Hallo Allemaal,
Ik ben al een aantal jaar bezoeker van de Cinema. En ik moet zeggen dat ik er zeer leuke tijden heb gehad. Mee gedaan aan geplande gangbangs/orgies tot spontane blowjobs door een gloryhole (door een dame).
Voordat ik verder ga met dit verhaal, wil ik wel even kenbaar maken dat ik hetero ben.
Laatst was ik gezellig in de cinema en keek ik in de heterozaal door het raam van een gloryhole. Het was geen themadag, dus ik had mijn kleren aan. Maar ik had mijn broek ruim open, zodat ik lekker met mijn pik kon spelen.
En nu komt het: zonder gevraagd te hebben, zonder een praatje gemaakt te hebben, zonder oogcontact, zonder een aanraking, denkt de man naast me zomaar aan mijn pik te zitten.
Dus ik sla hem van mij af en zeg: “niet aanzitten!!”
Volgens mij snappen sommige heren het niet!! Maar het vervelende is, dat dit type man het niet alleen bij mannen doet, maar ook bij vrouwen.
Maar ze hebben dan niet door dat het juist een groot deel van de vrouwen wegjaagt. Ik snap uiteraard niet alle, want sommige houden ervan.
En nu ik toch met een beklaag bezig ben, laat ik dan nog 2 punten opnoemen:
Mannen, kom op!!! Denk aan uw persoonlijke hygiëne!!!
Ik ben in de cinema omdat het een erotisch entourage is. Maar dat hele erotische is soms ver te zoeken als een man naast je komt staan of voor je in de bios komt zitten, die naar rook, zweet of wat dan ook slecht ruik.
Pak desnoods een douche bij de cinema.
DUS HEREN:
Wij zijn in de meerderheid in de cinema. En het doet mij er niet toe of je hetero, gay of bi bent.
We kunnen het maken of breken, maar mijn voorstel is de cinema “hoog” te houden.
Zo is het aangenaam voor iedereen en word niemand weggejaagd.
Zo komen er sneller ook vrouwen, omdat ze weten het is er leuk en hygiënisch.
CHECK JEZELF VOORDAT JE NAAR DE CINEMA GAAT OP TWEE PUNTEN:
- Is mijn gedrag erotisch chill?
- Ben is schoon voordat ik erheen ga?
Waarschijnlijk leest niet iedereen dit, maar een poging moet ik wagen. Omdat ik het een leuke plek vind om leuke mensen te ontmoeten. Maar de standaard moet wel hoog blijven vind ik.
Hoge Standaard!!
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Re: Hoge Standaard!!
Hoi heren hier zijn wij als stel waarvan de vrouw
Graag sex heeft met meerdere mannen
Het helemaal eens ook wij zijn aan het overwegen
Om elders te gaan kijken als er maar steeds
Meer onfrisse types komen wij houden ook van schoon
Gr. Stel rossi460
Graag sex heeft met meerdere mannen
Het helemaal eens ook wij zijn aan het overwegen
Om elders te gaan kijken als er maar steeds
Meer onfrisse types komen wij houden ook van schoon
Gr. Stel rossi460
- Multibanaan
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Goed dat dit soort zaken af en toe even benoemd worden, ben ook wel eens bij de pik gegrepen door een hitsige homo die dacht dat ie wel even iedereen die hij wil overal maar kan betasten. Dit gedrag is echt niet oke, omdat het een seksbioscoop is, betekent het nog niet dat er opeens allemaal andere fatsoensnormen gelden dan daarbuiten.
- Remi
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
helemaal mee eens.. ben nog niet zo vaak bij ec geweest, maar dat is precies de reden daarvoor.. Dat is toch juist het hele idee van een aparte gay- en hetero cinema? Het is echt n turn-off als je als hetro in de juiste bios gaat zitten, en er komt n andere man pal naast je zitten of sneaky achter je staan en zn piemel zowat in je gezicht drukt.. Ik heb het al eens gehad dat iemand ongemerkt zn lading over mn voeten heeft weten te spuiten.. gelukkig had ik sokken aan en helaas kwam ik er te laat achter, anders ...
- wij tweeen
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Hallo Helix, Multibanaan en Rossi460 en alle andere lezers,
Helemaal eens met Helix, Multibanaan en Rossi460 wij ook een stel en hebben meerder keren en in verschillende seksbioscopen gekeken en het is overal waar wij zijn geweest het zelfde verhaal.
Mannen blijven opdringerig en niet schoon, dat geldt natuurlijk niet voor alle mannen!!! Maar de grote meerderheid is er opdringerig. NEE is NEE dat snappen de mannen wel, maar er komen telkens nieuwe mannen binnen dus telkens moet of zij of ik zeggen dat wij samen willen seksen zonder een derde persoon. Een klein deel blijft toch telkens weer proberen (maar dat zijn er gelukkig maar weinig). En dat is jammer voor ons (stel dat graag seks met elkaar heeft in een bioscoop) en voor de mannen want zij krijgen geen liveshow te zien. En er is dan al helemaal geen kans om misschien in de toekomst wel mee te doen. Niet alle vrouwen die in een seksbioscoop komen willen besprongen worden door een horde geile mannen.
Wij hebben ervaring in Enschede, Hengelo, Arhnem, Apeldoon, Emmen, Amersfoort, Zutphen (helaas gesloten), Almelo, Maastricht en Heerlen.
Maar we blijven komen, omdat we het zo geil vinden.
Mannen houd een beetje rekening met de dames, zei zijn net als jullie op zoek naar de spanning van een geweldige seksbioscoop.
Geile groeten Wij Tweeen, Henk en Annette.
Helemaal eens met Helix, Multibanaan en Rossi460 wij ook een stel en hebben meerder keren en in verschillende seksbioscopen gekeken en het is overal waar wij zijn geweest het zelfde verhaal.
Mannen blijven opdringerig en niet schoon, dat geldt natuurlijk niet voor alle mannen!!! Maar de grote meerderheid is er opdringerig. NEE is NEE dat snappen de mannen wel, maar er komen telkens nieuwe mannen binnen dus telkens moet of zij of ik zeggen dat wij samen willen seksen zonder een derde persoon. Een klein deel blijft toch telkens weer proberen (maar dat zijn er gelukkig maar weinig). En dat is jammer voor ons (stel dat graag seks met elkaar heeft in een bioscoop) en voor de mannen want zij krijgen geen liveshow te zien. En er is dan al helemaal geen kans om misschien in de toekomst wel mee te doen. Niet alle vrouwen die in een seksbioscoop komen willen besprongen worden door een horde geile mannen.
Wij hebben ervaring in Enschede, Hengelo, Arhnem, Apeldoon, Emmen, Amersfoort, Zutphen (helaas gesloten), Almelo, Maastricht en Heerlen.
Maar we blijven komen, omdat we het zo geil vinden.
Mannen houd een beetje rekening met de dames, zei zijn net als jullie op zoek naar de spanning van een geweldige seksbioscoop.
Geile groeten Wij Tweeen, Henk en Annette.
-
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Hulde om dit thema aan te snijden. Het komt voor dat er iemand langs je loopt en dan komt er een meer dan onaangenaame lucht je tegemoet. Ik hoop dat dit helpt alles fris en schoon te houden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten