ORGIE OP MAANDAG

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

ORGIE OP MAANDAG

Bericht door Benno »

Even een kort verslagje over de orgie van afgelopen maandag.

Als ik iets na 12 uur binnenkom zijn de kluisjes al allemaal bezet. Er zijn flink wat heren, waarvan ik de meeste wel ken. Juicy en Buurman zijn er al vanaf 11 uur en zitten geilmakend met elkaar te spelen op de bank. Renee en Joost zijn er voor het eerst. Mr. Martin heeft Elsje meegebracht. Mr C is er met Jade en ook Sofie en haar meester zijn er. Later komen nog E en Stel Rossi.

Plumberjack, die het feestje zoals gewoonlijk weer perfect heeft georganiseerd, heeft een scenario klaarliggen voor Sofie die vastgebonden aan et rek onder handen wordt genomen door Jade, die speciaal voor de gelegenheid in vol fetsisj-ornaat is (of misschien heeft ze altijd zulke kleding aan). Ik kijk een tijdje in de heterozaal naar Buurman die Juicy op heerlijke wijze neemt. Ze hebben nog maar weinig tijd en moeten zo weg. T-man heeft mazzel dat hij Juicy nog wel even mag neuken.

Als E binnenkomt trek ik me met haar terug in de darkroom, waar het dan nog even rustig en koel is. De temperatuur in de algemene ruimte loopt behoorlijk op. E pijpt mij eerst en daarna springt ze gauw in de sling, wat haar favoriete plek in EC is. Ik lik even haar clitje, maar voel dat ik hoognodig mijn pik erin moet steken. Ik neuk haar hard en zo lang als ik kan volhouden tot ik buiten adem raak en laat haar dan de vloer onder spuiten. Er staan inmiddels al andere mannen klaar om het stokje over te nemen.

Bij het grote matras wordt Sofie flink uit elkaar getrokken in alle mogelijke posities en vaak door meerdere mannen tegelijk. Er zijn vandaag behoorlijk veel mannen, waardoor het soms lastiger is om er tussen te komen. Maar toch zie ik kans om Sofie even flink staand te neuken tegen het matras aan.

Later heeft Renee de plek van E ingenomen in de sling en maak ik op intieme wijze kennis met deze dame, die ik tot nu toe alleen via kik kende. In de homo cinema heeft jade zich gesetteld op het bed aldaar. Omdat Geilneef haar kutje bezet houdt kom ik niet aan de beurt. Jammer, want Jade kende ik nog niet. Elsje wordt ook vrijwel continu beziggehouden en ook daar kom ik niet tussen.

Met E ga ik naar de heterocinema, waar het toevallig even rustig is. E pijpt mij uitgebreid en net als ik haar wil gaan neuken heeft Dave zich bij ons gevoegd. Ook hij wil E wel neuken, maar ik wil eerst. Ik neem E op z'n hondjes, terwijl ze Dave pijpt. Als ik weer buiten adem ben en water nodig heb, neemt Dave het over. Later gaat Sofie in de sling en geniet ik van haar heerlijke, licht behaarde kutje (mijn fetisj).

Terwijl Sofie daarna door meerdere mannen ondergespoten wordt en daarna in de douche ook nog ondergepist, ga ik op het matras voor een laatste ronde met E. Ze pijpt me weer, maar ik wil haar nogmaals neuken. dat doe ik tot ik brullend klaarkom.

Ik vergeet heel veel, vooral van wat ik allemaal gezien heb in de twee uur dat ik er was. Maar weinig tijd en beter iets dan niets. Ik heb genoten en velen met mij.
Robertino
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: ORGIE OP MAANDAG

Bericht door Robertino »

Plumberjack stuurde me een bericht. 7 Stellen, maandag 12 uur. Bij binnenkomst was het nog niet echt druk. Een aantal mannen, Mr Martin met Elsje, Juicy en Buurman gezellig naast elkaar op de bank. Je zou kunnen denken dat ze klaar zaten voor een avondje Netflix ware het niet dat Juicy in een heerlijk setje aanhad en geen huispak. Wat een lekker lijf heb je toch lief! Je beantwoord mn glimlach als een blik van herkenning. Klusje, kleren uit en dan even naar de hetro zaal om te kijken welke natuurfilm er deze keer draait. Langzaam druppelen er meer mensen naar binnen, het wordt drukker. Ik stel me netjes voor aan Plumberjack die ik wel al eens gezien had bij een eerder feestje maar nog niet gesproken. Terwijl ik hem bedank voor de uitnodiging zie ik kleine Sofie met haar Meester binnenkomen. Twee strakke gezichten waarvan de spanning is af te lezen. Dat wordt een feest voel ik.

