Donderdag 19 sept

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Stelletjealtijdgeil
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Donderdag 19 sept

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Benno schreef:Mijn verslag staat gewoontegetrouw in de rubriek Swingers/stellen:
viewtopic.php?f=22&t=51573

Wauwww Benno ...wat een supergeil verslag ...heerlijk genoten....zeker ook van jou ....en dan zo’n verslag....extra pijpbeurt voor jou volgende keer ...bij deze, belofte maakt schuld ..X Sanne
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno »

:D :D :D
Yes!
Wauwww Benno ...wat een supergeil verslag ...heerlijk genoten....zeker ook van jou ....en dan zo’n verslag....extra pijpbeurt voor jou volgende keer ...bij deze, belofte maakt schuld ..X Sanne
bi44
Geaardheid: bi
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door bi44 »

Onverwacht kon ik toch nog naar Amersfoort naar het feestje dat in de kik groep en op het forum was aangekondigd. De vorige keer viewtopic.php?f=22&t=49219&p=120862#p120862 dat ik Sanne en Kevin had ontmoet had een onuitwisbare indruk op me gemaakt en ik keek er naar uit ze weer te ontmoeten en ik was ook benieuwd wie Christine was. Klokke elf stapte ik de EC in en er stond al een flinke rij mannen te wachten bij de kassa. Eenmaal binnen was het erg druk, ik denk dat ik het laatste vrije kluisje had. Sanne en Christine waren in de darkroom, maar wat was het druk. Ik besloot even te acclimatiseren in de heterozaal, dit was me toch iets te vol. Na een tijdje kwam de opwinding terug en zocht ik de dames weer op, temidden van een kluwen mannen. Ik kon dicht bij Sanne komen en aan haar voelen, ze pijpte me een tijdje, strak gestuurd en beschermd door Kevin. Ik moest weer even stoppen, want ondanks de wat ongemakkelijke drukte moest ik al bijna spuiten. Zo rommelde het nog een tijdje door, soms erg geil als Sanne op haar knieën tussen 3 of 4 lullen aan het pijpen was, maar soms ook .... ongemakkelijk door de drukte. Af en toe moest ik even op adem komen op een rustiger plekje. In de heterocinema stond ik achterin te kijken toen een hele grote lul met condoom uit de gloryhole gestoken werd, hmm, dat was ook een geil idee, zachtjes pakte ik de enorme lul en hij werd stijver en nog groter. Ik knielde voor het gat en nam de lul in mijn mond, ik heb wel een aantal keren eerder een man gepijpt, maar wat was deze pik groot! Vooral zijn eikel was enorm dik. Ik probeerde het gevaarte zo ver mogelijk in mijn mond te nemen en trok hem ondertussen af, ik fantaseerde dat ik naast Sanne zat en samen met haar alle lullen om beurt pijpte en met haar zoende. Opeens voelde ik de lul meer bewegen en hij kwam klaar in het condoom. Mmm, wat een geile ervaring, dat had ik nog nooit meegemaakt. Erg opgewonden verliet ik de cinema, ik zag veel mensen in de homezaal en daar aangekomen lag Sanne heel geil zichzelf met een vibrator te bevredigen, mmm, ik zat nu toch wel op het randje. Benno nam de plaats van de vibrator in en ik vroeg of ik over haar borsten mocht spuiten, jaaa, zei Sanne en schokkend kwam ik klaar over haar heerlijke borsten, ze smeerde mijn zaad lekker uit. Ik bedankte haar en maakte plaats voor anderen. Ik douchte me en tevreden verliet ik de cinema. De vorige keer was wel intiemer, dit as me toch wel iets te druk en daardoor te anoniem. Maar bedankt Sanne, Kevin, Christine (en haar man), het was een bijzondere ervaring!
Stelletjealtijdgeil
Contacteer:

bi44 schreef:Onverwacht kon ik toch nog naar Amersfoort naar het feestje dat in de kik groep en op het forum was aangekondigd. De vorige keer viewtopic.php?f=22&t=49219&p=120862#p120862 dat ik Sanne en Kevin had ontmoet had een onuitwisbare indruk op me gemaakt en ik keek er naar uit ze weer te ontmoeten en ik was ook benieuwd wie Christine was. Klokke elf stapte ik de EC in en er stond al een flinke rij mannen te wachten bij de kassa. Eenmaal binnen was het erg druk, ik denk dat ik het laatste vrije kluisje had. Sanne en Christine waren in de darkroom, maar wat was het druk. Ik besloot even te acclimatiseren in de heterozaal, dit was me toch iets te vol. Na een tijdje kwam de opwinding terug en zocht ik de dames weer op, temidden van een kluwen mannen. Ik kon dicht bij Sanne komen en aan haar voelen, ze pijpte me een tijdje, strak gestuurd en beschermd door Kevin. Ik moest weer even stoppen, want ondanks de wat ongemakkelijke drukte moest ik al bijna spuiten. Zo rommelde het nog een tijdje door, soms erg geil als Sanne op haar knieën tussen 3 of 4 lullen aan het pijpen was, maar soms ook .... ongemakkelijk door de drukte. Af en toe moest ik even op adem komen op een rustiger plekje. In de heterocinema stond ik achterin te kijken toen een hele grote lul met condoom uit de gloryhole gestoken werd, hmm, dat was ook een geil idee, zachtjes pakte ik de enorme lul en hij werd stijver en nog groter. Ik knielde voor het gat en nam de lul in mijn mond, ik heb wel een aantal keren eerder een man gepijpt, maar wat was deze pik groot! Vooral zijn eikel was enorm dik. Ik probeerde het gevaarte zo ver mogelijk in mijn mond te nemen en trok hem ondertussen af, ik fantaseerde dat ik naast Sanne zat en samen met haar alle lullen om beurt pijpte en met haar zoende. Opeens voelde ik de lul meer bewegen en hij kwam klaar in het condoom. Mmm, wat een geile ervaring, dat had ik nog nooit meegemaakt. Erg opgewonden verliet ik de cinema, ik zag veel mensen in de homezaal en daar aangekomen lag Sanne heel geil zichzelf met een vibrator te bevredigen, mmm, ik zat nu toch wel op het randje. Benno nam de plaats van de vibrator in en ik vroeg of ik over haar borsten mocht spuiten, jaaa, zei Sanne en schokkend kwam ik klaar over haar heerlijke borsten, ze smeerde mijn zaad lekker uit. Ik bedankte haar en maakte plaats voor anderen. Ik douchte me en tevreden verliet ik de cinema. De vorige keer was wel intiemer, dit as me toch wel iets te druk en daardoor te anoniem. Maar bedankt Sanne, Kevin, Christine (en haar man), het was een bijzondere ervaring!
Super dat je er ook was. Het was idd erg druk, nu je dit schrijft weet ik wel waar en hoe we elkaar getroffen hebben. Zo wordt het idd gauw wat anoniem. Heerlijk om terug te lezen hoe je het ervaren hebt en genoten hebt. Denk dat we elkaar vast nog eens treffen. ;)

Bedankt!

X Sanne
joske13
Contacteer:

Bericht door joske13 »

Het was een heerlijke dag met Sanne en Christine. Ik heb vooral met Christine gespeeld. Die is altijd geil en heeft geweldige tieten waar je lekker in kunt knijpen. Ze heeft me ook een aantal keren lekker afgetrokken. Opvallend is dat ze zowel met haar linker- als haar rechterhand heerlijk kan rukken. Precies de juiste grip en het goede tempo. Een natuurtalent. Ik moest flink mijn best doen om niet te spuiten. Klinkt wat vreemd, maar ik vind het lekker om in de EC niet klaar te komen, met een volle zak naar huis te rijden en mij thuis te bevredigen. Ik zag veel andere mannen wel klaarkomen bij Christine. Zo was er een man die zichzelf aftrok boven haar tieten en die grote jetsers helemaal vol spoot. Een andere man werd door Christine afgerukt, riep dat hij zijn zaad niet meer kon binnen houden (wat ik mij goed kan voorstellen) en loosde zijn lading over haar geweldige borsten.

Ik ging dus met een stijve pik en volle ballen naar huis. Thuisgekomen zocht ik enkele leuke filmpjes waarin mannen werden afgetrokken door vrouwen met grote tieten. Ik fantaseerde regelmatig dat ik het was die door Christine werd afgetrokken. Het duurde niet lang voor ik een enorm spuitconcert kreeg. Mijn ballen zaten zelfs zo vol dat ik nog een tweede lading eruit kon persen. Heerlijk!

@Sanne, ik begrijp dat Christine en haar man geen account op het forum hebben. Wil je namens mij de complimenten en waardering overbrengen?
Steluitachterhoek
Leeftijd: 41
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Steluitachterhoek »

Hoi allemaal,

Ik heb een account aangemaakt zodat ik mijn ervaring ook even kan delen met jullie.
Het was voor mij de eerste x in ec Amersfoort. Ben wel eens vaker in een bios geweest, maar niet deze. De advertentie die Sanne en Kevin hadden gezet, was heel vaak bekeken maar je weet nooit hoeveel van deze mensen ook komen. We zijn er iets voor 11.00 en staan dus al voor de deur te wachten totdat de ec open gaat. We zijn niet de enige want er zijn al een drietal heren. Als we bij de kluisjes zijn en ons uitkleden, komen steeds meer heren binnen. Sanne en Kevin laten me eerst de ruimtes zien van deze ec. Daarna gaan Sanne en Kevin en Henk en ik naar de darkroom.

Henk en ik beginnen eerst samen te spelen. Binnen de kortste keren staat voor mijn gevoel de hele darkroom vol. Meerdere heren beginnen mij aan te raken. Ik ga in de sling liggen en al snel word ik door de eerste man geneukt. Voordat ik benno heb gezien, hebben andere heren benno al gespot want ik hoor dat hij door verschillende heren gegroet wordt. Als hij bij mij komt, stelt hij zich eerst netjes voor. Als snel krijgt hij de kans om me te neuken. En zoals beloofd, doet hij dat met harde stoten. Mmmm lekker! Daarna zijn er nog een paar geweest in de darkroom. Ook deze heren stootten flink door. Daarna besluit ik even uit de sling te gaan en even naar een andere ruimte te gaan. Op het moment dat ik uit de darkroom komt, ligt Sanne op het bed. Dan zie ik pas hoeveel heren er zijn. De hele ruimte staat vol. Sanne wordt ondertussen door meerdere heren verwend. Kevin geeft aan dat ze even ruimte moeten maken, zodat ik naast Sanne kan liggen. Zowel Sanne als ik worden nu beide geneukt. Ondertussen trek ik ook een aantal heren af en pijp ik sommige. Hierna gaan we even naar buiten. De heren kunnen dan ook even op adem komen.

Daarna gingen we weer naar binnen. Ik ging op het matras en daar ging ik met een aantal heren lekker verder waar we gebleven waren. Een aantal heren verwenden me goed. Een tijdje later verplaats ik me naar de sling. Na een aantal heren, zie ik Sanne en Kevin ook weer in deze ruimte staan. In de kik groep hebben we het wel eens gehad over de magic wand. Een speeltje waar Sanne dol op is maar die ik nog niet heb ervaren. Sanne vraagt of zij ook iets bij mij mag doen. Ik weet waar ze het over heeft en natuurlijk mag ze dat. Ze wacht netjes op haar beurt zoals ze zegt. Daarna begint ze. Ze geeft aan dat ik het moet aangeven als ze moet stoppen. Het is eigenlijk te lekker om te zeggen dat ze moet stoppen. Ik kreeg het ontzettend warm terwijl ik heerlijk klaar kwam. Toen maar naar buiten om af te koelen.

Bij terugkomst eerst een kop koffie gepakt die ik eerst rustig op wilde drinken. De heren bleven geduldig wachten, terwijl ik in de cinema mijn koffie dronk. Ik stond achterin en Sanne en Kevin zaten voorin. Ik zag dat Sanne Kevin pijpte en daarna gingen ze samen op het bed bij de cinema. Toen ik mijn koffie op had, ben ik naar het grote matras gegaan. Een aantal heren volgden. Daar werd ik weer genomen en spoten een paar heren lekker over me heen. Later heb ik samen met Sanne nog een man gepijpt. Een nieuwe ervaring waar we volgens mij alle drie van genoten hebben.

Het was een drukke dag en had niet verwacht dat er zoveel heren zouden komen. Op sommige momenten benauwde het me wel een beetje maar heb een heerlijke dag gehad. Bedankt voor deze geile dag en de complimenten die jullie hebben gegeven. Ik vind het ook leuk om de verslagen te lezen, dus als jullie nog reacties of verslagen maken, lees ik ze graag. Tot de volgende x

Xxx Christine
Benno
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Bericht door Benno »

Lekker verslag Christine.
Leuk om kennis gemaakt te hebben.
Xxx
Benno
JohnV
Leeftijd: 57
Contacteer:

Bericht door JohnV »

Wat leuk dat jullie ook op het forum zitten Christine.....Ik heb zo genoten van jullie, maar vooral van jou. Wat een prachtige, volle vrouw ben jij met geweldige borsten. Ik heb me eerst heerlijk op kunnen geilen tijdens het spannende spel van Sanne en Kevin en later heb jij me heerlijk over je borsten laten spuiten. Helaas heb Ik je nog niet kunnen neuken (kwam te snel al klaar) maar hopenlijk gebeurt dat nog.
Sanne, Kevin en Henk, bedankt dat jullie Christine met ons willen delen, het was (idd druk ;) ) maar heerlijk en geil.

Hopenlijk tot snel, X John
Stelletjealtijdgeil
Contacteer:

JohnV schreef:Wat leuk dat jullie ook op het forum zitten Christine.....Ik heb zo genoten van jullie, maar vooral van jou. Wat een prachtige, volle vrouw ben jij met geweldige borsten. Ik heb me eerst heerlijk op kunnen geilen tijdens het spannende spel van Sanne en Kevin en later heb jij me heerlijk over je borsten laten spuiten. Helaas heb Ik je nog niet kunnen neuken (kwam te snel al klaar) maar hopenlijk gebeurt dat nog.
Sanne, Kevin en Henk, bedankt dat jullie Christine met ons willen delen, het was (idd druk ;) ) maar heerlijk en geil.

Hopenlijk tot snel, X John
Fijn dat je genoten hebt John...wie weet tot de volgende keer ...X Sanne
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Ouwepik66 en 17 gasten