Geile uurtjes op zaterdag.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Geile uurtjes op zaterdag.

Bericht door sletje bi stel dev »

Terug van vakantie en tijd om weer geil los Te gaan in ec We hadden om 3 geile mannen gevraagd1 zat in buitenland 1 kon geen vrij krijgen wat ze heel jammer vonden hihi maar dat kom wel goed ..om 11 uur ..we waren de 1e ...heel Even..ik wilde net op die geile dikke pik van m.n partner zitten .toen de 1e arriveerde..ik ging op.z.n geile paal.zitten langzaam gleed ik met me natte strakke kutje over z.n pik mmm zo zalig gevoel.z.n gezicht trok een geile blik en pfff daar ging ik met m.n kutje..op en neer z.n pik en ballen werden elke minuut natter van me geile sap.hij neukte me goed door ..zo lekker ik kon er geen genoeg van krijgen ik kreunde en jaaa ik kwam al klaar .
Daarna voelde ik.een hand onder me kontje naar de geile ballen van mijn man ik neukte door en door..er kwam nog een man bij staan ik pakte zijn pik en pijpte en zoog ..hij zei ik kom al klaar ..ik riep geef me je geile zaad en spoot het in me mondje wat ik gulzig doorslikte .was trouwens lekker zaad niks mis mee Haha..ik zat nog op.de pik van me man en er kwam nog een man hij zat aan de ballen en ik voelde zijn vingers om de paal.van mijn man gaan ik ging van zijn pik af de man pijpte me man ff en ik nam het over mmm die harde stijfe pik pfff daarna naar de cinema waar het andere stel.bezig was ..de dame werd goed geneukt ..wij zaten op de stoel ik pijpte mn man ff maar moest stoppen want zijn pik klopte in me geile slette bekkie en het zaad moest nog wachten om Te komen. Hihi
Daarna kwam er een mooie lange man ik pijpte z.n pik mmm zoog eraan flink die eikel naar binnen hij zei mmm lekker pijp je zeg mijn man stond achter me en neukte me hard terwijl ik pijpte pfff kwam weer heerlijk klaar..Daarna pauze voor mijn man en de lange mooie man ging achter me staan en nam mij op alle manieren ..wat kon hij neuken zeg ..en ik maar knijpen met me kutje ..bij het klaar komen er kwamen nog meer mannen ik pijpte er een paar en er ging er 1 op bed zitten ..declange mooie man stopte even..de jonge man op bed die pijpte ik en daarna duwde hij mijn gezicht op zijn pik diep in mijn keeltje slijm kwam uit m.n mondje zo diep ging zijn pik daarna trok ik aan zijn pik .en zei geile woordjes tegen hem hij kwam heerlijk klaar hihi..Toen pauze met een peuk ..even geil met elkaar over onze geile dag die nog gaat komen hihi..Daarna weer verder terug naar cinema want het stelletje was bezig op het grote bed ..dasr werd ik geil geneukt door m.n man pfff wat kan ie dat goed ..en de lange mooie man kwam er weer bij hij neukte me weer op allerlei manieren tilde me op.en 1 been op het matrasje en schoof z.n pik er weer in lekker diep ..Mmm.. en hij kwam klaar pfff als het lekker is en geil wat ga de tijd dan snel ..Daarna kwam m.n geile man en neukte me op allerlei manieren benen omhoog en neuken dat kutje echt zo lekker ik riep.neuk je sletje geil.beest neuk me hij.ging geil hard in me kutje harder en harder jasaa ik kwam weer klaar ..ik riep.geef me je zaad neuk je klaar geil neuk hoertje hij riep wil je me zaad in je kut jaaa neuk je klaar in me natte geile rijpe kutje ..en hij spoot zijn zaad in me kutje ..ik voelde z.n pik kloppen pfff wat geil zeg ..Daarna trilden onze benen van het klaar komen het zweet liep langs onze lijven ..voldaan waren we wat was dat genieten ..En als laatste nog effe z.n pik schoonlikken met me bekkie geil het laatste zaad eruit ...mm..en ja dan weer op naar de volgende x ..en die kom snel ...bedank de man die me geneukt heb was heerlijk ..en de mannen die ik klaar pijpte of trok .en ja mijn geile hengst .natuurlijk de beste mmm....tot de volgende x we hebben genoten ...xxx bi stel dev
Glenn4U
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Geile uurtjes op zaterdag.

