Onverwacht kon ik toch nog naar Amersfoort naar het feestje dat in de kik groep en op het forum was aangekondigd. De vorige keer
viewtopic.php?f=22&t=49219&p=120862#p120862 dat ik Sanne en Kevin had ontmoet had een onuitwisbare indruk op me gemaakt en ik keek er naar uit ze weer te ontmoeten en ik was ook benieuwd wie Christine was. Klokke elf stapte ik de EC in en er stond al een flinke rij mannen te wachten bij de kassa. Eenmaal binnen was het erg druk, ik denk dat ik het laatste vrije kluisje had. Sanne en Christine waren in de darkroom, maar wat was het druk. Ik besloot even te acclimatiseren in de heterozaal, dit was me toch iets te vol. Na een tijdje kwam de opwinding terug en zocht ik de dames weer op, temidden van een kluwen mannen. Ik kon dicht bij Sanne komen en aan haar voelen, ze pijpte me een tijdje, strak gestuurd en beschermd door Kevin. Ik moest weer even stoppen, want ondanks de wat ongemakkelijke drukte moest ik al bijna spuiten. Zo rommelde het nog een tijdje door, soms erg geil als Sanne op haar knieën tussen 3 of 4 lullen aan het pijpen was, maar soms ook .... ongemakkelijk door de drukte. Af en toe moest ik even op adem komen op een rustiger plekje. In de heterocinema stond ik achterin te kijken toen een hele grote lul met condoom uit de gloryhole gestoken werd, hmm, dat was ook een geil idee, zachtjes pakte ik de enorme lul en hij werd stijver en nog groter. Ik knielde voor het gat en nam de lul in mijn mond, ik heb wel een aantal keren eerder een man gepijpt, maar wat was deze pik groot! Vooral zijn eikel was enorm dik. Ik probeerde het gevaarte zo ver mogelijk in mijn mond te nemen en trok hem ondertussen af, ik fantaseerde dat ik naast Sanne zat en samen met haar alle lullen om beurt pijpte en met haar zoende. Opeens voelde ik de lul meer bewegen en hij kwam klaar in het condoom. Mmm, wat een geile ervaring, dat had ik nog nooit meegemaakt. Erg opgewonden verliet ik de cinema, ik zag veel mensen in de homezaal en daar aangekomen lag Sanne heel geil zichzelf met een vibrator te bevredigen, mmm, ik zat nu toch wel op het randje. Benno nam de plaats van de vibrator in en ik vroeg of ik over haar borsten mocht spuiten, jaaa, zei Sanne en schokkend kwam ik klaar over haar heerlijke borsten, ze smeerde mijn zaad lekker uit. Ik bedankte haar en maakte plaats voor anderen. Ik douchte me en tevreden verliet ik de cinema. De vorige keer was wel intiemer, dit as me toch wel iets te druk en daardoor te anoniem. Maar bedankt Sanne, Kevin, Christine (en haar man), het was een bijzondere ervaring!