Hahaha het Schiphol verhaal...idd ik was het al bijna weer vergeten. Maar jeetje wat was dat spannend. Het zou helemaal geil zijn als ik mijn vriend en jou tegelijkertijd op Schiphol zou ophalen, daarna door jullie ontvoerd te worden en in een hotelkamer keihard geneukt te worden. Of zoiets....mag ook achter de auto zijn op de parkeerplaats hoor hahaha. Ik ben de moeilijkste niet.Hedonisme schreef:Lotte en vriend!
Jammer dat ik jullie spetterende spektakel heb moeten missen!
Ik zit weer voor langere tijd in het buitenland.
Ik zal zorgen dat als ik tussendoor terug naar NL moet dat ik dan het beste rond donderdag terug kan zijn.
Jullie favoriete dag iedereen naakt en volop stijve pikken die op scherp staan.
Goed om weer verhalen te lezen.
Deze keer smolt mijn meisie ook weg. Een heerlijk grote zwarte pik (Blacknl) met cockring in jou! Ik en mijn meisie vinden dit in de club ook altijd het einde. Heerlijk als mijn meisie in de club op hakken loopt en van achteren aangevallen en opgevuld wordt.
Het is weer lang geleden. God wat trok je mij de vorige keer weer heerlijk af, wat een energie en volhoudingsvermogen. Je vriend stelde voor om naar een andere ruimte te gaan en dat ik jou zou neuken... ik wilde met jou gelijk in die andere ruimte zijn maar wat volgende was de explosie waar jij op hoopte jou lijf nog voller met sperma. Ik heb het gevoel als ik op jou spuit er altijd een dubbele lading komt.
Ik kijk uit naar een volgende keer... ga deze keer dan netjes op mijn beurt wachten. Ik zal netjes naar je vriend knikken maar dan eens niet naar voren stappen.
Jou lijf moet eerst vol sperma zijn. Je moet pauze gehad hebben.
Je hakken kan je dan aandoen en je kan gaan liggen. Je vriend moet jou goed geneukt hebben en het liefst nog dat je door dikke gespierde negerlul geneukt bent.
Ik wil dan even je zeiknatte kut voelen je zien spuiten en God wat ga ik jou daarna dan lekker neuken en dan daarna klaarkomen over je lijf! Lotte mooi wijf!
Mijn meisie op hakken geneukt zien worden door zwarte pikken is zo mooi! Zij spuit dan zelf zo geil. Ik krijg haar echter nooit zo geil dat ze zich dan onder laat spuiten door heel veel pikken. Altijd goed om wat te wensen over te laten... en ik mag tenslotte daarom ook jou “bezoeken”.
Hele mooie Lotte en vriend tot snel!
Schiphol is trouwens nooit meer hetzelfde sinds jullie verhaal met het volgespoten lijf op een bankje wachtend op Schiphol.
Een dame op Schiphol ziet er nu toch net even anders uit.
Mocht je nog een keer naar Schiphol gaan dan bied ik mij dolgraag aan... naast je zitten en nog een verse laag sperma op je spuiten net voor je vriend bij aankomst door de deuren gaat.
Mooi op jullie te zien! Echte liefde is genieten als de ander geniet!
Tot snel een echte genieter!
Wat een tijd geleden trouwens en jammer dat je langere tijd niet in Nederland bent. Je kan altijd een bericht sturen met de dag dat je in Nederland aankomt... wie weet is het mogelijk om dan toch even af te spreken in de EC....Maar jouw vriendin heeft stiekem ook meegelezen en genoten van de berichten... ze zag het helemaal voor zich? Nou ik kan haar verzekeren....de black Hollands glorie was heerlijk! Hahaha toen ik zijn pik zocht in de menigte en hem vast pakte, was ik aangenaam verrast. Kaarsrecht, keihard en een goed formaat. Deze raakt absoluut de kantjes... hahaha
Voor ons was het ook al wel weer even geleden dat we geweest waren. Soms moet je dingen ook speciaal houden door er niet elke week te zijn. En daarnaast zijn we druk geweest...werk, leuke dingen en natuurlijk ook andere geile ontdekkingen. Onze spontane actie van donderdag is wel echt enorm beloond. Relaxte en geile sfeer en toch weer mensen gezien die ik al even niet gezien had en ook mannen die weer nieuw waren voor mij. Super!
Leuk om te horen dat je samen met jouw vriendin kan genieten van het leven. En elkaar gunnen om ook zonder elkaar te genieten. Ik ben nieuwsgierig wie die vrouw is....
ze laat zich misschien dan niet onder spuiten...geeft ook wel een enorme rotzooi moet ik zeggen

Volgens mij mag jij niet klagen. Ik hoop je snel weer een keer te treffen in de EC.
Geile groetjes aan he vriendin!