Bericht door Glenn4U »

Wat een geil begin van de zaterdag!

Rond half twaalf kwam ik binnen en hoorde bij binnenkomst in de gang kreunende geluiden. Dit klinkt goed, snel de kleren uit. Gelukkig had ik het laatste kluisje. Ik liep de hetero cinema in en zag dat EddyEagle druk in de weer was met Hotgirl72. Ze werd bruut achterlangs genomen en dat liet ze weten ook. Inmiddels werd het redelijk vol in de cinema zaal.

Sletje bi stel dev zag ik druk bezig met haar man in dezelfde zaal. Ze had zeer geile lingerie aan met hoge laarzen en kreunde het uit van genot toen ze achterlangs door hem werd genomen. Mijn inmiddels harde paal ging richting haar openstaand mondje. Haar lippen gingen gulzig oven mijn paal, waar ze me heerlijk diep pijpte. Haar man gaf het stokje over en nu was mijn kans om haar te neuken. Ze heeft een mooie lengte om staand te neuken. Ik vroeg of ze de kooi wilde vast houden terwijl ik haar achterlangs neuk. Dat liet ze haar geen twee keer zeggen en voor ik het wist stond ze met haar lekkere lichaam omgedraaid voor me. Holle rug kontje naar achteren! Mijn pik gleed in een keer diep in haar natte geile spleetje. Ze kreunde het uit van genot, dit voelde goed. Haar man gaf aan dat ze wel wat kan hebben en daar maakte ik gebruik van. Ik hou ervan om lekker bruut te neuken.

Op een gegeven moment gingen we op het bed in dezelfde zaal verder. Zij voorovergebogen met haar kontje omhoog werd ze bruut tegen het bed aan geneukt. Er kwam een jongeman bij die ze geil pijpte terwijl de ene pik na de andere in haar ging. Haar man kwam er tussendoor en nam haar stevig te grazen. Wat kan die man hard neuken zeg! Dit kreunde ze steeds uit met haar kloppende kutje en op trillende benen. Geil om zien. Op diverse manieren werd ze geneukt, liggend, op d’r zij, voorovergebogen en staand. Haar mooie lange benen gingen alle kanten op. Heerlijk! Tijd voor de eerste pauze.

Even wat drinken en bijpraten met diversen bekenden. Daarna ging ik even bij Hotgirl72 kijken. Wilde haar ook palen, maar piraat EddyEagle ‘has landed’ en was me helaas voor. De rookpauze van Sletje bi stel was voorbij en haakte aan, waar ze druk diversen jongemannen aan het pijpen was en waar haar man haar weer bruut aan het neuken was. Op een gegeven moment was haar zaad vragende kutje vrij en schoof mijn paal in het gulzige holletje. Heerlijk hoe ze kreunt en mee deinst op het ritme van de neuk bewegingen. Beetje roeren… hard….. zacht en weer bruut wat ze zo lekker vind tot haar geile kutje weer gaat kloppen. En op trillende benen om meer vraagt. Wat kan ze veel hebben. Echt een topper!

Er werd veel geneukt en beide stellen vonden het dan op een gegeven moment voldoende. Het was een heerlijke ochtend/middag.

Bedankt en tot snel
Honger en verlangen naar lust!
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door sletje bi stel dev »

Hoi mooie lange man ja wat kan jij neuken zeg ..heerlijk en lang ook .mmm ja waren geile uurtjes mijn mannetje neuk ook zo lekker .Ja was heerlijk.metjullie beide ..thanks.en tot gauw xx

..
Laatst gewijzigd door sletje bi stel dev op 15 sep 2019 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Glenn4U
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Glenn4U »

Hoi mooie dame, ik kan niet wachten tot de volgende seksuele uitspatting ;) .

Tot gauw.
Honger en verlangen naar lust!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten