Hoi,
Wij slank stel, hij sub en bi, willen graag onze grenzen verleggen.
Een paar keer zijn we naar een parenclub geweest waar zij zich heerlijk heeft kunnen uitleven.
Ik mocht slechts toekijken. Geweldig vond ik dat. Ze is mooi en krijgt veel aandacht.
Op dergelijke clubavonden heb ik een paar keer iemand mogen pijpen, mmmmm, maar toch is dat nog niet echt geaccepteerd.
Mijn vrouwtje wordt heel erg geil van de gedachte om mij gebruikt te zien worden door meerdere mannen. Ik doe uiteraard wat ze wil, all the way.
Als mijn vrouw eenmaal op dreef is dan is ze onverzadigbaar en een man of 15 zal ze geen probleem mee hebben. Ik kan haar alleen niet bevredigen.
Nu ben ik er een beetje huiverig voor om met haar naar de ECA te gaan. Ben bang dat alle bi-mannen dan opeens toch slechts oog voor mijn vrouw zullen hebben en op deze manier haar wens om mij als een sletje gebruikt te zien worden in rook zien op te gaan.
Dit zou jammer zijn, thuisgekomen en weer een beetje tot bezinning is de lust voor haar om bijvoorbeeld weer naar een club te gaan steeds minder. Haar cuckoldress kant krijgt te weinig de ruimte, ook niet op een speciale bi avond.
Misschien heb ik het nog wel meer nodig dan haar.
Wij zoeken dus een grote groep mannen die bij hem beginnen en haar de tijd geven om goed te kijken, zonder op de eerste minuut te gaan graaien.
We houden van hygiene en lekker geschoren, lompe horken stoot af en doet bij haar de zin verdwijnen.
Is dit te realiseren ?
We horen graag van jullie,
thanks.
zoek bi-mannen voor hem en haar
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: zoek bi-mannen voor hem en haar
Hoi hoi,
Ik heb een flink aantal PB's ontvangen. Aantal hele leuke reacties.
Bedankt.
Heb er wel vertrouwen in dat met deze groep mannen we geen vervelende dingen gaan meemaken.
Ik stuur jullie PB wanneer we ECA gaan.
Tot dan.
Ik heb een flink aantal PB's ontvangen. Aantal hele leuke reacties.
Bedankt.
Heb er wel vertrouwen in dat met deze groep mannen we geen vervelende dingen gaan meemaken.
Ik stuur jullie PB wanneer we ECA gaan.
Tot dan.
Gebruikers op dit forum: Sletje2025 en 25 gasten