Tot mijn schrik kreeg ik toen te horen dat de date met dame K niet door ging omdat ze met spoed naar het ziekenhuis moest. Het andere stel R en G vertelden mij wat er gebeurd was. Gelukkig was mijn maatje P met ze mee zodat ze niet door heel Amersfoort moesten dwalen maar meteen de juiste weg konden vinden.
Ook was er een jonge dame aanwezig (laten we haar Liefhebster noemen) die de heren danig opwond. Zij bleek in het verleden vaker geweest te zijn en had wel weer eens zin in een avontuur. Wel vond ze het spannend zo alleen in de cinema, nou aandacht kreeg ze genoeg. Ze weet precies hoe je met ons om moet gaan. Toch knap dat je als meid alleen daar naar binnen durft, respect hiervoor.

Vrij snel daarna ook bericht gekregen waar K in het Ziekenhuis lag en er ook meteen naar toe gereden. Met een laatste blik en wat strelingen over de prachtige borsten van Liefhebster de cinema verlaten en naar het ziekenhuis vertrokken. Gelukkig gaat het weer beter en ik wens K heel erg spoedig herstel en beterschap.
Met maat P rond 20.15 uur weer terug naar de EC om de anderen te informeren. Kort iedereen weer bijgepraat.
Tot mijn verassing was Liefhebster nog steeds aanwezig alleen nu heel actief op het matras in de filmzaal. Dat was een leuk weerzien. Zij had intussen met een oude bekende, E, de juiste stemming gevonden en liet zich heerlijk verwennen. Dat is toch altijd een veel mooier gezicht dan die film's. Nadat ze een pauze namen nog leuk staan te kletsen met Liefhebster. Je kreeg hele directe vragen van haar en daarom van mij ook directe antworden terug.

Het leek haar nog geil met meerdere forse en goed potente manen te neuken als afsluiting. Dat valt natuurlijk te regelen. Snel een dael gemaakt dat ik dat wel kon regelen voor bepaalde tegenprestatie

Ik wens iedereen veel plezier en avonturen, ps dat andere stel dat kwam kijken in de Dark room, als jullie ook een keer iets van deze strekking willen laat het maar weten.
Groet P.