8 juni zouden wij voor het eerst naar de Erotic Cinema in Amersfoort gaan.
Beiden hadden we niet echt verwachtingen, nieuwsgierig waren we natuurlijk wel.
Voorafgaand heb ik netjes het kettinkje met inscriptie ‘sletje’ omgedaan, klaar voor wat er ook maar op mijn pad zou komen.
Bij binnenkomst voelden we ons eerst nog lichtelijk ongemakkelijk, je weet gewoon als vrouw dat je aardig wat aandacht gaat krijgen en dat was ook direct duidelijk.
Waar we bij de kluisjes eerst 1 man achter ons zagen, zagen we bij het omdraaien ineens 6 staan.
We besloten te beginnen in het hetero bioscoopzaaltje, het filmpje boeide ons weinig maar het was een goede plek om even te wennen. H begon met mijn bovenbenen strelen, het duurde niet lang voordat ik gewillig mijn benen opende. Steeds dichterbij kwam zijn hand tot ik hem eindelijk over mijn slipje en eronder voelde gaan.
2 vreemde handen raakten mijn schouders aan, ik wist niet wie er achter mij stond maar vond het niet vervelend.
H bleef mij aankijken, controlerend of ik het nog steeds leuk vond, mijn ogen zeiden hem genoeg.
Harder begon hij te vingeren, ik sloot mijn ogen even en zag daarna meer mannen om ons heen staan, voelde meer handen van achter over mijn lijf gaan.
Mijn slipje deed ik uit om daarna weer genietend achterover te leunen, handen vonden mijn borsten, mijn tepels en even later zag ik een hoofd naar mijn tepel gaan.
Ik weet niet wat ik had verwacht maar dit niet, het ging snel, makkelijk en het laatste beetje reserve dat ik nog had werd door de geile situatie snel overboord gegooid.
Ik besloot dat de stoelen niet handig waren en we verplaatsten naar de ruimte waar de kluisjes staan. Zittend op bank duurde het niet lang voor de handen terug waren, lippen om mijn tepels en vingers die nieuwsgierig maar doortastend tussen mijn lipjes doorgingen,
H was achter de mannen gaan zitten op het bed, op die manier had hij goed zicht op mij maar gaf hij ook de mannen de ruimte om te spelen.
Het duurde niet lang voor ik de eerste pik aangeboden kreeg, zonder twijfel nam ik hem in mijn mond terwijl vingers genadeloos doorgingen in en bij mijn kutje.
In no time voelde ik dat hij klaarkwam waarna de volgende zich aanbood.
Het voelde heerlijk, enorm sletterig en gewillig, ik voelde me sexy door al die mannen en gewild.
Ik geloof dat ik 3 mannen klaar heb gepijpt voordat we een eerste pauze namen. Hoeveel orgasmes ik op dat moment zelf al had gehad wist ik niet eens meer.
Ik was plakkerig van het zaad maar zo enorm geil, naar huis wilde ik nog lang niet.
Bij het rondkijken had ik ook een swing zien hangen, laat dat nou net al heel lang op mijn fucketlist staan. Na overleg met H over wat ik wel en niet wilde en mocht doen besloten we de schommel te proberen. Ook hier hierld H zich op de achtergrond, ik werd heel lief geholpen door een aantal heren met in de schommel komen waarna het feest van handen weer doorging.
Overal voelde ik ze, mijn buik, borsten, benen, haar, hoofd en natuurlijk ook bij mijn kutje.
Drijfnat van alle aandacht dacht ik op dat moment maar 1 ding.. Ik wil geneukt worden.
Subtiel begon ik erover met als resultaat meer pikken in me dan ik had durven dromen.
De 1 na de ander wisselde af, netjes met condoom en met een focus op mijn genot.
Na deze onverwachte neukpartij was ik echt toe aan pauze, mijn benen voelden als spaghetti, mijn hoofd was licht en mijn kutje rauw.
Ik voelde me gebruikt maar op de zeer goede manier.
Er was nog 1 persoon die ik eigenlijk wilde hebben, 1 persoon die ik nog in mij wilde voelen.
Hij was de hele middag een beetje in mijn buurt geweest en gaf mij om onverklaarbare reden een erg veilig gevoel.Na de pauze zocht ik hem op, op mijn knietjes voor hem besloot ik hem eerst goed hard te zuigen. Hij vroeg of ik in het midden bij de kluisjes op het bed wilde, snel schopte ik mijn schoenen uit om daar verder te gaan met pijpen.
Eenmaal goed hard en na het aanbrengen van een condoom kon ik op hem plaatsnemen.
Gevoelig, strak maar toch ook weer nat voelde ik hoe hij mij vulde, hij voelde enorm en zo onwijs eerlijk.. Nadat we beiden klaar kwamen was het echt genoeg voor mij.
Voldaan, plakkerig en moe zochten H en ik de auto weer op om terug naar huis te rijden.
Het was geil, spannend en toch ook makkelijk. De mannen waren respectvol en heerlijk.
H genoot van het zien hoe zijn sletje genoot, hoe makkelijk ik mijzelf gaf en hoe snel we over de schroom heen waren.
Voor ons is het zeker voor herhaling vatbaar en een ervaring die ik vrienden zeker ook zou aanraden.
As
8 juni, eerste keer..
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: 8 juni, eerste keer..

Leuk dat je zo genoten hebt.
Een lekkere natte kus Ratels
- HaAs
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Dankjewel.
Gaat vast gauw weer vervolgd worden
As
Gaat vast gauw weer vervolgd worden

As
-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
What a adventure. Hope to meet
In search of a cure for my horniness.
20long 5thick
20long 5thick
- Tippie
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Leuk verslag.
Ook ik heb ervan genoten. Zowel van het toekijken hoe je door verschillende mannen verwend werd, alsook door het meedoen.
Ook ik heb ervan genoten. Zowel van het toekijken hoe je door verschillende mannen verwend werd, alsook door het meedoen.
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 6 gasten