Het spel begint langzaam. Sletje Elsje pijpt de aangeboden pikken op aangeven van Mr Martin en Sofie wordt geblindoekt vastgezet aan het rek en onderhanden genomen door Jade en later ook Mr C. Als Elsje wijdbeens op de rand van het grote bed wordt gedirigeerd door Mr. Martin en aan meerdere pikken mag zuigen neem ik plaats tussen haar benen. Geil als ze is, dreigt ze al naar enkele stoten van mijn pik klaar te komen. Heerlijk dat je me aankeek toen je kwam meisje. Even pauze.

Ik ga even kijken hoe Juicy Buurman verwent op de bank en wordt geneukt door T-man. Mooi en erg geil om te zien hoe ze in elkaar bespelen. Als achter me een voor mij onbekende dame wijdbeens op het bed gaat liggen en kan ik het niet laten om even haar kutje te likken. Mn pik is alweer stijf dus neem ik plaats tussen haar gastvrije benen. Om haar extra diep te raken tilt ze haar benen op en beweegt ze ritmisch mee met mijn stoten. Even rustig aan.

In de darkroom is Benno bezig met E die in de sling ligt. Ik neem het graag van hem over zodra hij even pauze neemt. Een heerlijk zacht lijf en sappig kutje waar ik geen genoeg van krijg maar toch het stokje overdraag, ook omdat ik nieuwgierig ben naar de situatie met kleine Sofie. Die is inmiddels door Plumberjack op haar knietjes gezet en moet alle aangeboden pikken pijpen. Lekker diep sletje. Goed georganiseerd maken we plaats voor elkaar zodat iedereen aan de beurt komt. Als ze alle stijve pikken heeft gehad wordt ze omhoog geholpen terwijl klodders speeksel uit haar mond kwijlen. Naar het grote bed, we gaan je afneuken! Gelukkig sta ik vooraan als ze voorover wordt geduwd op het bed. Haar kutje is nog lekker strak als ik mn stijve in haar laat glijden. Eerst een beetje langzaam om te wennen maar dan op volle kracht terwijl ik haar ranke middel in mn handen heb. Klap op haar bil en ik uw haar hoofd naar voor. Pijpen sletje. De andere mannen staan te wachten dus ik maak snel plaats voor de volgende. Achter elkaar wordt ze afgeneukt. Pik naar pik verdwijnt in haar druipende kut.

Als Buurman met Juicy naar de Hetrozaal loopt loop ik mee in de hoop dat ik Juicy weer eens kan neuken. Ze hebben nog maar 10 minuten en willen even tijd alleen. Jammer voor mij maar ik geniet van het schouwspel.

Op het grote matras heeft Sofie inmiddels plaatsgenomen op haar knietjes en pijpt er op los terwijl ze van achter wordt geneukt, nu in haar kont. Als ik weer aan de beurt ben voel ik dat haar kont al wat pikken te verwerken heeft gehad. Lekker als ze haar kontje lief samentrekt om mn pik. Een mooi moment iets later is als Sofie Plumberjack pijpt en vanachter geneukt wordt door haar Meester. Ik vraag hardop of ze de pik herkend. Toch maar even achter zich voelen of ze zijn lijf herkend. We lachen.

Tijd voor een DP! Plumberjack neemt plaats en sofie gaat keurig op zn pik zitten. Enkele na mij hebben moeite om haar kont te vinden die inmiddels flink open staat. Dan maar twee pikken in haar kut. Het is een heel intiem moment als mn pik naast die van Plumberjack naar binnen glijdt. Verbazingwekkend makkelijk maar ook weer niet gezien het aantal pikken dat ze heeft gehad. Ik voel een orgasme opkomen en kom heerlijk klaar, laat dat merken ook. Mn zaad vult het comdoom dat ik even later aan Plumberjack overhandig als een soort van trofee. Er mag geen zaad verloren gaan dus wordt het comdoom geleegd in de openstaande mond van Sofie die gulzig slikt. De eerste lading en er zullen er nog meer volgen.

Dan wordt het helaas tijd voor mij om te gaan en ga ik even douchen. Al met al een zeer geslaagde middag!

Dank Benno, door jouw stkje weet ik de meeste namen van de dames die ik geneukt heb. Dank Plumberjack, ik hou me aanbevolen.
Geilneef
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: ORGIE OP MAANDAG

Bericht door Geilneef »

Het was Maandag weer een legendarisch geile middag in de EC.
Ik was getipt dat er een flink aantal dames zouden komen, waaronder een paar bekenden van het forum die ik nog niet eerder gezien had. Toen ik om 12 uur binnenkwam was het al flink druk en vrijwel alle kluisjes waren bezet.
Op een rode bank in de cruising ruimte zaten Juicy en Buurman elkaar al een beetje op te geilen, maar er was nog geen echte actie.
Het bleek dat Plumberjack de organisator was, hij had de dames en stellen uitgenodigd, en flink wat mannen om de dames te verwennen (of eigenlijk: af te neuken).
Chapeau Jack, als jij het organiseert dan komen de dames graag, hebben we weer gemerkt!
De andere dames kwamen binnen, ik zal ze niet allemaal noemen, dat hebben Benno en Robertino al gedaan.
Intussen waren Juicy en Buurman steeds geiler aan het spelen

Ik raakte in gesprek met sub Jade en Mr C, haar meester, een leuk gelegenheids SM stel.
C legde uit dat ze al sinds jaren een meester-sub relatie hebben en dat hij C heeft opgeleid als sub, maar ook als meesteres voor vrouwelijke subs. Hij wil zich ook wel door Jade laten domineren, maar dat lukt Jade niet, vertelde ze.
Jade stond er instemmend bij te knikken, terwijl C het allemaal uitlegde.
Ze zag er heel geil uit, met hoge zwarte laklaarzen, een glimmend rood fetish pakje en een zilverstalen collar om haar hals (met een stalen oog erop gelast waar je een ketting of een hondenriem aan vast kunt maken).
Ik kreeg de indruk dat Jade zich niet zozeer wil laten vernederen, maar dat ze vooral graag de controle uit handen geeft, binnen haar zelfgestelde grenzen, om heerlijk geil te spelen.
Later werd duidelijk dat ze zich vooral graag lekker laat uitwonen, in haar kut en in haar kontje, door haar meester en door de mannen die daar toestemming voor krijgen.
Ze begon eerst als dominant een rollenspel met Sofie, die geblindoekt tegen het wandrek in de cruising ruimte werd gezet en met met een flog bewerkt werd. Het was helaas te vol en te druk om Jade en Sofie genoeg ruimte te kunnen geven, ik heb dan ook niet meegekregen of ze het naar tevredenheid hebben afgerond.

Ik begaf me naar het grote bed, waar M, van een nieuw binnengekomen stel, op haar knieen en met haar kontje omhoog een man aan het pijpen was, dat zag er geil uit.
Haar kontje stond zo uitdagend naar achter dat ik het niet kon laten er even aan te voelen. Ze keek om en knikte instemmend, ik maakte mijn vingers nat met spuug en liet er 2 in haar kutje glijden.
Ze duwde haar kut naar achter tegen mijn hand, terwijl ze aandachtig en stevig doorging met pijpen. Ik ging verder met haar kutje vingeren en duwde met een duim en mijn andere hand haar billen uit elkaar waardoor ik recht in haar geile kontgaatje keek. Ik haalde mijn vingers voorzichtig uit haar kutje en deed een condoom op. Mijn pik was flink hard door de geiligheid, ik duwde hem in 1 keer tot mijn ballen in haar natte kut en begon haar in stevig tempo te neuken.
Even later draaide M zich op haar rug, ze vond nog net een stukje bed om te liggen, ik duwde haar benen omhoog en uit elkaar, en neukte haar verder in missio. Het was jammer genoeg te druk, het was dringen en duwen op het bed, waardoor de afronding mij niet lukte, maar er stond meteen een andere man klaar wiens stokje M kon overnemen.
Thx voor de geiligheid M!

