Gangbang maandag 25 november vanaf 12 uur
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Gangbang maandag 25 november vanaf 12 uur
Wat was dit even genieten van deze wonderschone dame. Heb haar heerlijke even kunnen neuken en m’n volle zak over haar heen gespoten. Heel erg bedankt!
Laatst gewijzigd door Pleasuretown op 25 nov 2019 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Pfffffff wat was het geil. Wat heb ik genoten van de aanwezige mannen.
Ik ben helemaal uitgewoond in al mijn gaatjes, lekkere geile dp’s gedaan en heerlijk over mijn borsten, gezicht en buik gespoten.
Ik heb het zaad lekker uitgesmeerd over mijn borsten en door mijn haren. Mijn haren staan nu stijf van al het geile zaad.
Ik ben nog aan het bijkomen van deze geile middag.
Graag lees ik jullie berichten terug en wat jullie ervan vonden om mij te misbruiken, mijn gaatjes uit te wonen en lekker onder te spuiten.
XXX
Ik ben helemaal uitgewoond in al mijn gaatjes, lekkere geile dp’s gedaan en heerlijk over mijn borsten, gezicht en buik gespoten.
Ik heb het zaad lekker uitgesmeerd over mijn borsten en door mijn haren. Mijn haren staan nu stijf van al het geile zaad.
Ik ben nog aan het bijkomen van deze geile middag.
Graag lees ik jullie berichten terug en wat jullie ervan vonden om mij te misbruiken, mijn gaatjes uit te wonen en lekker onder te spuiten.
XXX
-
- Contacteer:
Zit je smachtend op de toilet te wachten op Elke hoor je hakjes de trap op komen en de hakken worden steeds luider en ineens zit er iemand aan de klink. Volgens mij is ze in tha house,
Maar je bent nog ff bezig dus ze moet wachten. Wat was je weer geweldig, wat een bloedmooie geile ondeugende dame ben je toch. Alles wat een vrouw compleet maakt.
Maar je bent nog ff bezig dus ze moet wachten. Wat was je weer geweldig, wat een bloedmooie geile ondeugende dame ben je toch. Alles wat een vrouw compleet maakt.

Laatst gewijzigd door Pleasuretown op 25 nov 2019 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Hi Pleasuretown,
Bedankt voor het compliment!
Ik heb erg genoten. Hoe heb jij mij misbruikt?
XXX
Geil en helemaal uitgewoond blondje
Bedankt voor het compliment!
Ik heb erg genoten. Hoe heb jij mij misbruikt?
XXX
Geil en helemaal uitgewoond blondje
-
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Wat was het druk!!!
Maar oh oh oh wat ben jij lekker zeg. Terwijl je keihard op de rug werd genomen, kwam ik links van jou en een andere man rechts van je tegelijk klaar op je gezicht en borsten. Je hielp ons vakkundig van ons zaad af...Je smeerde het uit en kreunde maar door... Geniaal!
Graag binnenkort nog een keer op maandag!!!
Kussss Joep
Maar oh oh oh wat ben jij lekker zeg. Terwijl je keihard op de rug werd genomen, kwam ik links van jou en een andere man rechts van je tegelijk klaar op je gezicht en borsten. Je hielp ons vakkundig van ons zaad af...Je smeerde het uit en kreunde maar door... Geniaal!
Graag binnenkort nog een keer op maandag!!!
Kussss Joep
-
- Contacteer:
Ik was die blonde man die je op de rand wilde neuken in je strakke kutje. Alleen matras lag niet helemaal helemaal goed dus ging wat lastiger om je te preneteren. Vervolgens ben ik brullend klaar gekomen over je mondje en borsten het was een flinke
Lading misschien dat je je dat nog herinnerd? Moest helaas snel weer weg om m’n werk te vervolgen.
Kijk alweer uit naar de volgende ontmoeting.
Lading misschien dat je je dat nog herinnerd? Moest helaas snel weer weg om m’n werk te vervolgen.
Kijk alweer uit naar de volgende ontmoeting.

-
- Leeftijd: 57
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Wat ben jij een leuke, geile schoonheid Elke. Heerlijk hoe je iedereen aan het verwennen was, respect. Zo mooi ook, hoe je mijn zaad over je mooie borsten uitsmeerde. Je genoot er zelf ook geweldig van he. Ik hoop je snel, misschien ook in Amersfoort, weer mee te maken...XX
-
- Contacteer:
Ik ben nog heerlijk aan het nagenieten en ik kan het ook nog goed voelen dat ik door jullie in al mijn gaatjes gebruikt en misbruikt ben. Gisteren was ik in een heerlijke seks extase en dan kan ik mij helemaal laten gaan en is niets mij te gek. Alleen kan ik erna lang niet alles meer goed herinneren omdat ik er zo in op ga.
Jammer genoeg was Benno gisteren verhinderd omdat hij altijd van die heerlijke uitgebreide en gedetailleerde verslagen schrijft. Dus ik zou het heel erg waarderen als jullie de middag van gisteren beschrijven. Kort of lang, via de forum of PB maakt mij niet uit en natuurlijk nodig ik je dan voor een volgende keer persoonlijk uit.
Help mij om de heerlijke middag van gisteren nog een keer te bellen.
Xxx Geil blondje
Jammer genoeg was Benno gisteren verhinderd omdat hij altijd van die heerlijke uitgebreide en gedetailleerde verslagen schrijft. Dus ik zou het heel erg waarderen als jullie de middag van gisteren beschrijven. Kort of lang, via de forum of PB maakt mij niet uit en natuurlijk nodig ik je dan voor een volgende keer persoonlijk uit.
Help mij om de heerlijke middag van gisteren nog een keer te bellen.
Xxx Geil blondje
- mega geil
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Nou hier nog 1 die heerlijk aan het bijkomen is.
Wat was je weer lekker!
een heerlijk genot om over je heen te spuiten.
Ik hoop snel weer een feest met je mee te maken!
Wat was je weer lekker!
een heerlijk genot om over je heen te spuiten.
Ik hoop snel weer een feest met je mee te maken!
-
- Leeftijd: 22
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
ik was jammer genoeg niet aanwezig, maar het klinkt wel heel erg lekker allemaal.
hopelijk kan ik een volgende keer wel komen
hopelijk kan ik een volgende keer wel komen

wil eens wat meer gaan proberen op sexueel gebied. dit lijkt me een leuke manier omdat te doen.
energieke sportive jonge man, intiem ofc geschoren
energieke sportive jonge man, intiem ofc geschoren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten