de tijd zijn we met z'n drieën bezig, elkaar afwisselend in diverse posities. Totdat Don Roberto ook arriveert en ook hij een duit in het spreekwoordelijke zakje komt doen. Juicy pijpt er op los, wordt geneukt in allerlei posities, verwend met tong en vingers. Buurman laat haar tussendoor regelmatig een keer spuiten. Ook gaan we naar de sling, ie weer eens net iets te hoog hangt. Toch neuken we haar alle drie in de schommel en laten we de kettingen rammelen. (NB om duistere redenen ontbrak een van de beenbeugels, waardoor Buurman een geïmproviseerde constructie met een handdoek moest maken). Vanwege de hoogte moeten we op de tenen staan en dat houden we geen van allen eindeloos vol, maar Buurman neukt zichzelf wel klaar.
Daarna gaan we verder op het grote matras. Ik neuk mezelf ook naar een heerlijk hoogtepunt, waarna Roberto Juicy klaar likt. Als laatste is hij zelf aan de beurt. Juicy pijpt hem vol verve. Uiteindelijk doet Roberto, zoals hij zelf zegt een "Bertje". Juicy ligt op haar rug en hij knielt bij haar hoofd, zijn zak op haar gezicht en trekt zich klaar over haar bovenlichaam (precies zoals Bertje dat altijd graag doet). Buurman laat Juicy nog een keer haar sappen eruit spuiten en dan is het tijd om te gaan douchen en afscheid te nemen.
Een beetje kort en bondig verslag, maar ik had maandag geen tijd en vervolgens kwam het er de hele week niet van. Het was echter een heerlijke bijeenkomst en ik heb er enorm van genoten. En dat wilde ik even laten weten.
MAANDAG MET JUICY EN BUURMAN
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: MAANDAG MET JUICY EN BUURMAN
?????????
Timothyinedo schreef:Ik wilde ook graag naar Beerschot - Antwerp FC, maar ik zag dat je een account moet hebben die al voor 1 januari bij de club bekend was.
Iemand die mij wellicht zou kunnen helpen met een kaartje? of misschien twee
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
- Benno
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Die forumreacties zijn behoorlijk gestoord...
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Ik vermoed een manier om geheime codes door te geven voor een aanslag op de EC.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten