Wat een dag wat een dag ..Pff..Na een paar weken geile op forum met Michelle Was dan daar de afspraak aangebroken .,ontzettend opgewonden van geiligheid gingen we naar Arnhem .Daar aangekomen naar boven en omkleden en alvast samen bezig ,wachtend op Michelle die haar eigen op moest maken en omkleden in geile lingerie. Wij gingen nog even samen bezig in de cine ma. De darkroom was bezet door de bondage die vandaag plaats vond we geilen elkaar op en hadden het over Michelle die zou komen ik pijpte m.n mannetje en praten geil pff ,ik werd zo geil dat ik zei .nu ga ik je neuken ik klom over de stoel en z.n geile pik ging in me kutje pff ..ik neukte hem met langzame halen ,net z.n eikel.erin en dan zachtjes op en neer ...Daarna diepe halen over z
N geile pik heen sneller en sneller mm kwam klaar heerlijk toch hè. Hihi ,kan er geen genoeg van krijgen ,ik bonkte met m.n kutje over z.n schaamdeel klets klets oh wat geil ,even stoppen want zijn pik wilde zaad spuiten ..Daarna op het matras waar hij me geil neukte in kontje van opzij pff natte ballen kletsen tegen m.n kontje ..,toen ging ik hem geil pijpen en likte z.n ballen en zoog ze in me geile bekkie met m.n vinger rond zijn gaatje. Wat hem wilder maakte ..zo geil ..daarna tijd voor een peuk en koffie ..Na de pauze terug naar cinema ..wachten op Michelle..En daar kwam ze mooi ..we wilden een triootje en gingen in de glory hole in om even te genieten van elkaar daar geil bezig geweest ..gepijpt geneukt in kontjes man man wat was dat geil alle 3 geneukt in kontjes 2pikken tegen elkaar aan en ik erbij tongen met elkaar steamy window..kan je beter zeggen .
Daarna weer pauze en terug naar gay cinema kijken naar geile pikken die elkaar neukte ..wat een geil gezicht ..i love it heerlijk om 2mannen samen bezig te zien.,en dan mag ik nog mee doen ook hihi ..nou als laatste gingen we op het bed waar ik m.n man pijpte ..veel kijkers erom heen .ik let er niet eens meer op hihi..Michelle zat achterin met haar geile tropische verrassing ..een geile jongeman met een heerlijke pik ook ..Toen kwam Michelle erbij en pijpte m.n man geil ..mmik ging naar haar vriendje die op de stoel zat vooraan alles te aanschouwen ik ging hem geil pijpen ..wat een harde ook zeg..hij zat aan me lijf en ik zoog z.n pik diep .hij likte me tietjes en we tongde elkaar ,z.n handen gingen over m.n lijf ,terwijl m.n mannetje gepijpt en geneukt werd keek hij steeds naar ons hoe ik geneukt werd ..Daarna pijpte Michelle weer m.n mannetje ik stond voorover gebogen naast m.n man terwijl ik geneukt werd likte m.n man me geile kut ..het was een klein geil orgietje wat er was ontstaan ..pikken om ons heen pijpende mannen pfff geil allemaal .Daarna ging ik op m.n man zitten en neukte hem ,ik voelde Michelle aan me kontje zitten en toen zijn pik in me kontje terwijl m.n man zijn pik in me kutje zat .Pff kwam geil klaar weer.Als laatste gingen Michelle en ik m.n mannetje pijpen ..Geile sletjes zij hij tegen ons pff ..hij ging klaar komen, Michelle trok aan zijn geile pik en ik hield me mondje open mmm dasr kwam het geile zaad, ik likte alles op en de rest spoot ie geil in me bekkie ..sjonge jonge wat een geile uren ..heerlijk genoten hebben we ..,nog even gesproken met Michelle, haar vriend gedag gezegd en weer naar huis ,met onze koppies nog vol van de geile sex bedankt Michelle en vriend ..namens mij en m.n mannetje ..Bi stel dev ..doen we zeker een x over ..xxx
Bi stel dev,s geile afspraak met Michelle..
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Bi stel dev,s geile afspraak met Michelle..
Jammer jammer dat ik dat allemaal gemost heb
Maar wel leuk dat jullie het naar jullie zin haden
Bedankt dat jullie prachtige ervaringen met ons hebt gedeeld
Maar wel leuk dat jullie het naar jullie zin haden
Bedankt dat jullie prachtige ervaringen met ons hebt gedeeld
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten