Wat een leuke adv.
SQUIRTEN..... het is bij mij niet zo als bij wendy hoor ,het lukt niet altijd
maar als het goed bij mij gedaan word , dan is het me lekker..........echt dat is niet normaal
Wendy kan het heel goed bij mij en dan ga ik echt de hemel in.
ik hoop dat er mannen zijn met een GOLD VINGER..... dan heb ik mazzel
maar hoop ook op goede neukers en een sperma douche, dus een middag voor echte doeners
dan heb ik het naar mij zin. of is dat teveel gevraagd
dikke kus
en ik hoop je te zien dinsdag
SEXY RAMONA
SEXY RAMONA's SQUIRTING MIDDAG dinsdag 7 juni
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: SEXY RAMONA's SQUIRTING MIDDAG dinsdag 7 juni
Hoi Ramona,
Na wendy toch maar besloten ook een bezoekje te brengen? wat ga je voor ons dragen die dag? misschien kun je ons alvast al gek maken met het onthullen van je sexy outfit
.
het lijkt me geweldig om die dag aanwezig te kunnen zijn. ben je ook nog een keertje in Brabant ergens? voor een show samen met wendy misschien? heb jullie ooit eens gezien in 'de nacht' jullie waren zo hot!
clearheelsfetish
Na wendy toch maar besloten ook een bezoekje te brengen? wat ga je voor ons dragen die dag? misschien kun je ons alvast al gek maken met het onthullen van je sexy outfit

het lijkt me geweldig om die dag aanwezig te kunnen zijn. ben je ook nog een keertje in Brabant ergens? voor een show samen met wendy misschien? heb jullie ooit eens gezien in 'de nacht' jullie waren zo hot!
clearheelsfetish
-
- Contacteer:
Wat ik aan ga doen ????? Ik weet het nog niet, heb juin een geil idee ............
Wat lijkt jou nou het geils wat ik aan doe......
Xxxxxxjes
.
clearheelsfetish[/quote]
Wat lijkt jou nou het geils wat ik aan doe......
Xxxxxxjes

clearheelsfetish[/quote]
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Hoi Ramona, lijkt me erg geil om erbij te zijn morgen. hmm, wordt al keihard bij de gedachte nat gespoten te worden door je geile kutstralen!
Gaat door? Welke tijden?

Gaat door? Welke tijden?
-
- Leeftijd: 21
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
hey ramona, vind squirten zo geil, ik kom zeker. hoe laat denk je dat je er bent!!
-
- Contacteer:
GOEDEMORGEN
IK BEN ONDERWEG
XXXXXXXXXXXJES
IK BEN ONDERWEG
XXXXXXXXXXXJES
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
zo, al weer thuis van een geile middag in EC A'foort. Bij binnenkomst gelijk verrast door de mooie verschijning van Ramona, heerlijke mooie slanke sexy dame
ze liep samen met mij naar binnen, je bent lekker lang ook trouwens
of kwam het door de high heels ...
In de cinema was een stelletje bezig, aardige kerel met een zeer mooie slanke blonde dame! Wie zijn jullie?? Heb heerlijk van jullie genoten en na het omdoen van condoom nodigde je me uit mee te doen aan een DP. Het ging niet helemaal vlekkeloos haha, maar na enige pogingen lukte het dan toch even. Daarna heb je heerlijk je ventje gepijpt terwijl ik je achterlangs in je kutje heb geneukt tot ik klaar kwam, wat een mooi kontje!!! Ben benieuwd of jullie er vaker zijn, wil de DP nog wel eens over doen
Daarna bij Ramona gaan kijken, het was redelijk druk maar niet te. Aangezien ik al een keer mijn kruit verschoten had, duurde het even voordat ik weer op volle sterkte was, maar uiteindelijk meegedaan aan de sperma douche en heerlijk grommend over haar borsten klaar gekomen, mmm wat geniet jij (en ik ook) daar van. Helaas kon ik niet veel langer blijven, maar volgende keer krijg je van mij 2 ladingen
Was een relaxt sfeertje in elk geval!
Tot de volgende keer en beide, Ramona en het stelletje, bedankt!
gr.lex

In de cinema was een stelletje bezig, aardige kerel met een zeer mooie slanke blonde dame! Wie zijn jullie?? Heb heerlijk van jullie genoten en na het omdoen van condoom nodigde je me uit mee te doen aan een DP. Het ging niet helemaal vlekkeloos haha, maar na enige pogingen lukte het dan toch even. Daarna heb je heerlijk je ventje gepijpt terwijl ik je achterlangs in je kutje heb geneukt tot ik klaar kwam, wat een mooi kontje!!! Ben benieuwd of jullie er vaker zijn, wil de DP nog wel eens over doen

Daarna bij Ramona gaan kijken, het was redelijk druk maar niet te. Aangezien ik al een keer mijn kruit verschoten had, duurde het even voordat ik weer op volle sterkte was, maar uiteindelijk meegedaan aan de sperma douche en heerlijk grommend over haar borsten klaar gekomen, mmm wat geniet jij (en ik ook) daar van. Helaas kon ik niet veel langer blijven, maar volgende keer krijg je van mij 2 ladingen

Was een relaxt sfeertje in elk geval!
Tot de volgende keer en beide, Ramona en het stelletje, bedankt!
gr.lex
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten