Vanmiddag mijn stoute schoenen aangetrokken en op tijd naar de Erotic Cinema vertrokken voor het meemaken van een sessie met Laura en Linda,
ik was er ongeveer 13uur en er waren ongeveer 12 tot 15 man, eerst even laten pijpen door Linda, heerlijk!
Daarna zag ik een lekkere blondine met mooie lange haren in de andere filmzaal die daar al heerlijk te keer ging, ze hete Laura, ik was gelijk verzot op deze meid en dacht die moet mij ook maar eens onderhanden nemen, na korte duur stond ik binnen handbereik van haar en ze pakte mijn lekkere Pik waar ze heerlijk mee begon te spelen, ze knielde voor mij en nam mijn Pik lekker diep in haar mondje, tjonge wat heb ik daar van genoten, ik voelde mijn zaad opborrelen en na een ruime tijd was het nodig om mij daar van te ontdoen, krachtige zuigingen van Laura maakte het af en ik spoot al mijn zaad in haar mondje.
Nadat ik diverse mannen genietend voorbij heb zien gaan dacht ik dat het maar eens tijd was om haar eens lekker te neuken, ik deed daarvoor een condoom om mijn pik en Laura begreep wat de bedoeling was, ze ging voorovergebogen tussen de stoelen voor me staan en voerde mijn pik haar kutje binnen, wat heb ik haar heerlijk kunnen neuken, gewoon geweldig ik voelde haar steeds natter worden en ff later kwam heftig klaar en spoot mijn hele condoom vol. weer naar een rustperiode van een half uurtje genot te zien van deze meid was mijn pik nog niet tevreden om naar huis te gaan en wederom heeft ze me heerlijk gepijpt, ik lekker achterover zittend op de leuning van de stoelen er waren op dat moment maar weinig mannen binnen wat een genot. toen vond Laura het tijd worden voor een kopje koffie en ging even de ruimte uit de shop in, eigenlijk voelde ik me voldaan en dacht maar naar huis te gaan en verliet de ruimte en ging ook de shop in, daar zag ik die leuke blondine achter de balie staan praten, en ik dacht wat een prachtige meid maar daarvoor ga ik nog niet naar huis hoor daar wil ik nog ff van genieten, even in de shop rondgehangen en toen ben ik maar weer naar binnen gegaan, wederom naar Laura geweest die me snel haar heerlijke kutje aanbood staand tegen de matras bij het beeldscherm, haar lekker weer mogen neuken, wat is deze meid toch heerlijk.
Als laatste sessie heb ik haar heerlijk gebeft en kon aan haar kreunen merken dat ze er werkelijk van genoot en zelf ook lekker klaarkwam, al pratende over het al dan niet samen kunnen doen van sexen en nadenken over een boodschappen lijstje haha, lieve Laura neem aan dat je nog wel weet wie ik ben de man met de witte blouse aan en de ring om de penis.
ik hoop de bij de volgende sessie weer mee te maken
dank voor de fijne momenten van vandaag.
groetjes Frans uit Hengelo
gangbang Met Laura en Linda
- driekeerpotent
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: gangbang Met Laura en Linda
wat een heerlijk verslag,ik kon er niet bij zijn ,maar heb dit een keer meegemaakt met Angel. de volgende keer dat Laura weer komt ga ik mijn best doen om vrij te zijn want zo wil ik het ook wel weer eens meemaken.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
-
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
wat een geiligheid was het weer
heb heerlijk van jullie genoten en tot de volgende keer gelukkig voor mij in de avond en wel met zijn 4en
ook in het licht na het douchen zien jullie er geweldig uit
gr en tot de volgende keer
je weet nu vast wel wie
heb heerlijk van jullie genoten en tot de volgende keer gelukkig voor mij in de avond en wel met zijn 4en
ook in het licht na het douchen zien jullie er geweldig uit
gr en tot de volgende keer
je weet nu vast wel wie
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
ik heb het weer heerlijk gehad deze dinsdagmiddag.
Iets later binnen dan ik van plan was, maar ik zag meteen dat Laura goed in de filmzaal bezig was. Gelukkig was er nog een locker vrij, dus meteen alle kleding erin en bijna rennend naar de filmzaal toe. Gelijk was ik al aan de beurt, Laura wilde 3 pikken tegelijk hebben, dus ik stond paraat voor haar.
Af en toe pijpte ze me en de rest van de tijd lekker trekken. Ondertussen voelde ik haar kutje, die was lekker nat (vlak voor mij hoorde ik iemand haar al heftig vingeren, het soppen was achterin de bios te horen!).
Een paar keer mijn vingers afgelikt van haar geile vocht en nog even kort haar kutje live gelikt. Wat een geil ding is Laura en zo lekker lang!
Uiteindelijk even een condoom gevraagd en ze begreep direct wat ik wilde, haar dus voorover gebogen en lekker neuken maar. Heerlijk om zo'n heerlijk lichaam voor jezelf te hebben in een volle bioscoop! Uiteindelijk kon ik het geile gezicht van haar en de mannen om mij heen niet meer aan en spoot m'n condoom goed vol, jammer eigenlijk want ik had het liever in haar mondje gespoten.
Ik had duidelijk 2 a 3 ladingen in 1 keer weggespoten, dus even rust terwijl ik ook bij haar vriendin ging kijken. Iets minder mijn type, maar ik wil elke vrouw altijd voelen, dus had ook wel zin in haar.
Helaas ging ze net pauzeren, dus even wachten.
In de bios en bij het bed was het nogal fris, dus om mezelf warm te houden maar even in de darkroom op de buttplug gaan zitten, daar word ik altijd wel geil van.
Uiteindelijk met een flink harde pik terug naar het matras waar de vriendin van Laura net weer met een pijpsessie begon. Daar mengde ik me snel tussen en toen ze op het matras ging liggen, gelijk erbij geklommen en haar even goed mij laten pijpen.
Pijpen kon ze wel beter dan Laura, ze neemt duidelijk m'n pik dieper in haar mond en doet het wat rustiger aan, daar hou ik meer van. Dus ogen dicht en genieten maar.
Na een paar minuten heerlijk over haar neus, wang, borsten en een beetje in haar mond klaargekomen. Ik heb voor haar zoveel mogelijk eruit proberen te persen. Ze is duidelijk wat ouder (ik schat tegen de 50?) maar lust er in ieder geval pap van en dat waardeer ik in vrouwen!
Volgende keer dus eerst stijf laten pijpen door haar, dan lekker Laura neuken. Alleen 1 wens nog niet uitgekomen, ik had hun beide kutjes naast elkaar willen hebben om ze om de beurt af te likken... volgende keer misschien?!
Iets later binnen dan ik van plan was, maar ik zag meteen dat Laura goed in de filmzaal bezig was. Gelukkig was er nog een locker vrij, dus meteen alle kleding erin en bijna rennend naar de filmzaal toe. Gelijk was ik al aan de beurt, Laura wilde 3 pikken tegelijk hebben, dus ik stond paraat voor haar.
Af en toe pijpte ze me en de rest van de tijd lekker trekken. Ondertussen voelde ik haar kutje, die was lekker nat (vlak voor mij hoorde ik iemand haar al heftig vingeren, het soppen was achterin de bios te horen!).
Een paar keer mijn vingers afgelikt van haar geile vocht en nog even kort haar kutje live gelikt. Wat een geil ding is Laura en zo lekker lang!
Uiteindelijk even een condoom gevraagd en ze begreep direct wat ik wilde, haar dus voorover gebogen en lekker neuken maar. Heerlijk om zo'n heerlijk lichaam voor jezelf te hebben in een volle bioscoop! Uiteindelijk kon ik het geile gezicht van haar en de mannen om mij heen niet meer aan en spoot m'n condoom goed vol, jammer eigenlijk want ik had het liever in haar mondje gespoten.
Ik had duidelijk 2 a 3 ladingen in 1 keer weggespoten, dus even rust terwijl ik ook bij haar vriendin ging kijken. Iets minder mijn type, maar ik wil elke vrouw altijd voelen, dus had ook wel zin in haar.
Helaas ging ze net pauzeren, dus even wachten.
In de bios en bij het bed was het nogal fris, dus om mezelf warm te houden maar even in de darkroom op de buttplug gaan zitten, daar word ik altijd wel geil van.
Uiteindelijk met een flink harde pik terug naar het matras waar de vriendin van Laura net weer met een pijpsessie begon. Daar mengde ik me snel tussen en toen ze op het matras ging liggen, gelijk erbij geklommen en haar even goed mij laten pijpen.
Pijpen kon ze wel beter dan Laura, ze neemt duidelijk m'n pik dieper in haar mond en doet het wat rustiger aan, daar hou ik meer van. Dus ogen dicht en genieten maar.
Na een paar minuten heerlijk over haar neus, wang, borsten en een beetje in haar mond klaargekomen. Ik heb voor haar zoveel mogelijk eruit proberen te persen. Ze is duidelijk wat ouder (ik schat tegen de 50?) maar lust er in ieder geval pap van en dat waardeer ik in vrouwen!
Volgende keer dus eerst stijf laten pijpen door haar, dan lekker Laura neuken. Alleen 1 wens nog niet uitgekomen, ik had hun beide kutjes naast elkaar willen hebben om ze om de beurt af te likken... volgende keer misschien?!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten