Bisteldev ging vandaag geil los
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Bisteldev ging vandaag geil los
Na dat we elkaar goed geil gemaakt hadden de laatste week voor naar ec Arnhem te gaan, kwamen we vandaag om 11 uur binnen .We waren de eerste,na ons volgde de mannen naar binnen .We waren er weer aan toe .bloedgeil en veel zin in neuken pijpen mmm heerlijk.Eerst gingen we naar het grote bed waar we geil gingen tongen ,ik voelde z.n geile pik groeien tegen me kutje.. m.n kutje werd er nat van m.n lippen zwollen op ,m.n geile partner zei kom ga op je knieën zitten dan neuk ik je eerst van achteren ,z.n pik gleed tussen m.n natte lippen en hij neuke me diep en hard,daarna op.m.n zij en diep van achteren z.n ballen kletsten tegen m.n kutje aan.mmm.Daarna ging.m.n partner m.n kontje neuken pfff zo geil..er stonden mannen om ons heen ik pijpte ze geil en diep in me keeltje ik moest kotsen en veel slijm op de pik en eikels.Daarna naar bi gay zaal waar m.n partner een pik zoog ,er stonden er nog meer pfff zo geil om te zien ja wat wil je met zo.n geile mooie dikke pik. daarna kwamen de mannen mij neuken.in me kutje en kontje wat was dat geil ik genoot terwijl m.n mannetje pijpte..en ik naar hem keek zo geil pff.We hadden even pauze en daarna weer verder zaad op m.n lijf benen kontje overal m.n mannetje had er 1 klaar gepijpt ik likte het van zijn gezicht. Hihi.we gingen als laatste weer naar het grote bed waar we even speelde met elkaar..ik pijpte hem en er werd aan me kutje en kontje gezeten daarna ging ik op mn man zitten en ging hem neuken ,toen een pik tegelijk in me kontje ..2pikken tegelijk mm wat geil allemaal..Als laatste gingen we afsluiten geil met elkaar neuken ik ging op hem zitten en ik neuke hem heerlijk op z.n pik..harder en harder ik spoot in het rond ik voelde zijn lul kloppen en het zaad spoot hij in me kutje daarna zat er een man achter mij hij vroeg mag ik op je kutje spuiten ..ik was m.n man zijn pik aan het schoon likken dus spoot hij zijn warme zaad tegen m.n kontje hihi...We gingen omkleden toen kwam er een man naar ons toe.,hij zei ik heb veel meegemaakt maar wat jullie allemaal presteren niet normaal erg geil om te zien..We komen misschien nog voor de vakantie anders weer in sept ..bedankt mannen en natuurlijk mn schatje super man hihi..xxx groetjes en tot snel ec.en n natuurlijk.heb Bart en m.n mannetje m e heerlijk laten spuiten, was zo veel leek wel een kraan die open stond er stond een man naast die z. n hand eronder hield en zei tegen mij ,lik je geile nat op wat uit je kutje spuiten ik likte het op uit z.n hand ..pff d at was ik nog vergeten te melden xxgroetjes bi stel dev.
Laatst gewijzigd door sletje bi stel dev op 17 jul 2019 16:26, 3 keer totaal gewijzigd.
- bartman46
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Bisteldev ging vandaag geil los
Wat was het inderdaad geil. Ik was wat later maar jullie waren supergeil bezig.
Mooie blonde dame aan het pijpen. Deepthroat heerlijk om te zien.
Daarna pijpte je mij heerlijk. Daarna heb ik je kutje laten spuiten. Wat super geil!
Mooi lichaam. Lekker kutje en kontje. Heerlijke tepels.
Dank je wel voor een geile middag.
Groetjes
Bart
Mooie blonde dame aan het pijpen. Deepthroat heerlijk om te zien.
Daarna pijpte je mij heerlijk. Daarna heb ik je kutje laten spuiten. Wat super geil!
Mooi lichaam. Lekker kutje en kontje. Heerlijke tepels.
Dank je wel voor een geile middag.
Groetjes
Bart
-
- Contacteer:
Ooh.was jij de gene die me liet spuiten hihi was een plas geil pff ja was heerlijke geile dag.Bartman 46 djw ...Was super lekker al l emaal 

- bartman46
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Graag gedaan. Ik hoop dat je het allemaal lekker vond!!
-
- Contacteer:
Toppie m.n partner en ik hebben genoten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten