zaterdag 29 juni lekkerstel aanwezig

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
mr_d
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: zaterdag 29 juni lekkerstel aanwezig

Bericht door mr_d »

Voor mij was het een kort en krachtig spoedbezoekje, maar heerlijk om toch even mee te maken. Bloedgeil hoe je klaar gevingerd werd terwijl je mij liet genieten :P heerlijke vrouw ben je! En een top stel!
(Kik: Guy__D1)
Mister
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: zaterdag 29 juni lekkerstel aanwezig

Bericht door Mister »

Het was warm de afgelopen week dus verwachtte weinig spannende dingen in de EC. Maar soms moest het zo zijn.

Toevallig op het forum kijkend (ik doe dit te weinig denk ik) zag ik dat er een stel aankondigde te komen. Zo'n oproep zorgt er meestal voor dat het erg druk gaat worden maar ik was op basis van de aankondiging toch nieuwsgierig geworden. Ik stuurde het stel een berichtje aangezien ze daar om gevraagd hadden. En trok op de hete zaterdagmiddag de stoute schoenen aan (eigenlijk slippers maar een kniesoor die daar op let).

Het was al redelijk druk en vol spanning wachtte men af. De airco snorde lekker (te goed volgens sommigen) en het was aangenamer binnen dan buiten. Uiteindelijk kwam om een uur of 2 een stel binnen. Zij lang en blond. Hij goed gebouwde kerel. Na het zoeken naar de juiste kluis uiteindelijk richting de heterobios. Ik merkte al dat iedereen in de algemene ruimte stond te wachten op de dingen die zouden komen. Maar ik besloot in de bios te wachten. Uiteindelijk kwamen ze daar ook als eerste naar toe. Eerst de man en het bleef stil in de bios. Daarna kwam de dame. Achter haar aan ongeveer 13 man die duidelijk verhit waren. Als het niet van de hitte buiten was dan was het wel van de lekkere blonde dame die plaats nam in de bios.

Het duurde niet lang of een aantal mannen stond er al om heen. Aangezien ik op de tweede rij zat bleef ik nog even wachten om te kijken hoe het e.e.a. zich ontspon. Wel de bedoeling van de heren was duidelijk. Al snel gingen handen op de diverse plekken. De dame genoot er zichtbaar van. En terwijl haar partner haar diep en intens vingerde werd de dame omringd door stijve pikken. Uiteindelijk begon de dame ook diverse pikken te trekken en te zuigen. Aangemoedigd danwel aangewezen door haar partner. Doordat er best wel veel mannen om haar heen stonden was het erg druk op zo een kleine ruimte. Het stel bewoog zich richting de algemene ruimte waar de man op de bank ging zitten. De dame moest op haar knieen zitten en hem diep pijpen. En terwijl ze dat deed werd ze door de eerste harde pik geneukt. Ze werd erg hard geneukt en een paar petsen op haar heerlijke kont zorgde voor een hoop plezier aan haar kant. Nadat de eerste man klaar was stonden ze op en liepen ze naar de darkroom waar ze haar heerlijke lijf voor iedereen beschikbaar maakte.

Uiteraard was dat voor iedereen het teken om haar goed te verwennen. Haar partner liet zich niet onbetuigd en neukte haar regelmatig hard en omgenadig. Ze kreunde en lekte aan de goede kant. Inmiddels had ik een goede positie en heerlijk begon ze mij te pijpen. Om en om kreeg ze diverse pikken aangeboden waar ze zeker raad mee wist. Een aantal mannen stonden met hun harde palen klaar om deze slet heerlijk te neuken . Dat deden ze ook terwijl haar vriend tussendoor ook een aantal keren zijn pik liet wapperen. Inmiddels waren haar voortreffelijke pijpkunsten aanleiding voor een aantal heren om hun lading over haar borsten, hals en gezicht te spuiten. Tussen haar gekreun door riep ze hoe heerlijk ze het vond al dit zaad te ontvangen. En aangezien er heel wat volle ballen waren was het duidelijk een win/win situatie. Haar borsten en hals glommen van de diverse ladingen warm zaad. Inmiddels was ik ook al zo ver en spoot mijn lading over haar heen.

Plaatsmakend voor anderen keek ik op een afstand nog een tijdje naar het schouwspel. Inmiddels waren er al een aantal mannen vertrokken maar kwamen er nieuwe mannen met volle ballen bij. Zo zoog en neukte ze iedereen leeg. Uiteindelijk was het ook voor mij tijd om te gaan. Ik wilde het stel nog even bedanken voor alles en hoopte dat het naar de zin was. Maar aangezien ze nog bezig waren heb ik bij deze maar mijn belofte ingelost om een leuk verhaaltje te maken.

Lekker en leuk stel hartelijk bedankt voor de geile en hete middag. Hoop jullie snel weer te zien.

Grt
Mister
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten