Geil los vandaag
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Geil los vandaag
We hadden met iemand afgesproken ,privé.. maar helaas hield ze zich niet aan de afspraak daar we toch in Arnhem waren dan maar naar ec ..pff was weer super geil.heerlijk geneukt met man gelikt kontje genomen en kutje.Er waren ook 2 stellen de eerste was samen bezig ,en wilde ook samen geilen ,wij gingen lekker geil verder en heerlijk gepijpt .gespoten allerlei standjes werd ik genomen ,en wat een harde geile pik heb ie toch .we waren al een tijd bezig en weer naar cinema gegaan eerst op stoel.toen kwamen er 2mannen en een donkere dame ..Mooie grote borsten en ze pijpte een paar mannen ,toen wenkte mijn man haar ze stond achter me en voelde geil aan me lijf ik was aan het pijpen en draaide me om en zoog aan haar tieten ,voelde elkaars borsten toen ging ze m.n man pijpen en ik likte haar kontje en kutje..was geil...daarna gingen wij verder geilen en likte ik m.n man z.n kontje en ballen en pijpte hem nog geil..Toen zei hij ga op m.n zitten en neuk me pik nou daar had sletje wel zin in .mmm..daarna zei hij wil je me zaad in je kutje ja spuit.je sletje maar vol.mm ..m.n kontje naar achteren en hij schoof hem erin eerst langzaam die paal en toen sneller pfff toen zei hij ik ga spuiten je kutje is zo strak en je voel me pik klaar Komen mm zo geil .daarna een kus en wassen en aankleden ..er waren trouwens 2 stellen..volgende x blijven we zeker wat langer om met hun te genieten..een geweldige geile dag ondanks de afspraak die niet door ging ..
Laatst gewijzigd door sletje bi stel dev op 16 okt 2019 05:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- cockring
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Geil los vandaag
spannende middag, ik heb heel wat gemist
-
- Geslacht: Non-binair
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN