Vandaag 6 april: heren (5) dank jullie wel!!!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
tvpijper
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Vandaag 6 april: heren (5) dank jullie wel!!!

Bericht door tvpijper »

Ik heb zin in (safe) pijpen, wie is er vanmiddag?
Laatst gewijzigd door tvpijper op 06 apr 2019 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
ik ben een onderdanige tv (pijp)slet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik speel natuurlijk alleen safe! dus alleen met condoom.
tvpijper
Geaardheid: bi
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Vandaag 6 april

Bericht door tvpijper »

Net weer terug van een heerlijke middag in de ec! Ik kwam rond 2 uur binnen en het was heel druk: drie vrouwen en veel actieve mannen. Super! Ik vroeg me wel af of er mannen in mij geinteresseerd zouden zijn met zoveel vrouwelijk schoon in de ec! Ik kleedde me snel om: pruikje, jurkje, halsband. En ik ging naar de gloryholes aan de gay cinema kant eerst. Meteen bood een mooi pik zich aan. Condoom erom en ik kon meteen aan de slag. Lekker lang mogen pijpen. Daarna ging ik naar een gloryhole hokje aan de hetero cinema kant. Al snel bood zich weer een pik aan. Heerlijk. Zo volgde er nog een paar, in totaal had ik ertoen 4 gehad. Intussen kon ik lekker meegenieten van de gangbang die gaande was in de cinema, een leuke vrouw werd door een man of 5 verwend. Toen kwam een man in het hokje naast me staan die vrij lang zich bleef aftrekken, maar toen toch zijn pik aanbood. Ik mocht hem heerlijk pijpen tot hij het condoom volspoot in mijn mond, twee andere heren deden dat al eerder en ik voelde me nu een echte pijpslet. De cinema liep nu snel leeg nadat de vrouwen waren vertrokken. Toen bood heer nummer 6 zich aan. Een enorm grote pik, wauw! Maar hij zei “straks” en liep weer weg. Jammer! Want ik moest naar huis.

Wat een heerlijk eerste bezoek aan de ec in amersfoort!!! Ik ga hier zeker vaker naar toe.

Als jij een van die mannen bent die ik gepijpt heb, stuur me gerust een PB vind ik leuk.
ik ben een onderdanige tv (pijp)slet. ik hou van actieve en dominante mannen en vrouwen. ik ben travo en ben graag een hoer voor dominante mensen - ik speel natuurlijk alleen safe! dus alleen met condoom.
Slover
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Vandaag 6 april: heren (5) dank jullie wel!!!

Bericht door Slover »

Geil verhaal zeg.

Kom gauw een keer naar Amersfoort. x
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten