Valentijns Bukake???

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
TenT
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Valentijns Bukake???

Bericht door TenT »

Hoe kunnen we valentijnsdag beter beginnen als met een lekkere bukake! Een hele boel zaad als cadeau!
14 februari komen wij naar de cinema voor een geile middag. We hopen op veel volle zakken die lekker leeggespoten kunnen worden over haar gezicht en borsten.
Als ze je wil pijpen, dan geeft ze dat zelf aan, als ze wil dat je haar neukt, dan geeft ze dat ook zelf aan, uiteraard wel met condoom neuken. Een nee is een nee, blijf dan ook niet aandringen en geef anderen de ruimte.
Haar poepgaatje is een uitgang voor poep, geen ingang voor andere zaken, mocht dat wel getracht worden kan ik verzekeren dat de geilheid van 100 naar 0 gaat.
Wie o wie zien we morgen?????
Een gezellige babbel is een goede start voor een geil moment. Wij zijn er rond 11.30, en gaan weg als het genoeg is.

Met respect en waardering,

T en T
Lekker spannend
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Valentijns Bukake???

Bericht door Lekker spannend »

Leuk dat jullie komen probeer er ook rond 13.30 te zijn gr leuke spontane jongen
TenT
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door TenT »

Wat een geile boel zeg! Ze is lekker meerdere keren geneukt en ondergespoten. Ze heeft er echt van genoten deze middag. Helaas moeten we nu stoppen, net bij de laatste ging er iets kapot van onderen, en dan kun je beter stoppen. Bedankt heren! Voor de geile middag! Even afdouchen en dan weer de weg op.
Mocht iemand nog een uitgebreid verslag willen doen, we lezen het graag!

Met respect en waardering,

T en T
EddieEagle
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door EddieEagle »

Dit is inmiddels al weer 2 weken geleden, maar wat was het een heerlijke middag.
Ik had T en T in december ook al gezien en plezier gehad, dus direct aangegeven dat ik weer zou komen.

T kleedt zich bij binnenkomst om in een heel leuk setje. Een wit kort shirtje met leuke strikjes bij de schouders en een lekker kort rokje. Ze ziet er zowel geil als schattig uit.
We beginnen in de swing in de darkroom. Daar wordt T gelikt en geneukt door een andere man. Daarna neem ik het stokje over. Ik voel en proef haar natte kutje en neuk haar daarna. Helaas is er man die die middag het spel en de atmosfeer meerdere keren verstoort, waardoor ik in het begin wat moeilijk echt kan genieten.

In de tussentijd is er nog een jong stel binnengekomen. Zij zijn langdurig in het grootste gloryhole-hok bezig, waarschijnlijk met andere mannen te pijpen. Er staat een behoorlijke rij en er zit weinig beweging in, dus ik besteed er niet al te veel tijd aan. Ik vermaak mij ook uitstekend met T. (Als ze zich omkleden, zie ik dat het een mooie blonde dame is. Ik hoop dat jullie het ook leuk hebben gehad.)

Ik speel nog met T op het grote bed. Daar pijpt ze me lekker hard en ik duik weer tussen haar benen om haar heerlijke vocht te proeven. Als ik haar in de missionarishouding neuk, geniet ik van haar keihard knijpende kutje. Man, wat lekker :) Haar kutje knijpt me helemaal leeg als ik heerlijk klaarkom.

Later zitten T en T in de heterocinema in de voorste rij. Ik kom op mijn knieen voor haar zitten en lik haar weer uitgebreid, terwijl ze andere pikken zuigt. Ik wil T weer neuken en probeer dat te doen terwijl T in de stoel zit, maar T (de man) stelt voor dat het op het bed comfortabeler is. Goed dat mensen meedenken. Ook nu geniet ik weer van T's heerlijke knijpkutje. Hoewel ik al een paar keer klaargekomen ben en ik daarmee verwacht dat ik het nu wat langer vol kan houden, wint T's kutje al gauw de strijd en kom ik nogmaals hard klaar.
Zelf heb ik dus niet bijgedragen aan de 'bukkake', maar andere mannen deden dat wel.

Die middag/avond heb ik ook nog verder gespeeld in Amersfoort (ik had de volledige dag gereserveerd voor ec-fun ;) )

T en T, bedankt voor jullie komst. Personeel van ec Arnhem, bedankt voor het optreden tegen de verstorende man.
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten