Vanavond?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
wild romance
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Vanavond?

Bericht door wild romance »

Nou dat was me inderdaad een belevenis vanavond... Ik stond lekker buiten even te paffen omdat er voor de rest toch niet veel te doen was. Ik had idd al wat mensen druk in de weer gezien met hun smart phone, toch wel handig zo'n ding :-). (Zoals die collega met die Mercedes die geen parkeerkaartje had gekocht :-))) Komt er ineens een beeldschoon blond meisje bij ons onder de luifel staan...! Inderdaad, haar vriend was nog even aan het parkeren... We begonnen eerst netjes met handen schudden en voorstellen, maar Charlotte liet er verder geen gras over groeien, hup meteen de zaal in, omkleden en aan de bak! Even later wist ik mij in een zeer smal hokje in de darkroom met Charlotte met lange halen zuigend aan mijn pik, en had het er meteen al moeilijk mee. Ik stond gewoon te trillen op mijn benen..Jemig dat is toch veel te lekker allemaal ! Af en toe keek ze om een hoekje, zag een hele menigte geile mannen staan, maar miste toch nog haar vriendje. Achteraf stond hij dit hele geile schouwspel vanuit een ander hokje ernaast te bestuderen.. ook lekker stout natuurlijk! Ondertussen besloot C plaats te nemen in de sling, ohwowow wat geil is dat, wat een lekker lijf! Ik had de primeur en mocht tussen haar heerlijke benen plaatsnemen, ..eerst eens even gesabbeld aan dat heerlijke kutje. Daarvandaan, boven mij zag ik haar druk doende met twee grote pikken, juist dat uitzicht maakte me meteen zo geil dat mijn pik hard genoeg was voor de aanval. Langzaam gleed hij naar binnnen, oh gottegot wat een heerlijk strak kutje! Dit is toch wel erg moeilijk volhouden, na al die spanning en na al dat gegeil kon ik me maar met moeite inhouden. Hoewel ik normaal toch wel zo'n tijger kan zijn die het heel lang volhoud. Echt, mijn best nog gedaan, hoor. Tussen het pijpen door hoorde ik haar duidelijk sneller ademen, nee hijgen. Elke haal telde ik, het bonsde in mijn hoofd, ik kon het niet meer tegenhouden. De vulkaan barstte in mij los en schokkend en brullend kwam ik al aan mijn hoogtepunt. Charlotte kreunde tevreden. Na nog wat nagenieten, moest ik nu toch echt wel plaats gaan maken, want er stonden genoeg enthousiaste vervangers in mijn flank die ook wel wat ideetjes hadden ... Heerlijk wat een feestje was dit! Ook na deze daad bleef ik genieten van al dat geils dat daar in die sling gebeurde.. Heel aardig dat iemand na afloop van deze ronde klaarstond met een koud blikje cola voor haar, want het was best wel benauwd vandaag...tip ! Deze jonge dame heeft van een aanvankelijk saaie maandag echt een feestje gemaakt... Lieve vrienden ik hoop dat we jullie nog vaak terug mogen zien, het was erg gezellig en erg geil... Ik ga er nu lekker van dromen.... Enneh oh ja, ik ben iets langer dan gemiddeld en had een grijs sweatshirt aan met capuchon met daarop "since 79" en nog een heleboel tekst. Ik neem aan dat je me dan wel herinneren kan :-)
Hug voor allebei!
WRomance
joost
Contacteer:

Bericht door joost »

:D Helemaal eens. Zelden zo een knap, aardig, sociaal en sexy stel meegemaakt.Toppertjes
joost
Contacteer:

Bericht door joost »

selah055 schreef:Deze avond ontzettend genoten van Charlotte & Gerard, was een beetje in mineur en stond op het punt te vertrekken toen er een geweldige blondine voor bij kwam lopen, wist niet wat ik zag wat een schoonheid.
Charlotte is direct aan de gang gegaan aangezien Gerard zijn auto nog moest parkeren
dat dit niet aan dovemansoren oren gericht was moge duidelijk zijn.
Wat een leuk geil en sociaal stel en een bijzonder aantrekkelijke Charlotte
groet van de man met de M benz die vergeten was een parkeer kaartje te kopen
hoop jullie weer gauw te ontmoeten

xxx

Michel
:D Helemaal eens; zelden zo'n knap, aardig, sociaal en sexy stel meegemaakt. Toppers :D
G&C
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door G&C »

Wat een leuke verhaaltjes, en complimenten! Ik sta versteld!

Ik zal vanmiddag ons verslag plaatsen ;)

Kus
michel
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door michel »

Hier is maar een woord voor super stel.

xxx Michel,
Cum2Us
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Cum2Us »

michel schreef:Hier is maar een woord voor super stel.

xxx Michel,
Ja, super stel.... ik tel toch twee woorden.
G&C
Contacteer:

Bericht door G&C »

Maandagavond
Toch besloten om naar de cinema te gaan. En wat was het weer een feest!
Snel smiddags nog een paar leuke mannen uitgenodigd, en we konden ons nog 2 uurtjes verheugen op 8 uur.. Helaas, door een tegenslagje onderweg waren we er iets later.. Maar wie geduld heeft…….
Gerard moest de auto parkeren, en ik ben vast naar binnen gegaan [ wat ik eigenlijk helemaal niks vond alleen!] Eerst mn sigaretje opgerookt, en er stonden al wat mannen te wachten onder het afdakje. Ik werd meteen betast, en dacht oke, gauw naar binnen dus!
Ik ben me om gaan kleden in de toilet, en mn spullen in een hokje gedaan.
Toen ik eenmaal de darkroom in ging, kwamen de rest van de mannen vanzelf mee.. Binnen no time stond het linker hokje bom vol.. Ik begon de meeste om de beurt te likken, en ik hoorde al aardig wat gekreun op dat moment. Ondertussen werd ik heerlijk gelikt, en vroeg even of mijn ventje al gearriveerd was.. En iedereen zei maar nee! …… uhu.. kom k zo op terug.
Na een tijdje in het hokje doorgebracht te hebben, ben ik in de sling gaan liggen.. En ook daar werd ik heerlijk gelikt! Wat een handen en pikken om me heen zeg. Toen ik uiteindelijk de eerste pik in mn natte kutje voelde glijden, kwam Gerard ineens tevoorschijn! Zo, ik was blij.. Hij hoort er toch bij hé. Stiekem had die [bijna] alles meegekregen van wat er gebeurde, maar liet zich gewoon niet zien. Hihi..
Om de beurt kwamen er mannen luid klaar, en wat heb ik daarvan genoten! Ik hou ervan als een man ook wat geluid kan/durft te maken.. =] Hier en daar voelde ik nog wat mannen klaarkomen, en lieten het lekker langs mijn mondje glijden.. Ook werd ik ontzettend lekker gelikt en gestreeld over mn hele lichaam!
Na veel harde en lekkere pikken in mn kutje gevoeld te hebben, was het tijd dat Gerard het even flink afmaaktte. Heerlijk achterlangs neuktte die me goed en hard.. heerlijk om toch weer te eindigen met mijn ventje! Toen alles klaar was, en t alweer bijna tijd was om naar huis te gaan kregen we nog een heerlijke koele, koude cola. Top mannen!
We hopen tot snel….. xxxxxxxxx
G&C
Contacteer:

Bericht door G&C »

cockring schreef:Hoi Charlotte,

Zat dit in de planning of heeft het fimpje een beetje geholpen? ;)
In ieder geval weer verschillende heerlijke verslagen, die aangeven hoe lekker het kan zijn in EC.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Knuffels voor jou en Gerard

Haha, t filmpje heeft toch wel geholpen! Ik zou zeggen, meer meer meer!
xxxx
bjorn
Leeftijd: 45
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door bjorn »

Nu ben ik toch wel nieuwsgierig niet alleen naar die heerlijke meid maar ook dat filmpje!! Mag ik meegenieten (2x)?

bjorn
bert_junior
Leeftijd: 29
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door bert_junior »

Wat ontzettend jammer dat k er niet bij was... zat er nog wel over te denken even naar de cinema te gaan, maar uiteindelijk niet gedaan en dan lees je achteraf dit... jammer jammer jammer

g&c, komen jullie snel weer een keer? ;)
29, student, interesse in voornamelijk stellen/vrouwen, vrouwvriendelijk, goed libido, woon dichtbij de cinema ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten