23 oktober heb ik een hele geile middag gehad in de cinema, er waren 3 stellen aanwezig waarvan 1 vrouw zwanger was.
de 2 stellen gingen lekker kussen pijpen in de middelste bios, was lekker geil om te zien.
Er waren maar 3 mannen waarvan ik er eentje was.
Toen maar naar de kamer met het grote bed, het enen stel ging lekker neuken op het matras, en het andere stel kwam naast mij op de bank zitten, mmmmmm op een gegeven moment de donkere kamer in en toen begon de vrouw aan mijn pik te trekken, mmmmmm
Het was een super aardig stel met een mooie vrouw.
ik ben meteen op de knieën gaan zitten en heb de pik van haar man heerlijk gezogen, en echt een lekkere pijp pik.
Toen werd er door het stel een kleine pauze ingelast, daar was nog een stel gekomen en ze squirte er op los mmmmmm
Toen het stel terug kwam werd het erg spannend, ik ging tussen haar benen zitten en likte haar overheerlijke kut wel een kwartier lang, ze spoot haar sap over mijn gezicht mmmmmm echt een zalig kutje, toen kwam de man tussen haar staan en begon haar heerlijk te neuken.
Op een gegeven moment zei hij die van jou past er toch ook wel in, en zonder er over naar te denken begon ik haar heerlijk te neuken.
Toen ik mijn pik er uit trok om te spuiten spoot zij haar vocht over mijn pik en benen mmmmmmmmmmmmm, toen heb ik haar buikje onder gespoten.
Het was heerlijk.
Nu zou ik graag willen weten of het stel nog een keer kom, ik zou het graag allemaal nog eens over willen doen.
Hoop er nog iets van te mogen horen.
23-10 geile middag
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten