WEES GEGROET MARIA

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

WEES GEGROET MARIA

Bericht door Benno »

Gisteren was het een topdag voor EC. Er zijn 8 stellen geweest en ongeveer 100 mensen. Goddank niet allemaal tegelijk!
Als ik om 10 over half 1 binnenkom is er al volop actie en zijn de lockers vol. Dus mijn spullen in een sporttas en gaan.
Lottemooi heeft aangekondigd en dat trekt altijd massa's mannen (de woordspeling is bedoeld). Maar ik kom voor de mooie Maria. Mr. Martin heeft al een tijdje geleden in een kikgroep aangekondigd met haar te zullen komen. Het is een groep met actieve doeners en daarvan zijn er best een aantal komen opdagen. Mr. Martin en Maria zijn er vanaf half 1 en nu - tien minuten later - zijn ze al in een gangbang verwikkeld. Martijn neukt Maria op z'n hondjes, terwijl ze Sem pijpt. Ik zie Jurgen, Hete Donder, Kazuya en Peter al paraat staan. Later voegt ook Ferry zich nog bij het gezelschap. Maar het is erg druk in EC. Dus behalve ons clubje staan er zeker nog 10 man extra rondom het bed. Dat maakt het wat claustrofobisch, maar omdat we erg goed op elkaar zijn ingespeeld hoeft Maria daar niet veel van te merken. De opdracht die we van M.r Martin hebben gekregen is om haar als een gebruiksvoorwerp te behandelen. Als we haar in een bepaalde positie willen neuken, dan moeten we haar gewoon zo op het bed gooien. We mogen haar in alle gaatjes gebruiken. Nou, dat moet je net tegen deze groep zeggen.

Zodra ik uitgekleed ben voeg ik me bij het feestgedruis op het grote bed en het duurt niet lang voordat ik Maria een eerste keer op z'n hondjes neem. Daarna neemt Jurgen het over. We wisselen elkaar vlot en soepel af, zodat Maria min of meer continu wordt genomen. Als ze even geen pik in haar mond heeft vullen haar kreten de lucht, maar dan is er altijd wel een man die zijn pik weer in haar mond steekt en worden de kreten gesmoord. Mr. Martin geeft Martijn een flesje glijmiddel als ik net een tweede doggy ronde aan het doen ben. Ik probeer vast een duim in Maria's kontje en dat gaat heet soepel. Als Martijn er daarna wat glijmiddel op smeert en zijn pik naar binnen drukt, moet hij dat toch even voorzichtig doen, want Maria moet er even aan wennen. Daarna voert hij het tempo snel op. Behalve de genoemde heren zijn er af en toe ook toevallige bezoekers die een graantje meepikken van het feestje. Daardoor moeten wij af en toe net iets langer op onze beurt wachten, wat de geilheid alleen maar verhoogt. Sommigen van ons kunnen haast niet wachten en bespringen Maria als een wild beest. En Maria... die is er dol op. Ze pijpt er lustig op los en steekt haar kontje naar achteren, of haar benen in de lucht. Als ik haar op een gegeven moment in de missionarishouding neem en haar clitje daarbij met mijn duim bewerk heeft dat een duidelijk orgastisch effect. Heerlijk is het.

Tijdens een korte pauze ligt Maria even in de foetushouding bij haar meester op de bank. Als ze na een paar minuten een beetje is bijgekomen verandert die houding. Nu ligt ze met haar hoofd op zijn schoot, maar op haar rug en met haar benen uit elkaar en haar kutje uitnodigend ertussen. Ze is klaar voor een volgende ronde. Mr. Martin laat haar met haar rug tegen het wandrek aan staan om zich aan os te tonen. We mogen even niet aan haar zitten, wat erg moeilijk is en wat onze begeerte doet stijgen. We gaan met hernieuwde lust er tegenaan en neuken haar alsof ons leven er van afhangt. Diverse mannen komen klaar. Maria krijgt ook diverse klappen op haar mooie billen. Als ik haar voor de zoveelste keer op z'n hondjes neem, met een duim in haar lekkere kontje en mijn pik in haar kutje raggend, gaat Maria's hand naar haar clitje en vingert ze zichzelf terwijl ik me naar een brullend hoogtepunt neuk. Hete Donder neemt het nog eens van mij over, maar daarna houdt Maria het voor gezien. Ze gaat douchen en het is genoeg voor vandaag.
Laatst gewijzigd door Benno op 11 okt 2019 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ireland
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: WEES GEGROET MARIA

Bericht door Ireland »

Hallo Benno

Wederom weer de complimentjes voor dit uitgebreide verhaal wat er in ec is gebuurt....
Na het lezen van het zoveelste prachtige verhaal wat er uit jou pen voortvloeit :lol: word het geen tijd
voor jou om er een verhalenbundel van te maken..

Ireland
Benno
Contacteer:

Bericht door Benno »

Waarom? Je kunt toch gewoon alles via het forum teruglezen :?
Ireland schreef: word het geen tijd voor jou om er een verhalenbundel van te maken...
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

He Benno

Fantastisch verslag weer van je , mooi dat je de namen ook even noemt van de mannen van onze groep
Nu zie ik het allemaal zo voor me , ik ken De Meester en de mooie Maria

Ik mis jullie allemaal en de gezellige feestjes
Hoop voor het eind van het jaar weer eens aan te kunnen sluiten

Gr. Jack
Benno
Contacteer: