Wat een supergeile middag was dat! Altijd spannend als de bioscoop vol is met wachtende mannen en je niet weet wat er komen gaat. Rond half 3 kwam het stel binnen. Zij zag er fantastisch uit in een kort rokje en spannend topje met hele mooie borsten. Blond haar in twee schattige staartjes. Toen het sletje (laat ik haar zo maar even noemen) helemaal naakt was werd er met stift boven haar tieten geschreven: gratis spuug en pisslet. Dat bleek achteraf helemaal te kloppen!
Het sletje moest met de stift de mannen afgaan en vragen of ze ook iets wilde opschrijven. Daar werd goed gehoor aan gegeven: pijpslet, neukteef, snol, etc... allemaal even waar. bij mij bracht dit de stemming er al goed in.
Het stel begaf zich naar de speelruimte waar ze werd vastgelegd op het liggende kruis. Een stuk of 15 man stond om haar heen en ze werd overal betast. Dat dit haar supernat maakte bleek al snel. Het kutje sopte heerlijk... liggend pijpte ze verschillende mannen klaar en al snel zat haar geile snoetje helemaal onder het zaad. Ook werd ze eventjes geneukt.
Toen werd het tijd ons naar de doucheruimte te verplaatsen. Ze zat op haar knietjes op een biechtmatje en werd door verschillende mannen onder gepist en gespuugd. Dat moet je 'ding' zijn. Ik deed voor het eerst aan iets dergelijks mee en vond het om eerlijk te zijn fantastisch. Dat het sletje er in meerdere opzichten supernat van werd en met een geile blik voortdurend om meer leek te vragen hielp daar ook bij. Op een gegeven moment lag ze languit wijdbeens op de grond haar geile kutje te vingeren... mooiste dat ik in tijden heb gezien.
Het sletje friste zich wat op en de derde scene vond plaats in de bioscoop. Daar werd ze vastgebonden in de kooi, waar ze ook nat van werd (eigenlijk was ze voortdurend nat...

). Voor mij werd het langzaamaan helaas tijd om te vertrekken. Ik had graag nog langer gebleven.
Al met al een geweldige middag. Bijzonder dat, en dat zal raar klinken als je bovenstaande leest, er heel respectvol werd omgegaan met dit stel. De mannen hielden zich allen keurig aan de regels en tussen de speelsessies door was er ook gelegenheid voor een gezellig gesprekje. Het was schitterend te zien hoe dit stel het spel speelde. Ik hoop hen vaker tegen te komen!!! Heel veel dank.
Ben benieuwd naar haar verslag van de middag...