Ik ging naar de hetero zaal, om even uit de drukte weg te zijn.
Toen ik een tijdje later terugkwam was het al wat rustiger geworden en de actie in de cruising ruimte leek voorbij.
Ik keek weer in de hetero cinema, daar was ook nog geen actie, dus liep ik door naar de homo zaal.
Daar zaten een paar mensen, ik zag ze van achter, maar niet wie het waren, ook niet of er een dame bij was.
Het bleek dat Jade daar even rustig was gaan zitten met haar meester en 2 andere mannen.
Ze was de mannen naast zich aan het aftrekken en 1 van de mannen was haar kutje aan het vingeren.
Jade was, op haar laklaarzen en collar na helemaal naakt, ze zag er nog geiler uit dan in haar rode fetish pakje.
Mr C vroeg wie haar wilde neuken op het bed, ze ging op het bed liggen en een van de andere mannen begon haar staand voor het bed te neuken, terwijl de rest goed zicht had op haar geile kut en de neukactiviteit.
Ik was op het bed gekropen en boog me over haar heen om haar lekker te tonzoenen. Onze tongen glibberden over elkaar en ze pakte mijn lul om me lekker af te trekken terwijl ze nog steeds geneukt werd.
Toen de neuker klaar was nam haar meester het over, hij keek haar strak en streng an zei: 'ik ga je in je kont neuken geile slet, en nu gehoorzamen jij!' (of iets in die trant ;-)).
Jade gehoorzaamde maar wat graag en liet zich gewillig in haar kontje neuken. Ik zat nog steeds op het bed, ik masseerde haar grote geile borsten. Ze draaide haar hoofd opzij en kon net bij mijn pik om mij heerlijk te pijpen.
Even later draaide ze zich nog verder, zodat ik bij haar kutje kon om haar g-spot te vingeren.
Ze was inmiddels de mannen aan de andere kant van het bed aan het pijpen en ik voelde dat ze steeds geiler werd, ze kreunde en ik voelde haar kutje nog natter worden en om mijn vingers samentrekken.
Ze was heerlijk spuitend klaargekomen. Mijn ballen stonden op knappen en ik vroeg of ik over haar borsten mocht spuiten.
Dat mocht, maar het ging iets te goed want ik was zo geil dat ik mijn zaad letterlijk over haar borsten en over haar hoofd heen spoot, op de vloer achter haar.
Wat een heerlijk geile ervaring!

Mr C was nog niet klaar met zijn sub. Hij dirigeerde Jade naar de gynaecologenstoel, ze ging erin liggen, met haar benen in de stijgbeugels en hij zette haar armen en benen vast met riempjes, zodat ze zelf nergens aan kon komen.
Hij begon haar weer te neuken in haar kutje en haar kontje, terwijl hij haar grote klit vingerde. Jade werd gek van geiligheid, ze lag te trillen,te schudden en te kreunen, maar kon zelf niets doen, ze mas machteloos aan haar meester overgeleverd.
Even later mocht ze weer los, het meester-sub spel leek voorbij en ze gingen terug naar de cruising ruimte om uit te puffen en wat te drinken. Jade zat lekker naakt met haar geile glimmende laarzen aan en een kopje thee op een rode bank. Ze was nog niet klaar,want ze liet zien dat ze daar sensationeel lekker mee kon pijpen.
Toen ze daarmee klaar was en weer op de bank kwam zitten vroeg ik haar hoe ze de middag ervaren had, ik vertelde dat ik het heerlijk vond om haar g-spot te vingeren en dat ik haar ook graag had willen fisten.
Ik had met een paar vingers heel geil en stevig in haar kut gezeten, en ik had het ook graag met een hele hand geprobeerd.
Tot mijn verrassing zei Jade dat ze dat een geil idee vond en vroeg of ik dat nu wilde proberen, wow!
Ze zakte lekker onderuit op de bank, haar kutje stond open en ze zag er heerlijk sletterig geil uit.
Ik smeerde mijn vingers met glijmiddel in en liet ze soepel en een beetje pompend in haar natte kut glijden.
Het lukte me net niet om er een hele hand in te krijgen, dat lag zeker ziet aan Jade, want ze was ontzetten geil en wilde het heel graag. Waarschijnlijk is mijn hand net een beetje te groot, maar ik vond het evengoed heerlijk om te doen.
Omdat ik had gezien hoe lekker ze het vindt om in haar kontje geneukt te worden liet ik 2 vingers uit haar kutje en in haar kontje glijden, geil! Het was een heerlijk geil gezicht hoe Jade daar lag, naakt met haar zwarte laklaarzen op de rode bank, en het voelde fantastisch om haar kutje om mijn hand te voelen samentrekken. Het lukte helaas niet om je nog een keer spuitend klaar te laten komen Jade, maar ik hoop je nog eens met je meester tegen te komen in de EC, dan maken we er een nog veel geilere orgie van!

Inmiddels was het voor mij tijd om te gaan, omdat ik zo dom was geweest om een afspraak te maken waardoor ik toch echt voor 3 uur weg moest zijn. Het was weer een geweldige middag in de EC, 3 uur ongeremd geile sex... mmmmm.
Iedereen bedankt, ik hoop dat iedereen net zo hard als ik genoten heeft van een middagje ongeremd geile sex!

XXX
Geilneef
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten