Hi,
Niet onbekend met Erotic Cinema en al van diverse bezoekjes en avonturen mogen genieten maar nog niet eerder voorgesteld.
Ik ben Erik, een bi man (versa) van net 50. Erg sportief, goed gebouwd, 1,97 meter lang, blauwe ogen, vriendelijk, open, humor en geil. Ben royaal geschapen met mijn 19 cm en heb een groot libido. Vind het heerlijk om onderuit gezakt in de bios te genieten van de films die worden gedraaid en mezelf op te geilen om vervolgens alle hoeken te verkennen wie er zijn en wie in is voor actie.
Afhankelijk van de stemming, het thema van de dag of wie er is geniet ik van vrouwen, mannen, stellen en gangbangs. Hou van de spanning van de darkrooms en glory holes, lik graag lekkere natte kutjes maar pijp ook graag een heerlijke pik. Je mag in mijn mond klaarkomen en over me heen spuiten. Geniet ook van ordinair voyeurisme. Kijken naar anderen en genieten, maar het liefst toch in actie. Kom graag in contact met gelijkgestemden om af te spreken of ervaringen te delen. Ben voor veel in. Fetish voorkeuren zijn heel divers. Ben je nieuwsgierig laat het me weten.
XX Erik
Toch even voorstellen
- Erik50
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Toch even voorstellen
Waar een wil is is een weg