Leuk, als mijn schema (?) het toe laat kom ik ook...mss wel 2 x haha..en ik mag komen natuurlijk..
grtz Beckery (m)
gangbangstel
Re: gangbangstel
hoi hoi we zullen te vinden zijn bij het andreas kruisedhunter schreef:hoihoi
nieuweling hierals ik zaterdag langs wil komen
zijn jullie dan in de darkroom te vinden
???
veel plezier alvast gewenst
en later ook in de dark room
als je schema het toelaat ben je zeker welkomBeckery schreef:Leuk, als mijn schema (?) het toe laat kom ik ook...mss wel 2 x haha..en ik mag komen natuurlijk..
grtz Beckery (m)
groetjes
maurice en monique
- sexy-boy1
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
ik ben ook nog nieuw hier, en ben maar 1keer langsgeweest en dat was op de open dag. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat worden Zaterdag dus ik zal dr ook zijn 

ook voor ons wordt het de eerste keer in de cinemasexy-boy1 schreef:ik ben ook nog nieuw hier, en ben maar 1keer langsgeweest en dat was op de open dag. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat worden Zaterdag dus ik zal dr ook zijn
maar dat mag de pret niet drukken
groetjes en tot zaterdag
-
- Contacteer:
best gangbangstel. Ik kom niet. Ik weet dat dit bericht zo lang op het forum staat dat er voor mij teveel mannen zullen zijn. Ik verwacht toch zeker 30 man die drie rijen dik staan te wachten. Stuk voor stuk staan ze er om te scoren en duiken als rode garnalen op alles wat maar vrouw is. Ik ben meer van de sexspelletjes, de lol en de uitdaging. Voor mij zijn er teveel mannen aanwezig.
Hopelijk gaan jullie voor het lopende band werk en houden jullie wel van een grote stapel mannen. Lees de ervaring die al op het forum staan bij femsubsletje of mail even met haar. Of met mij, ook ik heb wel goede tips om de hoeveelheid mannen te regelen.
Ik wil niet negatief zijn, maar gaan voor je sexfantasie is wel belangrijk. Het zou jammer zijn als jullie overrompelt worden door teveel mannen
Hopelijk gaan jullie voor het lopende band werk en houden jullie wel van een grote stapel mannen. Lees de ervaring die al op het forum staan bij femsubsletje of mail even met haar. Of met mij, ook ik heb wel goede tips om de hoeveelheid mannen te regelen.
Ik wil niet negatief zijn, maar gaan voor je sexfantasie is wel belangrijk. Het zou jammer zijn als jullie overrompelt worden door teveel mannen
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Jammer dat jullie niks wilden doen. Jullie kunnen toch niet verwachten dat alle mannen al met hun blote piemel rondlopen terwijl jullie zelf in de kleren blijven.
Er was voldoende belangstelling mag ik toch zeggen, jullie hadden heus niks te kort gekomen.
Er was voldoende belangstelling mag ik toch zeggen, jullie hadden heus niks te kort gekomen.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 32
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
dus het is niet geworden wat er gedacht werd jammer maar wie weetwat er nog komt
Gezellig bistel wat voor veel open staat
Gebruikers op dit forum: galuni en 13 gasten