Geintje hoor, heel veel geil plezier vanavond maar komt vast goed ......
XX
Thx Hete .....XHetedonder21 schreef:Wat ben je toch een lekker geil en vooral erg opwindend meisje
Heel veel plezier .....wordt vast een heerlijk geil feestje weer
Dat je maar lekker gepakt mag worden en er lekker veel geile kerels komen
Dankjewel John ...xJohnV schreef:Heb je nog meer foto's Sanne, kunnen de mannen zich nog meer opgeilen...![]()
![]()
.....
Geintje hoor, heel veel geil plezier vanavond maar komt vast goed ......
XX
Hoi Yuri,Yurik schreef:.... Heerlijk!
Buiten zag ik jullie al staan en was meteen verkocht. Jullie zijn heerlijk relaxed.
Het begin was een beetje awkward, met het licht aan en een rondrennende poetsvrouw, maar toen de lichten uit gingen, ging jouw vuurtje aan.
Ik mocht je als eerste na Kevin neuken en ondertussen ook nog heerlijk tongzoenen, oef!
Met je kontje naar achteren gestoken hield ik het niet lang vol en kwam heerlijk grommend klaar (hoe meer Grrrrrr, hoe lekkerder)!
Jammer genoeg moest ik daarna al weer naar een werkafspraken (ik vraag me af of de klant de geiligheid kon ruiken), maar een volgende keer probeer ik je nog langer en vaker te nemen.
Kevin; je hebt de groep goed onder controle, erg prettig!
Dit was de eerste gangbang van mijn leven, maar ik ben verslaafd (...aan Sanne).
Tot de volgende, geile keer.
Kusjes Yuri
P.s. Heb geen kik, maar hou het forum in de gaten
Ja natuurlijk. Het lekkerst als anderen meedoen. Ben je al eerder in de bios geweest en heb je ook kik?Maximeanna schreef:Wat een heerlijke geile middag was dat voor jullie Stelletjealtijdgeil! Helaas gemist. Zijn jullie ook in voor een dame die toekijkt en misschien meedoet bij een klik? x
Helemaal goed John ..jij ook ..geniet van je weekend ..x SanneJohnV schreef:Heerlijk om de verhalen te lezen Sanne. Je hebt genoten en laten genieten. Ik word al weer zo geil van de reacties en van je foto's, super. Hopenlijk volgende keer in Amersfoort en anders Ben Ik toch genootzaakt om naar Arnhem te komen. Helaas geen kik, maar Ik hou het forum goed in de gaten![]()
....
Fijn weekend en tot snel.......X John..