Nou dat was me inderdaad een belevenis vanavond... Ik stond lekker buiten even te paffen omdat er voor de rest toch niet veel te doen was. Ik had idd al wat mensen druk in de weer gezien met hun smart phone, toch wel handig zo'n ding

. (Zoals die collega met die Mercedes die geen parkeerkaartje had gekocht

)) Komt er ineens een beeldschoon blond meisje bij ons onder de luifel staan...! Inderdaad, haar vriend was nog even aan het parkeren... We begonnen eerst netjes met handen schudden en voorstellen, maar Charlotte liet er verder geen gras over groeien, hup meteen de zaal in, omkleden en aan de bak! Even later wist ik mij in een zeer smal hokje in de darkroom met Charlotte met lange halen zuigend aan mijn pik, en had het er meteen al moeilijk mee. Ik stond gewoon te trillen op mijn benen..Jemig dat is toch veel te lekker allemaal ! Af en toe keek ze om een hoekje, zag een hele menigte geile mannen staan, maar miste toch nog haar vriendje. Achteraf stond hij dit hele geile schouwspel vanuit een ander hokje ernaast te bestuderen.. ook lekker stout natuurlijk! Ondertussen besloot C plaats te nemen in de sling, ohwowow wat geil is dat, wat een lekker lijf! Ik had de primeur en mocht tussen haar heerlijke benen plaatsnemen, ..eerst eens even gesabbeld aan dat heerlijke kutje. Daarvandaan, boven mij zag ik haar druk doende met twee grote pikken, juist dat uitzicht maakte me meteen zo geil dat mijn pik hard genoeg was voor de aanval. Langzaam gleed hij naar binnnen, oh gottegot wat een heerlijk strak kutje! Dit is toch wel erg moeilijk volhouden, na al die spanning en na al dat gegeil kon ik me maar met moeite inhouden. Hoewel ik normaal toch wel zo'n tijger kan zijn die het heel lang volhoud. Echt, mijn best nog gedaan, hoor. Tussen het pijpen door hoorde ik haar duidelijk sneller ademen, nee hijgen. Elke haal telde ik, het bonsde in mijn hoofd, ik kon het niet meer tegenhouden. De vulkaan barstte in mij los en schokkend en brullend kwam ik al aan mijn hoogtepunt. Charlotte kreunde tevreden. Na nog wat nagenieten, moest ik nu toch echt wel plaats gaan maken, want er stonden genoeg enthousiaste vervangers in mijn flank die ook wel wat ideetjes hadden ... Heerlijk wat een feestje was dit! Ook na deze daad bleef ik genieten van al dat geils dat daar in die sling gebeurde.. Heel aardig dat iemand na afloop van deze ronde klaarstond met een koud blikje cola voor haar, want het was best wel benauwd vandaag...tip ! Deze jonge dame heeft van een aanvankelijk saaie maandag echt een feestje gemaakt... Lieve vrienden ik hoop dat we jullie nog vaak terug mogen zien, het was erg gezellig en erg geil... Ik ga er nu lekker van dromen.... Enneh oh ja, ik ben iets langer dan gemiddeld en had een grijs sweatshirt aan met capuchon met daarop "since 79" en nog een heleboel tekst. Ik neem aan dat je me dan wel herinneren kan

Hug voor allebei!
WRomance